Skocz do zawartości
hubikas

Kolekcja nScreen

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem fanem serialu Dexter, do obejrzenia mam odcinek 5, ktory dostepny jest do 26 grudnia, na moje nieszczescie znajduje sie on caly czas w zakladce "wkrotce w ofercie", natomiast kolejne odcinki sa juz w zakladce nScreen gotowe do obejrzenia!!
Czy to jest normalna sytuacja, czy ten docinek pojawi sie w koncu do obejrzenia ?? Czy moze byc to spowodowane mala iloscia miejsca na dysku, mam kilkanascie pozycji, ktore zajmuja ok 88% miejsca, czy musze cos usunac, aby ten 5 odcinek Dextera pojawil sie do obejrzenia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj nic nie nagrywać jakis czas, bo wtedy mogą być problemy z pobraniem serialu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo, o co chodzi? Już od 2 tygodni nie pojawił się żaden nowy odcinek! W kulki se lecą czy o co chodzi? Moja cierpliwość się kończy, obiecali aktualizację co tydzień wszystkich seriali które są dostępne w nScreenie, potem aktualizowali ale nie wszystkie seriale ale jak im pasowało. Ale to co się dzieje teraz to już jakieś przegięcie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź antenę - ja mam już nowe odcinki:

Lost 5

House 9

Mój osobisty wróg 9

Mentalista 14

I pojawiają się zgodnie z harmonogramem (poza Mentalistą - tu jest kilka dni laga)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obejrzałem LOST 1 ,3 ,4,5 a drugi mam w kolejce.Ważność 2 odcinka do 24 lutego.

To są drwiny z użytkowników.Tłumaczenie BOA to takie,że w momencie jak 2 odc. ściągał się na dysk musiałem włączyć nagrywanie w rekorderze i to automatycznie przerywa wgrywanie filmu na dysk. A dlaczego ? Bo Nka wrzuca filmy w tzw "pętli" czyli jak jako pierwszy w danej paczce/pętli będzie 1 odc. LOST a 20 Dexter to w tym momencie kiedy się sciągał 2 odc. LOSTów a ja zaczne nagrywać sobie jakiś program w rekorderze, to ten odcinek zostaje pominięty i dopiero się wgra jak ta "petla" powróci do momentu 1 filmu z danej paczki.

Ja pier... mamy znikające filmy (LOST w N) - k...a m.ć.

Edytowane przez Jarojaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja obejrzałem LOST 1 ,3 ,4,5 a drugi mam w kolejce.Ważność 2 odcinka do 24 lutego.

To są drwiny z użytkowników.Tłumaczenie BOA to takie,że w momencie jak 2 odc. ściągał się na dysk musiałem włączyć nagrywanie w rekorderze i to automatycznie przerywa wgrywanie filmu na dysk. A dlaczego ? Bo Nka wrzuca filmy w tzw "pętli" czyli jak jako pierwszy w danej paczce/pętli będzie 1 odc. LOST a 20 Dexter to w tym momencie kiedy się sciągał 2 odc. LOSTów a ja zaczne nagrywać sobie jakiś program w rekorderze, to ten odcinek zostaje pominięty i dopiero się wgra jak ta "petla" powróci do momentu 1 filmu z danej paczki.

Ja pier... mamy znikające filmy (LOST w N) - k...a m.ć.

A ja się zaparłem. Powiedziałem stanowcze NIE, o WAJHA defynyszyn telewizji nowej degeneracji, już ani słowa nie napiszę. Czekam tylko na rozstrzygnięcie ostatniej (trzeciej) reklamacji na reklamację i kończę.... z sobą, albo z nimi... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wieslawef: To skończ także z cytowaniem postów pod którymi piszesz - to jakiś absurd!! Jak będzie megatest na 10 stron, to też wszyscy będą go cytować w całości.

@Jarojaw: Dlaczego? Nie zawsze tak jest, Filmy na dysk wgrywane są z transpondera wolnym kablem antenowym (w największym skrócie). Więc jeśli oglądasz coś i jednocześnie nagrywasz z innych transponderów i innego transpondera niż VOD (znów w skrócie), to nie ma skąd się ściągać materiał - a filmy i tak są przesyłane 24/7 - więc lepiej zresetuj dekoder. Jak to zrobić? Zajrzyj do instrukcji nbox'a. Jak zwiesił mi się jakiś film na liście oczekującej, to zawsze ta metoda pomagała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Jarojaw: Dlaczego? Nie zawsze tak jest, Filmy na dysk wgrywane są z transpondera wolnym kablem antenowym (w największym skrócie). Więc jeśli oglądasz coś i jednocześnie nagrywasz z innych transponderów i innego transpondera niż VOD (znów w skrócie), to nie ma skąd się ściągać materiał - a filmy i tak są przesyłane 24/7 - więc lepiej zresetuj dekoder. Jak to zrobić? Zajrzyj do instrukcji nbox'a. Jak zwiesił mi się jakiś film na liście oczekującej, to zawsze ta metoda pomagała.

A myślisz,że tego nie zrobiłem.Nie pomaga.Telefon do BOA, ponowne przesyłanie uprawnień - nie pomaga. :lol:

Jak to zrobić? Zajrzyj do instrukcji nbox'a. Jak zwiesił mi się jakiś film na liście oczekującej, to zawsze ta metoda pomagała.

Chyba trochę przesadziłeś, N-recordera mam od samego poczatku jak tylko się pojawił na rynku czyli od listopada 2006 r. i zdecydowanie wiem jak się go obsługuje i co trzeba zrobić jak....... cokolwiek się dzieje "nie tak".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gee...why so serious?

Kompetentna odpowiedź wymaga podania jakiegoś rozwiązania. Na twoim miejscu wymieniłbym dekoder na nowy (bo można, a co!) - bo poza wadliwą instalacją nie widzę innych przyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po kiego ma go wymieniać? Inne kolekcje i ukazujące się filmy później niż Lost 2 wgrały się na dysk.

Dla mnie to winą jest oprogramowanie Recordera lub zmiana systemu wysyłania kolekcji poprzez satelite.W pierwszej kolejności powinny się ładować filmy z najbliższą datą dostępności takiego filmu, a później kolejne.Oprogramowanie powinno kontrolować czy dany film z paczki oczekujących trafi do odpowiedniej kolekcji.Jeżeli ściąganie takiego filmu zostało przerwane przez odbiorce (poprzez nagrywanie), powinno otrzymać priorytet aby przejść z oczekujących do kolekcji oglądanych w jak najszybszym czasie.

Edytowane przez Jarojaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to twoim zdaniem działa? Skąd w ogóle taka wiedza? Mi też zwiesił się kiedyś jakiś jeden film czy serial, ale w końcu się przepchnął...

No a jeśli aż tak cię to wkur.ia, to reklamacja i wypowiedzenie VOD...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No a jeśli aż tak cię to wkur.ia, to reklamacja i wypowiedzenie VOD...

:lol: nie na tym polega rozwiązywanie problemów.

Ale płacę więc żądam :) jak to kiedyś ktoś powiedział.

Przy N-ce zostaje tylko płacę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, ze wyzej opisane sytuacje mają miejsce. Moja żona czeka na 14 odcinek desperate housewifes mimo że 15 jest już dostępny od 2 dni. Co więcej, zauważyłem że do pozycji "Wkrótce w ofercie: trafiły filmy, które wcześniej były już dostępne w opcjach VOD (zarówno picturebox jak i Premiery oraz nscreen. Dekoder oczywiście zresetowałem. Instalacja jest ta sama co na początku używania nboxa i sygnał jest cały czas praktycznie na tym samym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A po kiego ma go wymieniać? Inne kolekcje i ukazujące się filmy później niż Lost 2 wgrały się na dysk.

Dla mnie to winą jest oprogramowanie Recordera lub zmiana systemu wysyłania kolekcji poprzez satelite.W pierwszej kolejności powinny się ładować filmy z najbliższą datą dostępności takiego filmu, a później kolejne.Oprogramowanie powinno kontrolować czy dany film z paczki oczekujących trafi do odpowiedniej kolekcji.Jeżeli ściąganie takiego filmu zostało przerwane przez odbiorce (poprzez nagrywanie), powinno otrzymać priorytet aby przejść z oczekujących do kolekcji oglądanych w jak najszybszym czasie.

Trochę Cię poniosło...Takie rzeczy tylko w erze...

Słowo się rzekło, kobyłka u płotu. Ani słowa o eŃce. Albo ja, albo oni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...