Skocz do zawartości
koper711

Rezygnacja z usług

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś rezygnował z usług, jakie macie z tym doświadczenia. Czy były problemy, w jaki sposób odesłać dekoder (pocztą)? czy jakąś firmą kurierską? Dodam, że wczoraj wymieniono mi dekoder na Samsung HD i sygnał był przez 30 min. a później pomimo interwencji w BOK i obietnicy, że będzie za 1-2 godz, nie ma do dziś. Na maile nie reagują. Chcę skorzystać z mozliwości wypowiedzenia porozumienia w 10 dniowym terminie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rezygnacja CI przysluguje jesli kupiles online. Nie powinni robic problemow decyduje data stempla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrezygnowałem z usług CP kilka miesięcy temu.Mimo,że sprzęt (moduł CI,który wbrew zapewnieniom sprzedawcy nie działał dobrze z moim tunerem) kupiłem w autoryzowanym punkcie,przysługiwało mi prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.Po prostu odesłałem im to pocztą (za potwierdzeniem odbioru) na adres warszawskiego magazynu polsatu wraz z odpowiednim pismem.Tylko potem czekałem prawie trzy miesiące na zwrot kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem fora by zrobić to dobrze, a i tak wyszło jak zawsze czyli nie do końca tak jak to sobie zaplanowałem.
Umowa zawarta 2006-02-04
Okres rozliczeniowy 18-tego każdego miesiąca.
Zadzwoniłem by dowiedzieć się kiedy powinna wpłynąć rezygnacja.Odpowiedziano mi że przed 10-tym żeby zdążyć przed okresem rozliczeniowym czyli 18-tym.
Więc spokojnie wysłałem 2008-10-02 rezygnację ,i że z tym dniem czyli 2008-10-02 rezygnuje z usług Cyfrowego Polsatu.
Dziś czyli 2008-10-11 zadzwoniłem czy dotarła rezygnacja.
Uprzejmy pan poinformował mnie, że dotarła 2008-10-06 wszystko fajnie i pięknie.
Tylko dowiedziałem się również o tym , że okres rozliczeniowy kończy się mnie 2008-10-04, dlaczego bo zawarcie umowy nastąpiło 2006-02-04.
Tak to profesjonalnie wytłumaczono.Więc miesiąc w plecy.Mam czas ale niesmak został.
Nie chcę nic komentować, ale wiem co mnie zgubiło.Naiwne zaufanie konsultantom Cyfrowego Polsatu i brak wiedzy.
Miesiąc dłużej wytrzymam ,bo prostowanie tego to walka z wiatrakami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...