Skocz do zawartości
zaks

jaki dvd (do 500zł) do telewizora SAMSUNG LE32A551P2R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Planuję zakup telewizora SAMSUNG LE32A551P2R. Równocześnie chciałbym zakupić odtwarzacz dvd. Tutaj też moja prośba, o Waszą radę.
Odtwarzacz jakiego poszukuje pownien posadać następujące funkcje

1. Złącze hdmi
2. Skalowanie obrazu do 1080p
3. Możliwość przeglądania zdjęć ( z możliwością zoom'owania )
4. Złącze usb ( opcjonalnie )
5. Możliwość odtwarzania jak największej ilości rodzaju płyt i formatów plików ( obsługa DivX )
6. Czytanie polskich czcionek wraz z możliwością zmiany ich rozmiaru

Mój budżet to nie więcej niż 500 PLN. Czy wydając taką sumę można kupić odtwarzacz posiadający w/w funkcje? Proszę o radę, jestem 'zielony' w temacie, a gąszcz ofert totalnie mnie już zmylił.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę ,że Toshiba XD-E500 cena w niemieckich sklepach do 500 zł z wysyłką do polski. Jedyny mankament to brak usb wszystko trzeba wypalać. Na razie w EU jest przedsprzedaż .W handlu ma być od 01,10,2008.Odradzam sprzęt Manty i innego taniego badziewia. :D Myślę ,że na swoim TV z "normalnej" odległości dobrego DVD nie odróżnisz od HD na BD.

Edytowane przez jaczro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='zaks' post='120450' date='26.09.2008, 00:33 ']Witam,

Planuję zakup telewizora SAMSUNG LE32A551P2R. Równocześnie chciałbym zakupić odtwarzacz dvd. Tutaj też moja prośba, o Waszą radę.
Odtwarzacz jakiego poszukuje pownien posadać następujące funkcje

1. Złącze hdmi
2. Skalowanie obrazu do 1080p
3. Możliwość przeglądania zdjęć ( z możliwością zoom'owania )
4. Złącze usb ( opcjonalnie )
5. Możliwość odtwarzania jak największej ilości rodzaju płyt i formatów plików ( obsługa DivX )
6. Czytanie polskich czcionek wraz z możliwością zmiany ich rozmiaru