Jump to content

sajmer

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About sajmer

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sajmer

    Philips Prime Video

    LG nie ma to nic do rzeczy. Ewidentnie AMAZON z[beeep]ał apkę po całości -Na Philips do niedawna też było OK ale coś zepsuli w nowej apce. Temat dotyka nie tylko posiadaczy Philipsa, jest sporo wpisów w necie na ten temat. Widać Amazon ma ludzi w [beeep]ie i nic z tym nie robi.
  2. Philps 68OLED804 - problem z aplikacją Prime Video - wcześniej TV przestał się przełączać w HDR w materiałach, które miały OPIS HDR. Teraz w ogóle zniknęły opisy informujące, że jest HDR. Z ciekawości sprawdziłem na konsoli Xbox Series X - tam opisów też nie ma ale konsola przełącza się w tryb HDR już po wejściu w dany tytuł i potem już jest HDR na stałe Macie problemy z HDR w tej apce ?
  3. Ja mam co prawda TX-8270 i on przepuszcza 1080p w 120Hz , na 4K i 120Hz w grach AAA nie licz - może następna generacja
  4. Widzę, że TVN24 był oglądany Mi wymienili co prawda Philipsa na nowy - nie oglądam TVN24 na nowym OLEDZIe już pierdziele - oglądam na Sharpie LCD w sypialni
  5. Wciśnij na pilocie 1,2,3,,6,5,4 i OK to nie jest tryb serwisowy ale sprawdzisz jaki masz przebieg - Ten sposób mi serwis z Radomia podał, żeby sprawdzić numer seryjny TV dokładnie. Oczywiście klikamy jak nic na danym źródle nie leci.
  6. Nie wiem czy jest sens się napierdalać - powiem, że nie podpiszę i co dalej ? Kombinowanie z UOKIK , Rzecznikach konsumenta itd, - pierdziele - niech pochodzi ze 2 lata to w sumie będzie 4 lata od ostatniej wymiany i wymienię na coś nowego.
  7. Ja miałem taki sam problem - TV 65OLED873 kupiony w 2018 w grudniu - wypalona matryca poziome paski widoczne na najbardziej na czerwonym, różowym tle. Prawdopodobnie od TVN24, który czasem leciał ale nie specjalnie długo. TV był kalibrowany przez skalibrujtv.pl więc ustawienia idealne. Telefon na infolinie Philipsa - Pan założył sprawę, przesłał maila i planszę 50% grey, żebym ją uruchomił i zrobił zdjęcia - na szarym akurat tego nie widać więc porobiłem zdjęcia na czerwonym, różowym i żółtym. Standardowa odpowiedź, jak kolega opisuje, że to retencja i źle używałem TV niezgodnie z instrukcją itd. - czyli standard zepchnąć klienta może się uda Odpisałem po swojemu, poprosiłem o zrewidowanie stanowiska bo inaczej będę zmuszony skorzystać UOKIK i Rzecznika Praw Konsumenta. Odpisali, że uznają WARUNKOWO gwarancję na retencję i ma się ze mną kontaktować serwis z Radomia. Serwis zabrał w zeszły piątek TV i 2 dni temu miałem telefon, że WARUNKOWO wymienią mi TV na nowy model 804 gwarancja 2 lata od momentu dostarczenia ale już nie mogę reklamować na retencję bo taka jest technologia OLED i muszę używać zgodnie z instrukcją hehehe Trochę mało poważne te tłumaczenia serwisu i producenta - rozumiem ustawienia dynamiczne i 24h program informacyjny, że się coś wypali - ale przy normalnym użytkowaniu ? Mam nadzieję, że matryca w 804, która jest z 2019 będzie miała lepsze parametry niż ta z 873 ( to tak naprawdę model 9002 w 65 calach) więc pewnie matryca z 2017.
  8. Ja mam pytanie do użytkowników tego modelu. Czekam na wymianę TV - wypalona matryca z 873 i mam dostać właśnie model 804 65 cali. Czy na tym TV też istnieje problem tzw Auto Dimming - chodzi mi o to jak film ma ciemne sceny to obraz się po jakimś czasie automatycznie jeszcze dociemnia - np na Netflix - pozwala wejście w menu albo wyjście do planszy Netflixa - obraz się rozjaśni i można znowu kontynuować ale po jakimś czasie jak sceny są ciemne to znowu się przyciemni
×
×
  • Create New...