Skocz do zawartości
  • 0
S_Mac

Pada matryca w LG 50PC1R

Pytanie

Witam,
Powoli pada mi matryca w moim LG. Pojawiają się różowe plamy na jasnych scenach. Dzieje się tak przez jakieś 30-40 min. od włączenia tv. Później objaw ten zanika.
Telewizor mam jakieś 1,5 roku, gwarancja jest na 24 miesiące.
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z reklamowaniem LG? Czy bardziej opłaca mi się korzystać z gwarancji w serwisie LG, czy może niezgodność towaru z umową w sklepie? Wiele złego czytałem o serwisie LG, więc może jednak lepiej załatwiać sprawę w sklepie w którym kupowałem tv? Jak wygląda w takim przypadku korzystanie z niezgodności towaru z umową?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
tylko gwarancja............,
jeśli skorzystasz z niezgodności towaru z umową to zgodnie z obowiązującym prawem to ty musisz udowodnić że niezgodność towaru występowała w chwili zakupu (do 6 miesiecy od daty zakupu przyjmuje sie obligatoryjnie że niezgodność z umową występowała w momencie zakupu,powyżej 6 miesięcy to klient musi udowodnić...)..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...