Skocz do zawartości
pmcomp

Promocja na TV Toshiba w digitalo.pl

Rekomendowane odpowiedzi

[img]http://hdtvpolska.com/news/news-shadow.png[/img]




[center][url="http://imageshack.us"][img]http://img58.imageshack.us/img58/4936/digitalorb1.jpg[/img][/url][/center]

[center][url="http://imageshack.us"][img]http://img141.imageshack.us/img141/9865/toshibalogodv4.gif[/img][/url][/center]


Firma digitalo.pl, w dniach od dnia 25.06.2008 do 31.07.2008 wprowadza nową promocję: [size=4]„PROMOCJA – TOSHIBA: 6 m-czna gwarancja zwrotu TV” [/size]
Promocja została uzgodniona i zaakceptowana przez Toshiba Television Central Europe Sp. z o.o. i obowiązuje na zakupione TV marki Toshiba [color="#FF0000"]tylko w [url="http://digitalo.pl"]digitalo.pl[/url][/color], czyli u oficjalnego dystrybutora TTCE Sp. z o.o.

Promocyjne warunki polegają na zagwarantowaniu zwrotu zakupionego TV marki Toshiba przez okres 6 m-cy od dnia zakupu w przypadku jakiejkolwiek usterki, awarii, niezgodności i natychmiastowej wymiany na nowy egzemplarz wolny od wad.

[center][url="http://imageshack.us"][img]http://img77.imageshack.us/img77/2747/toshibatvllargeuc6.jpg[/img][/url][/center]



Firma digitalo.pl poinformowała także o wprowadzeniu do sprzedaży nowego, naszym zdaniem bardzo ciekawego produktu firmy Toshiba tj. przenośnego, [b]"turystycznego" telewizora LCD combo z wbudowanym playerem DVD o symbolu TOSHIBA SD-P120DT[/b]:

[center][url="http://imageshack.us"][img]http://img77.imageshack.us/img77/7349/toshibatvcombovi5.png[/img][/url][/center]

[center][url="http://imageshack.us"][img]http://img141.imageshack.us/img141/2184/toshibasd1203jq9.jpg[/img][/url][/center]

Poniżej paramtery:
przekatna ekranu 12"
rozdzielczość: WVGA (800x480)
wbudowany tuner DVB-T (MPEG-2)
czas pracy na bateriach: do 3 godzin
zasilanie: 12V (w komplecie zasilacz 220V i przejściówka do gniazda zapalniczki samochodowej)
czytane nośniki: DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-R, CD-RW NTSC (DVD)
odtwarzane formaty: DVD-Video, DVD VR Format (-RW), MP3, WMA, VCD 2.0, SVCD, JPEG, Audio-CD, DivX 3/4/5/6, MPEG4, DVD-Audio (2 CH)
odtwarzanie napisów w DviX
wyjście HDMI
czytnik kart: SD, MMC, MS
waga: 1,8 kg

[url="http://digitalo.pl/product_info.php/products_id/2736"]bezpośredni link[/url]


Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='pmcomp' post='108294' date='28.06.2008, 15:16 ']Promocyjne warunki polegają na zagwarantowaniu zwrotu zakupionego TV marki Toshiba przez okres 6 m-cy od dnia zakupu w przypadku jakiejkolwiek usterki, awarii, niezgodności i natychmiastowej wymiany na nowy egzemplarz wolny od wad.[/quote]
LOL, to już "sklep nie dla idiotów" ma lepsze promocje. Zwrot TV w ciągu 6 miesięcy zapewnia ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i obowiązuje ona wszystkie sklepy bez żadnej promocji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A niby od kiedy jest takie prawo? Bo ostatnio było 10dni.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 dni jest na zwrot bez podania przyczyny, przy zakupie przez internet. Ale w tej "promocji" jest mowa o zwrocie uszkodzonego TV i wymianie na nowy o czym mówi wspomniana przeze mnie wcześniej ustawa, która jest bodajże z 2002 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie kolega DaN ma rację
żadna to promocja,tylko zwykłem prawo które działa w kazdym sklepie,a na 100% w Electro World,sam sprawdzałem,po 4,5 miesiąca zwrócono mi kasę za uszkodzona nagrywarkę DVD(nie mieli na stanie,a oczekiwanie 3 tyg nie współgra z terminem NIEZWłOCZNIE),i to bez względu na to czy sprzedawca zobowiąże się do naprawy ,to konsument decyduje jak ma być rozpatrzona gwarancja,czy towar ma być niezwłocznie naprawiony,wymieniony na wolny od wad,czy rozwiązuje umowę,co się wiąże ze zwrotem gotówki Edytowane przez Piteron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Piteron' post='108321' date='28.06.2008, 22:57 ']dokładnie kolega DaN ma rację
żadna to promocja,tylko zwykłem prawo które działa w kazdym sklepie,a na 100% w Electro World,sam sprawdzałem,po 4,5 miesiąca zwrócono mi kasę za uszkodzona nagrywarkę DVD(nie mieli na stanie,a oczekiwanie 3 tyg nie współgra z terminem NIEZWłOCZNIE),i to bez względu na to czy sprzedawca zobowiąże się do naprawy ,to konsument decyduje jak ma być rozpatrzona gwarancja,czy towar ma być niezwłocznie naprawiony,wymieniony na wolny od wad,czy rozwiązuje umowę,co się wiąże ze zwrotem gotówki[/quote]

gratuluję znajomości prawa konsumenckiego !
Nie ma takiego obowiązku, gdyby tak było to po co garancja producenta, po co serwisy itd itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chcąc się wdawać w polemikę proponuję :

[url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417"]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417[/url]

pozdrawiam m12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='m12' post='108374' date='29.06.2008, 19:32 ']Nie chcąc się wdawać w polemikę proponuję :

[url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417"]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=417[/url]

pozdrawiam m12[/quote]
jak cytujesz przepisy to najpierw je przeczytaj dokładnie,
nie wprowadzaj ludzi błąd swoja własną interpretacją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam się z olatigidem, nie ma żadnego obowiązku sprzedawcy do wymiany sprzętu, mam tą ustawę na biurku.
Każdy sprzedawca, w ramach promocji, może sobie ustalać swoje wewnętrzne przepisy, jeśli nie są sprzeczne z ustawą.
Czyli np. Sony wprowadził 5-letnią gwarancję, Toshiba wymienia TV w ciągu 6 miesięcy, itp. promocje, to jest tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy i nie wynika z obowiązku ustawowego.
Np. moja firma daje 20-lat gwarancji na niektóre produkty, ale to jest gwarancja producenta, zaś nasz dystrybutor - sprzedawca tego produktu, sprzedając towar i wystawiając fakturę lub paragon, jest odpowiedzialny za towar tylko przez 2 lata od daty sprzedaży.
Inaczej jest np. u Panasonica, który daje 1-rok gwarancji producenta, ale sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzęt przez 2 lata od daty zakupu.

pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konsument ma prawo wyboru czy korzysta z gwarancji czy też z niezgodności towaru z umową. [url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140"]Tutaj[/url] znajduje się omówienie "Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego" na podstawie, której klient może dochodzić swoich praw.
Jeżeli niezgodność towaru z umową wystąpi w ciągu 6 miesięcy od wydania towaru, to uznaje się, że niezgodośc ta istniała w chwili wydania. W tej sytuacji klient może wybrać czy chce wymiany towaru czy też jego naprawy. Jeżeli wybrana opcja jest niemożliwa to klient może skorzystać z drugiej możliwości. Jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa albo nie może być zrealizowana "niezwłocznie" to klientowi przysługuje zwrot pieniędzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego, jeśli wybierzesz odpowiedzialność sprzedawcy, a nie producenta, czyli jeśli korzystasz z niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji producenta, to sprzedawca zawsze będzie starał się najpierw naprawić Ci sprzęt.
Dopiero jeśli się nie da go naprawić, to wymienia Ci go na nowy lub oddaje kasę.
Nie ma tu żadnej różnicy do sytuacji, w której korzystasz z gwarancji producenta i oddajesz sprzęt do autoryzowanego serwisu, a nie do sprzedawcy, serwis też będzie starał się naprawić sprzęt.
Dopiero jeśli nie da się naprawić sprzętu, to wówczas w obu przypadkach możesz dostać nowy sprzęt lub zwrot kasy.
Najistotniejsze jest to, że w żadnym przypadku klient nie decyduje o niczym, za wyjątkiem wyboru korzystania z odpowiedzialności albo producenta (gwarancja), albo sprzedawcy (niezgodność towaru z umową).

Prawo UE reguluje tylko to, że każdy sprzedawca odpowiada za sprzedany towar przez 2 lata, a producent nie ma obowiązku w ogóle wystawiać gwarancji na swój produkt. Klient ma zatem wybór, albo korzysta z odpowiedzialności 2-letniej sprzedawcy, zgodnie z prawem EU, albo z gwarancji producenta, np. 1-rocznej, 2-letniej, 3-letniej....5-letniej....20-letniej...itp.

W przypadku tej promocji Toshiby, to producent daje dodatkowe przywileje, których nie ma obowiązku przyznawać.

pozdrowienia Edytowane przez AreckiW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie,

czytajcie ze zrozumieniem.

Mamy dwa przypadki: klient chce skorzystać z gwarancji, ma takie prawo (przypominam, że czasami gwarancja jest lepsza bo gwarant może dawać lepsze poczucie bezpieczeństwa niż jakiś sklep). I ta promocja, takiego klienta który chce skorzystać z gwarancji praktycznie nie dotyczy bo zazwyczaj klient trafia do serwisu, a nie do sprzedawcy. Jeżeli trafi do sprzedawcy to albo ten uprzedzi go o takiej promocji albo przyjmie z tytułu gwarancji. Ale gdybam, że uprzedzi bo w końcu po to w porozumieniu z TTCE przygotowana jest ta promocja.

Przypadek drugi: klient przychodzi do sklepu i chce skorzystać z tytułu niezgodności z umową. Wtedy może zażądać naprawy lub wymiany na nowy o ile terminy o których mowa w ustawie obowiązują (np. te 6 msc) - nie może zażądać zwrotu gotówki, to nie raz juz było wałkowane. Sprzedawca przyjmuje TV i klient czeka. Jak długo? Bardzo różnie, zazwyczaj baaaardzo długo, co nie raz na tym forum i tym drugim było opisywane. I czeka choćby z tego powodu, że nagle wszyscy zaczynają czytać przepisy i je interpretować (zupełnie jak teraz w tym wątku). Wracając do tematu, ta promocja daje klientowi możliwość NATYCHMIATOWEJ wymiany na nowy produkt wolny od wad. Ot taka mała różnica i na tym polega promocja.

Promocja jest zgodna z ustawą i daje klientowi możliwość natychmiastowego załatwienia sprawy.

I koniec tematu ... idę dalej oglądać mecz :) .

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie kolega pmcomp wyłożył kawę na ławę, czyli przetłumaczył język prawniczy na ludzki,
w tym momencie powinienem napisać, że pmcomp napisał to tak, że powinien już zrozumieć to 12-letni Murzyn analfabeta... :);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='AreckiW' post='108388' date='29.06.2008, 22:03 ']Najistotniejsze jest to, że w żadnym przypadku klient nie decyduje o niczym, za wyjątkiem wyboru korzystania z odpowiedzialności albo producenta (gwarancja), albo sprzedawcy (niezgodność towaru z umową).[/quote]
Kolego, może jednak przeczytaj tę ustawę to przekonasz się, że to klient decyduje czy chce wymiany towaru czy też jego naprawy. To samo napisał pmcomp i z nim się zgodziłeś :)

[quote name='pmcomp' post='108389' date='29.06.2008, 22:06 ']Wracając do tematu, ta promocja daje klientowi możliwość NATYCHMIATOWEJ wymiany na nowy produkt wolny od wad. Ot taka mała różnica i na tym polega promocja.[/quote]
A no to w takim razie taka promocja ma sens. Mały szczegół ale bardzo istotny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='108370' date='29.06.2008, 19:05 ']gratuluję znajomości prawa konsumenckiego !
Nie ma takiego obowiązku, gdyby tak było to po co garancja producenta, po co serwisy itd itd[/quote]


[quote name='DaN' post='108385' date='29.06.2008, 21:42 ']Jeżeli niezgodność towaru z umową wystąpi w ciągu 6 miesięcy od wydania towaru, to uznaje się, że niezgodośc ta istniała w chwili wydania.[/quote]

w takim razie jak kupisz sprzęt i za 2 godziny się on zepsuje to oddasz do serwisu TAK
gratuluję uległości i braku chęci walki o swoje prawa

sprawa jest prosta
rozmawiałem z prawnikiem FK,i stwierdził on jednoznacznie
że taka promocja,z takim zapisem,to tylko tak zwany "chwyt marketingowy" i ma on odwzwierciedlenie w przepisach prawa,a nie w dobrej woli kogokolwiek,ja idąc do sklepu nie zawieram umowy z producentem,tylko ze sprzedawcą
powtarzam
przerabiałem ten temat ze sklepem Electro World,sprawa prawie oparła się o sąd konsumencki,jednak po mediacji FK,sprawa została załatwiona zgodnie z literą prawa,po moim przypadku po cichu dowiedziałem się że pracownicy zostali skierowani na odpowiednie szkolenia z tego zagadnienia

[quote name='pmcomp' post='108389' date='29.06.2008, 22:06 ']Wracając do tematu, ta promocja daje klientowi możliwość NATYCHMIATOWEJ wymiany na nowy produkt wolny od wad. Ot taka mała różnica i na tym polega promocja.

Promocja jest zgodna z ustawą i daje klientowi możliwość natychmiastowego załatwienia sprawy.


Pozdro[/quote]
w ustawie tez jest podobny zapis,NIEZWłOCZNIE,czyli ile,tyle co NATYCHMIAST, moim zdaniem ktos sprytny usiadł ,pomyślał,i wymyslił,wszystko jest zgodne z prawem,klient się cieszy,tylko nie wiem ze na dobra sprawę,to wygląda jak z promocją bez Vatu w Saturnie,cena TV przed promocją 5499, w czasie promocji 5489,jakis mały ten vat jest u nas w kraju Edytowane przez Piteron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Piteron' post='108397' date='29.06.2008, 23:23 ']w ustawie tez jest podobny zapis,NIEZWłOCZNIE,czyli ile,tyle co NATYCHMIAST, moim zdaniem ktos sprytny usiadł ,pomyślał,i wymyslił,wszystko jest zgodne z prawem,klient się cieszy,tylko nie wiem ze na dobra sprawę,to wygląda jak z promocją bez Vatu w Saturnie,cena TV przed promocją 5499, w czasie promocji 5489,jakis mały ten vat jest u nas w kraju[/quote]

Hi, hi, pogadaj z prawnikami to ci wyjasnią różnicę pomiędzu słowami natychmiast i niezwłocznie ;) . Z tego oni żyją.

Nawet, jeżeli jak twierdzisz jest to tylko chwyt reklamowy to jest on zgodny z prawem (co na rynku nie zawsze jest standardem) i pogratulować pomysłu Toshibie i digitalo :) . Niestety konumenci w tym kraju nie znają za dobrze swoich praw.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
( Piteron)

w ustawie tez jest podobny zapis,NIEZWłOCZNIE,czyli ile,tyle co NATYCHMIAST, moim zdaniem ktos sprytny usiadł ,pomyślał,i wymyslił,wszystko jest zgodne z prawem,klient się cieszy,tylko nie wiem ze na dobra sprawę,to wygląda jak z promocją bez Vatu w Saturnie,cena TV przed promocją 5499, w czasie promocji 5489,jakis mały ten vat jest u nas w kraju
[/quote]

u mnie było odwrotnie: w saturnie cena 32X20 dzień wcześniej wynosiła 3699. bez VAT kupiłem za 2786 czyli taniej o VAT 32.8% .
( w dniu promocjii cena spadła do 3499 i od takiej ceny odjęto vat 22% ) Edytowane przez marian_wierzbicki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...