Skocz do zawartości

Wojciech Małczyk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Wojciech Małczyk

  • Tytuł
    VHS
  1. Witajcie proszę o pomoc jestem bezradny, nie wiem czy to wina ustawień czy wada tv. Kupilem wczoraj X94K, podłączyłem z dekoderem, soundbarem (sony htxf9000), ps5 wszystko identycznie jak w poprzednim Sony xe8005, a więc dekoder z soundbarem, soundbar z tv przez hdmi eARC, PS5 z HDMI 2.1 (w trybie VRR). Nie ma problemu z dźwiękiem przez soundbar wszystko działa tak jak powinno, problem polega na tym iż cały czas z głośników wbudowanych w tv wydobywa się szum słyszalny z odległości 2 centymetrów, jest to nie uciążliwe, lecz dodatkowo z tychże głośników wydobywa się pisk, słyszalny już w całym salonie, cichutki ale chcę przewiercić głowę, co ciekawe pojawią się on tylko wtedy kiedy źródłem dźwięku i obrazu jest konsola lub samo włączenie ekranu google, nawet kiedy nie włączę jeszcze żadnej aplikacji, problem trwa podczas oglądania YouTube, Netflixa i tego typu aplikacji i znika od razu kiedy przełączę się na dekoder, pozostaje tylko ten szum. Serdecznie proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...