Skocz do zawartości
maxthebest

Koda AV-701, SW-550 + konsola PS3 - jaki amplituner?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!! Proszę serdecznie o pomoc. Mój pokój tv doczekał się dużej plazmy oraz konsoli PS3. Moje kino to KODA DRA-660 + wspomniany kpl glośników AV. Bardzo zależy mi by korzystać z dźwięku 5.1 z konsoli, ale niestety DRA-660 ma podobno tylko WYJŚCIE optyczne..Musze zatem kupić osobny amplituner :lol:, a ponieważ to wydatek nieprzewidziany, chcę coś podstawowego, niedrogiego, co będzie posiadało kilka wejść optycznych np. (przynajmniej jedno) i wejścia hdmi i co nie uszkodzi mi tych niezbyt wysilonych głośników (pokój ma 20m.kw, więc nie wymaga wielkiej mocy). PROSZĘ O POMOC..w temacie audio jestem zielony..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie!! Proszę serdecznie o pomoc. Mój pokój tv doczekał się dużej plazmy oraz konsoli PS3. Moje kino to KODA DRA-660 + wspomniany kpl glośników AV. Bardzo zależy mi by korzystać z dźwięku 5.1 z konsoli, ale niestety DRA-660 ma podobno tylko WYJŚCIE optyczne..Musze zatem kupić osobny amplituner :rolleyes:, a ponieważ to wydatek nieprzewidziany, chcę coś podstawowego, niedrogiego, co będzie posiadało kilka wejść optycznych np. (przynajmniej jedno) i wejścia hdmi i co nie uszkodzi mi tych niezbyt wysilonych głośników (pokój ma 20m.kw, więc nie wymaga wielkiej mocy). PROSZĘ O POMOC..w temacie audio jestem zielony..

Denon 1908 sprawdź:( w miare tani ale nie zamyka Ci żadnej furtki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Denon 1908 sprawdź:( w miare tani ale nie zamyka Ci żadnej furtki :)

kwota ok. 2000,- nie wchodzi w rachubę, a tyle chcą za tego Denona..:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kwota ok. 2000,- nie wchodzi w rachubę, a tyle chcą za tego Denona..;)

jakie 2000 w oficjalnym katalogu dystrybutora 1400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi