Skocz do zawartości

lukked

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O lukked

  • Tytuł
    VHS
  1. W dniu 30.11.2023 pracownik serwisu wymienił mi panel w TV 65C11LB. Prośba do Was o rady jak się nim teraz "zaopiekować".W trakcie wymiany nie było żadnego resetowania ustawień (przebieg starej matrycy 3900h). Poprzedni panel miałem skalibrowany na każdym wejściu (Colorchecker Display Plus).Ten chce skalibrować po około 100h pracy, żeby się wygrzał i ułożył. Czytałem, że właśnie w tym okresie początkowym to kompensacja może ładnie "ułożyć" matrycę. Stosować tylko te automatyczne czyszczenia, czy po 100h pracy włączyć manualne czyszczenie?Nowa matryca na chwilę obecną ma również spory banding (ale inny, na starym panelu jak widzicie na zdjęciach miałem "plamę", na nowej są na razie bardziej jakby "pasy", które jak widziałem w innych tematach mogą zniknąć po wygrzaniu) i na tych samych ustawieniach jest ciemniejsza niż poprzednia. Myślicie, że to kwestia faktu, że ustawienia kalibracyjne zostały pod poprzednią matrycę i po kalibracji jasnośc np. punktu szarości 5% będzie taka sama jak w poprzedniej matrycy?
  2. Witam, jestem w trakcie procesu reklamacyjnego z moim LG OLED65C11LB. W pierwszym podejściu po zarejestrowaniu TV na stronie LG i zgłoszeniu poprzez stronę reklamacji stwierdzono, że załączenie zdjęcia są w ciemnym pomieszczeniu, chciano zdjęcia w dzień, zdjęcie tego ujęcia z autodiagnostyki ekranu itd.. Ogółem podejście z góry, że nie uznają reklamacji. Następnie złożyłem reklamację poprzez allegro, gdzie kupowałem telewizor w 2021 roku. Tam w ramach rękojmi zaproponowano odesłanie TV, na co się nie zgodziłem. Po kilku dniach odpisali że jednak w ramach rękojmi muszę wysłać TV i sugerują kontakt bezpośrednio do serwisu LG. Złożyłem więc drugą reklamację na stornie LG, zdjęcia przy świetle gdzie dalej widać wyraźny banding. Tym razem LG sprawę przekazała do autoryzowanego technika. Po jego kontakcie dostarczyłem Panu zdjęcia bandingu, fakturę i zdjęcie tabliczki znamionowej TV. W dniu dzisiejszym technik zadzwonił, że ma wwstępną zgodę z LG na wymianę matrycy w moim TV. Zasugerował jednak abym włączył dwukrotnie, zaraz po sobie czyszczenie pikseli i ponownie wysłał mu zdjęcia. Wykonałem te procedurę, jednak nie widzę żadnej zmiany ma korzyść, banding jest dokładnie taki sam. Technik wspomnial przez telefon, że widział lepsze jak i gorsze matrycę i stwierdził, że nie obiecuje, że ta którą założy będzie lepsza. Czy dokonywalibyście wymiany matrycy w moim TV, biorąc po uwagę banding widoczny na udostępnianych zdjęciach? Czy technik na 100% wymieni matrycę na fabrycznie nową? Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić? Jeżeli matryca będzie nowa to chyba warto zaryzykować choćby dla samego faktu że będzie miała przebieg 0h. Prośba o Wasze opinie. Dodam, że te zdjęcia są wykonane na skalibrowanym TV. Ale mam swój kalibrator, więc kalibracja kolejnej matrycy nie będzie problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...