Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
lichy

panasonic olewa klienta

Question

Pięciomiesięczny TX-32LE7PA przestał reagować na pilota i wszelkie inne próby uruchomienia więc 18 sierpnia oddałem go do serwisu (Śnieżek Serwis - Gliwice).
Serwis przegiął z terminem (trzymał go ponad 28 dni twierdząc że jest uszkodzona matryca i czekają na dostawę nowej). Po tym terminie zgłosiłem sprawę do centrali panasonica i poinformowano mnie że dostanę nowy telewizor (najprawdopodobniej TX-32LX80), po następnych dwóch tygodniach kiedy do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że sprawa bedzie załatwiona przez sklep, w którym TV kupiłem (wymiana na nowy albo zwrot gotówki - co będę chciał) i że mnie powiadomią kiedy - oczywiście nie powiadomili.
Dzwoniłem do nich wczoraj więc łaskawie poinformowali że do końca tego tygodnia postarają się sprawę załatwić i znowu przegięli z terminem, miało być do 21 dni, a minęło już 23.
Oczywiście cały czas brak jakiejkolwiek informacji zarówno z serwisy, jak i z centrali - gdybym ja do nich nie dzwonił, to oczywiście by się nie odezwali.
Nie wiem czy u panasonica to normalne że się klienta olewa? Czy miałem pecha.
Poczekam do poniedziałku i ...nie wiem jeszcze co zrobie.
Właśnie - co robić w takiej sytuacji???

P.S panasonic świadomie piszę z małej litery - to z braku szacunku do panasonic Polska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

[quote name='lichy' post='125025' date='09.10.2008, 18:47 ']Pięciomiesięczny TX-32LE7PA przestał reagować na pilota i wszelkie inne próby uruchomienia więc 18 sierpnia oddałem go do serwisu (Śnieżek Serwis - Gliwice).
Serwis przegiął z terminem (trzymał go ponad 28 dni twierdząc że jest uszkodzona matryca i czekają na dostawę nowej). Po tym terminie zgłosiłem sprawę do centrali panasonica i poinformowano mnie że dostanę nowy telewizor (najprawdopodobniej TX-32LX80), po następnych dwóch tygodniach kiedy do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że sprawa bedzie załatwiona przez sklep, w którym TV kupiłem (wymiana na nowy albo zwrot gotówki - co będę chciał) i że mnie powiadomią kiedy - oczywiście nie powiadomili.
Dzwoniłem do nich wczoraj więc łaskawie poinformowali że do końca tego tygodnia postarają się sprawę załatwić i znowu przegięli z terminem, miało być do 21 dni, a minęło już 23.
Oczywiście cały czas brak jakiejkolwiek informacji zarówno z serwisy, jak i z centrali - gdybym ja do nich nie dzwonił, to oczywiście by się nie odezwali.
Nie wiem czy u panasonica to normalne że się klienta olewa? Czy miałem pecha.
Poczekam do poniedziałku i ...nie wiem jeszcze co zrobie.
Właśnie - co robić w takiej sytuacji???

P.S panasonic świadomie piszę z małej litery - to z braku szacunku do panasonic Polska.[/quote]
Człowieku co ty wybrzydzasz! :) Ja pierwszy raz do TVN MED zadzwoniłem celem aktywacji ,oczywiści po spełnieniu wszystkich formalności, jeszcze w zeszłym roku , a od końca lutego to się naprawdę na nich naprawdę wściekle zawziąłem i do dzisiaj nie mam aktywnego kanału . Gadki ,że wszystko załatwią i oddzwonią to już przestałem liczyć po 20 tel. ;) i nawet od pewnego czasu przestało mnie to wk....ać ,a zaczęło śmieszyć tyle ,że kończy się rok i możliwość wliczenia N-ki w koszta działalności firmy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Trzeba było reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową tj rękojmię. Szczególnie ze miał 5 nmies. Olać gwarancje. A czytałeś w gwarancji ile maja na naprawę?

[url="http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDFF11-4217-4078-A37A-240588C1EDBF"]http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDFF11...7A-240588C1EDBF[/url] /16575/Ust_o_szczegol_warunkach_sprzed_konsumenc_tekst_je.pdf

Autorus

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Autorus ma rację trzeba dokładnie przeczytać warunki gwarancji szczególnie te pod lupą oraz niezależnie prawa wynikające z rękojmi sprzedawcy i odwiedzić najbliższy urząd ochrony konsumenta ,a nawet sąd.Tylko taka postawa może odnieść jakiś skutek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
[quote name='autorus' post='125034' date='09.10.2008, 19:23 ']A czytałeś w gwarancji ile maja na naprawę?[/quote]

Oczywiście, że czytałem!
Oto jej treść: [url="http://www.panasonic.com.pl/e-gwarancja/e-Gwarancja_2.pdf"]e-GWARANCJA panasonic[/url]
Dlatego zacząłem się denerwować:
Serwis ma na naprawę 14 dni, chyba że zaistnieje konieczność sprowadzenia części z zagranicy, to może ten termin przedłużyć max. do 28 dni - zakładam że taka konieczność nastąpiła choć serwis mnie o tym nie poinformował.
Po zaistnieniu powyższej przesłanki mają obowiązek wymiany sprzętu na nowy i na to mają 21 dni, które minęły 7 października.
Teraz nękam ich telefonami conajmniej 1 raz dziennie.
Zobaczymy co będzie dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...