Skocz do zawartości
Nykomis

Co kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Może na wstepnie podziękuje forumowiczom, którzy ułatwili mi kiedyś zakup telewizorka LCD 37" (padło na Sharp X20E), jestem z niego bardzo zadowolony :rolleyes:
Teraz przyszedł czas na na blu-ray - czytałem trochę na temat Panosoniców oraz Samsungów (szczególnie z serii 1400), a ze względu, że jestem laikiem w tej dziedzinie, chciałem poprosić Was o pomoc w zakupie odtwarzacza.

- do wydania 3k zł
- przede wszystkim ma służyc do oglądania filmów, muzyki - hip-hop, rock, pop, muzyka poważna
- fajnie jakby był ethernet, ale nie koniecznie
- PS 3 od razu odpada, jestem za stary, a dzieci nie mam ;)

A drugie moje pytanie to czy oprócz odtwarzacza wypadałoby dokupić do tego amplituder?? czy od razu można podłączyc głośniki do blu-ray i będzie dobrze?? A w takim razie jeżeli tak to jakie głośniki polecacie 5.1 lub 7.1.

Z góry dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez ampli i dobrych kołchoźników zabawa w blureja nie ma sensu...
Zwiększ budżet do 5k min... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Nykomis' post='114045' date='22.08.2008, 05:22 ']- do wydania 3k zł[/quote]


Niedrogo , łatwo i przyjemnie - wszystko w jednej paczce i nieskomplikownie.

[url="http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?group=mp3audiovideo&type=hometheater&subtype=hometheatersystems&model_cd=HT-BD2R/XEO"]KLIKNIJ TUTAJ ! ! ! [/url]

Cena u Krzyżaków ~ 900 Euro .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te 3k zł to na sam odtwarzacz, drugie tyle max mogę przeznaczyć właśnie na amplituder + głośniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to masz komfortową sytuację z 6k.
Za 3k kupisz nie byle jaki BD plejer, ale 3k nie starczy na dobry ampli i głośniki.
Podzieliłbym te 6k na 2k+2k+2k...