Skocz do zawartości

Koczek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Koczek

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Serwisant nastraszył mnie że może być gorzej 😔
  2. Drodzy forumowicze. Serdecznie proszę o pomoc. Zakupiłem wyżej wymieniony model w listopadzie zeszłego roku. Nasuwa się wam pytanie co robiłem do tej pory... Nie jest jednak tak jak myślicie... Wadę, dla mnie jest to wada gdyż wszystkie broszury mówią o głębi kolorów w Oled a nagle okazuje się że na białym, szarym i pastelowych kolorach widać przebarwienie o różnej tonacji... Na białym jest to róż szarym zaciemniony pasek. Postanowiłem złożyć reklamację po 2 miesiącu użytkowania. Niesty, nie jest to dla mnie codzienność więc byłem cała sytuacja wystraszony, gdyż telewizor kosztował mnie ponad 10 k więc jak już założyłem nie chciałem nic z nim robić. Dlatego złożyłem reklamację przez stronę lg. Serwisant na wejściu już mnie informuje że on chce się tylko upewnić... Myślę sobie o co chodzi.. Kazuje załączyć aby ukazać wadę i szczela do mnie ze to norma... Ale jak to norma pytam, przecież wszędzie jest informacja o głębi czerni i wyrazistych kolorach a tutaj taka niespodzianka? Przecież nie da się oglądać takiej telewizji mówię, bo człowiek skupia się na wadzie zamiast oglądaniu. Gość mówi że mogę trafić gorzej... Jak to ugryźć gdyż zagłębiając się w temat jedni piszą że to wada inni że normalne? Chciał bym pierwszego w swoim życiu oleda, ale bez takich niespodzianek. Jak to teraz ugryźć? Walczyć dalej z lg czy jednak przez sklep w którym kupiłem tj rtv euro agd? Będę wdzięczny za kierunek oraz rady jak nie dać się nabijać w balona?
  3. Kurcze szkoda że teraz dopiero trafiłem na tego posta 😭niestety zakupiłem LG oled65g13la i nie miałem pojęcia o takich sprawach do skontrolowania zaraz po zakupie. Zakup w rtv euro agd przez internet, ale dopiero po 2 miesiącach zauważyłem właśnie zaróżowienie z lewej strony ekranu, więc zareklamowałem. Serwisant na wizycie stwierdził że to normalne w tej technologi i nie jest w stanie nic z tym zrobić niebawem kończy się gwarancja a mnie to strasznie wciąż irytuje przy tak niewielkim czasie jaki poświęcam na oglądanie filmów. Co mogę z tym fantem zrobić? Reklamacja zgłoszona bezpośrednio w LG, czy w tym wypadku zgłosić się do rtv? Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...