Skocz do zawartości
viru

POMOCY !!!! Czym odtworzyć pliki z kanałów HD na PC?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje pomocy z waszej strony mianowicie nie moge sobie poradzić z plikami zgranymi z kanałów HD zainstalowałem coreavc i k-lite codec pack i odtwarza mi tylko w windows media player classic inne odtwarzacze nie działają wywala błąd haaili : "nie określony błąd" power dvd też nie działa :/ nie znam się na tym ale wygląda na to jakby tylko ten media player classic "wiedział" że ma korzystać z coreavc co zrobić żeby działało na innych odtwarzaczach ? w sumie nie oto chodzi żeby działało na innych odtawarzaczach ale chciałbym mieć możliwość konwersji do xvida bo jak załaduje plik do autoGK to oczywiście nie działa. Co muszę zrobić żeby mi to działało ? męcze się z tym już bardzo długo i nicjeśli nie wiecie co może powodować ten problem (pytałem na różnych forach i nkt nie wiedział) to może chociaż napiszcie co wy pokolei instalowaliście żeby to działało bardzo was prosze o pomoc bardzo mi na tym zależy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego w jakim formacie video i pliku to zgrałeś :MPEG2 / H264 ? TS / MPG?
Komunikat błędu mówi wszystko ;) zainstaluj najnowszy Haali Media Splitter [url="http://haali.cs.msu.ru/mkv/"]LINK[/url]

[url="http://img116.imageshack.us/my.php?image=haalibj4.jpg"][img]http://img116.imageshack.us/img116/2453/haalibj4.th.jpg[/img][/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach