Skocz do zawartości

AMChot

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1 Neutral

O AMChot

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AMChot

    PHILIPS OLED 937

    To z odłączaniem zasilania na noc naturalnie próbowałem (sam Philips mi to doradził), ale nic nie pomogło. Dzisiaj dostałem nowego pendrive'a od Philipsa ze "specjalnym oprogramowaniem" . Ten się zainstalował, ale instalacja "na twardo" - czyli wyciagnięcie wtyczki z kontaktu, wsuniecie USB, podleczenie zasilania. Telewizor ruszył na nowym oprogramowaniu z 11. listopada. Zobaczymy jak będzie chodził. Internet mam po lanie. Obraz jest bardzo ładny. Zależało mi na dźwięku, a ten jest naprawdę dobry. Dzięki za rady
  2. Od trzech tygodni posiadam ten telewizor i od ponad dwóch walczę z serwisem (działem obsługi klienta) Philipsa. Telewizor ma pełno wad w oprogramowaniu (chyba w oprogramowaniu). Aplikacje ściągnięte z Google Play zatrzymują się po wybraniu klawisza ustawień, lub Ambilight (na pilocie). W HBO MAX nie rozpoznaje Dolby Atmos (oryginalna wersja językowa wybrana) - oba Dolby działają w Apple TV. Aplikacje zainstalowane fabrycznie (np. Amazon Prime) działają poprawnie. Serwis Philipsa prosił mnie o zainstalowanie nowego oprogramowania. Niestety przy oprogramowaniu ściągniętym z linku podanego przez Philipsa Pojawia się komunikat " Błąd - brak oprogramowania". Philips dosłał mi własny pendrive z zainstalowanym oprogramowaniem, niestety załadowało się 8% i pojawił się komunikat o błędzie. Przedwczoraj podczas oglądania MŚ w Katarze wyszła kolejna przypadłość telewizora. Naziemny Kanał TVP 4k załadował się poprawnie i odtwarzał w z HDR i Dolby Atmos - do czasu. Gdy włączyłem pilotem podłączony do HDMI 1 dekoder Canal +, obraz znikł i pojawił się komunikat o braku sygnału.. Gdy wyłączyłem dekoder, obraz TVP4K wrócił. Odłączyłem przewód HDMI od dekodera i wtedy telewizor przestał reagować na włączenie zasilania dekodera C+.. Serwis Philipsa wpierw kazał mi debugować pliki z rejestru telewizora, a teraz napisał, że to Wina aplikacji HBO Max i żeby poczekać na aktualizacje tej aplikacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...