Skocz do zawartości
  • 0
pawel1

kilka pytań o technikę HD i plazmę 42PA50

Pytanie

Jestem wielce początkującym i laikiem w temacie HD, aczkolwiek sprzęt RTV nie całkiem jest mi obcy. Ostatnio zainwestowałem całą moją kasę w plazme panasonica 42PA50 (brak wejścia DVI, HDMI) i po przeczytaniu kilku wypowiedzi okazuje się że wyrzuciłem ciężko ciułaną kasę w błoto, w związku z tym mam kilka dodatkowych pytań:
1. czy będę mógł do niej podłączyć odtwarzacz DVD blue ray, HD DVD lub tuner satelitarny z HD
2. Jeżeli jednak będe mogł, to czy obraz będzie lepszy niż na zwykłym DVD?
3. jestem zainteresowany zakupem nowego modelu DVD Panasonica S52, który jest wyposażony w coś o nazwie "konwersja do standardu HD"oraz "Konwersja do standardu HD" aczkolwiek nikt w panasonic Polska nie potrawił mi odpowiedzieć do czego to służy i czy przy braku wejścia cyfrowego w plazmie coś mi to da?
Gdyby ktoś mógłby mnie pocieszyć, że nie do końca popełniłem błąd będe wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Moja rada - ciesz sie z telewizorka, ten model daje bardzo ladny obraz w SD, jakosc po komponencie jest takze bardzo dobra. Tutaj (komponent) masz mozliwosc puszczania sygnalu HD choc ograniczona - bo komponent nie ma HDCP ale obsluguje rozdzielczosci 1080i/720p... w taki sposob podlaczysz rozne HD playery bez wiekszego problemu - pytanie, co zobaczysz? Jezeli sprawdza sie czarne scenariusze to pewnie jakosc DVD na materiale natywnie HD (downscaling) jezeli producenci zrezygnuja z "psucia" sygnalu to zobaczysz mniej wiecej to samo (szczegolnie na odbiorniku nie fullHD), co 99% ludzi posiadajacych plaskie ekrany w kraju.