Skocz do zawartości
szeri88

SkyStar HD2 - Co do tego?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu kupiłem komputer z myślą o HDTV. Teraz chciałbym kupić kartę SAT. Wybór padł na SkyStar HD2. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z telewizją satelitarną, więc w tym temacie jestem zielony. Wiem tyle, że bez anteny sygnału raczej nie złapię ;) Proszę więc o poradę czym sugerować się przy wyborze anteny oraz konwertera. Jeżeli chodzi o ustawienie anteny to myślę, że nie będzie z tym problemu, ponieważ planuję zakupić miernik sygnału. Druga sprawa to komputer - domyślam, się, że aby odbierać kanały płatne - potrzebny będzie slot na karty. Czy kupując slot CI będę mógł korzystać z usług Cyfra+, Cyfrowy Polsat i n? Znalazłem informację, że zamiast czytnika CI można kupić programator Phoenix. Jak to w takim razie połączyć z tunerem, czy on komunikuje się z tunerem przez USB? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez szeri88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Technisat SkyStar HD2 to kiepski wybór jeśli chodzi o odbiór telewizji płatnej.Ja mam Technotrenda S2-3200 ze slotem na moduły CI.Specyfikację znajdziesz [b][url="http://technotrend.com/2764/TT-budget__S2-3200.html"]tu[/url][/b][u][/u].Bez problemu działa C+ z modułem Aston 2.18 (HD też) oraz CP z dedykowanym modułem.Możesz też odpalić kartę C+ w Phoenixie ale o CP w ten sposób zapomnij (karta i moduł są sparowane).Phoenix działa bez problemu podłączony przez USB (to tylko kwestia odpowiednich plug-inów).Przy instalacji Technotrenda musisz mieć tylko wolne dwa sloty PCI obok siebie - karta i czytnik modułów CI jest połączona bardzo krótką taśmą.
Co do anteny i konwertera,to przyzwoity sprzęt na jednego satelitę kupisz już za 100 zł (talerz min.80 cm) w branżowych sklepach.