Jump to content

Szopan

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About Szopan

  • Rank
    VHS
  1. Witam, Dzisiaj odebrałem tv z serwisu (55mu6402). Naprawa w ramach gwarancji. Wymiana matrycy. W protokole naprawy zauważyłem, iż po kodzie zastosowanej części matryca pochodzi z serii KU6400. Serwisant zapytany uśmiechnął się, kwitując, że taką im "dali" i mam na nią 2 lata gwarancji. Problem polega na tym,że nie zgadzam się z taką naprawą. Przecież to nie były tożsame modele. Kupując model 2017 (droższy od 55ku6400 o niemalże 1600zł) mam teraz de facto model 2016r. o innych właściwościach wyświetlanego obrazu, niż deklarowane w serii mu6402. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Mam zamiar żądać przywrócenia towaru do stanu zgodnego z pierwotnym lub zwrot kasy.
×
×
  • Create New...