Skocz do zawartości
jedzosław

Toshiba 46ZF355 problemy z reklamacja 2

Rekomendowane odpowiedzi

Post ku przestrodze. Pozwoliłem sobie oznaczyć temat literą "2" gdyz jestem w podobnej sytuacji jaka była omawiana w temacie "Toshiba 42z3030 problemy z reklamacja" [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=10026"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=10026[/url]
Jednym słowem jeżeli ktoś myślał że po wyjaśnieniu tamtej sprawy cokolwiek w Toshibie się poprawiło to jest w błędzie.
Telewizor swój zakupiłem w lutym 2008. Po kilku miesiącach użytkowania dostrzegłem usterkę która zreszta jest częsta w tym modelu i była juz omawiana na forum ( [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=11116"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=11116[/url] ). 1.07. zawiozłem telewizor do lokalnego serwisu wymienionego w karcie gwarancyjnej (-Mozecie państwo odebrać uszkodzony telewizor ode mnie z domu? -Możemy ale to potrwa około tygodnia) i juz po kilku dniach miałem diagnozę - uszkodzona matryca, telewizor do wymiany.
I tyle. Od tego czasu byłem w ww. serwisie z 15 razy, za każdym razem słyszałem że serwis zrobił co swoje a decyzja kiedy nastąpi wymiana zależy od Toshiba Polska. Wykonałem z 10 telefonów do Dyrektora Toshiba Serwis Centralny i za każdym razem słyszałem że już juz lada dzień dostanę nowy telewizor. Nawet otrzymałem mailem do wiadomości dokumenty na wymianę telewizora krążące między Toshibą Serwisem Centralnym a Toshibą TTCE itd.
No i tak mija juz 44 dzień bez telewizora za który zapłaciłem parę tysięcy złotych.
W między czasie posiłkowałem się pomocą u sprzedawcy (digitalo.pl) który okazał się bardzo uczynny i pchnął trochę sprawę, która zaraz i tak staneła w miejscu.
To tyle. Czekam na dalszy rozwój wypadków ale juz z prawnikiem przy boku.
ps. Wszystkim "mądrzejszym" oswiadczam iz wiem że miałem drugą, znacznie lepszą drogę reklamacji tzw. "towar niezgodny z umową" i to był mój błąd że z niej nie skorzystałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy okazji 3 punkt na karcie gwarancyjnej telewizorów Toshiby ma fajne pełne manipulacji brzmienie:
"Naprawa zostanie dokonana w możliwie jak najkrótszym terminie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...