Jump to content

OledTV65

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About OledTV65

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymiana matrycy w Panasonicu. Przez długi czas nie chcieli naprawić bo było pierwsze zgłoszenie z wypaleniem. RTV jak i Panasonic podciągali ten pasek pod wypalenie. Serwisant z Panasonica nie mógł naprawić bo miał jakby zablokowaną taką możliwość, dopiero po wielu telefonach i mailach udało się zlecić naprawę. RTV Euro AGD do dopiero przed chwilą stwierdziło, że ta linia to może nie wypalenie Tak na przyszłość dla innych. Gdyby chodziło o samo wypalenie, które pojawiło się po roku użytkowania to nikt nic nie zrobi i nie naprawi. Gdybym mógł cofnąć czas to wybrałbym LG.
  2. Odwołałem się od decyzji RTV z tej drugiej sprawy czyli tego paska, zobaczymy co napiszą. Nawet jak wymienią matrycę to wystawiam na Allegro od 1 zł i kupuje coś innego Gdyby oddali pieniądze to byłoby najlepiej
  3. Nienawidzę walczyć w takich sytuacjach. Odwołałem się od decyzji w RTV EURO AGD, przedstawiłem zdjęcia. Zgłosiłem też na gwarancję w Panasonic przez chwilą, zobaczymy co oni na to.
  4. Witam :) Zakupiłem niestety telewizor marki Panasonic OLED FZ800, wersja 65 cali. Piszę, że niestety bo na 99% inny producent np. LG nie zachowałby się w ten sposób. Grudzień 2018 r. zakupiłem telewizor w RTV EURO AGD W 2020 r. na początku zgłosiłem wypalenie telewizora do sprzedawcy oraz do producenta. Każdy odrzucił reklamacje. Teraz na telewizorze pojawił się pasek, który na jasnym jest czarny a na ciemnym jest biały. Zgłosiłem się do RTV EURO AGD, dostałem odpowiedź, że to wina złego użytkowania... Znowu chcą powiedzieć, że oglądałem nie te kanały co powinienem i przez to pojawiła się cała linia uszkodzonych pixeli. Mam już dosyć tego telewizora. Nigdy więcej nie wyrobię Panasonica. Przez rok cieszyłem się obrazem a teraz mam wypalony telewizor z dodatkowym akcentem w postaci linii przechodzącej przez cały telewizor. Sprawę wypalenia już wcześniej zgłosiłem do rzecznika konsumenta, jest w trakcie. Co polecacie zrobić, żeby nie przegapić terminów i nie zostać z uszkodzonym telewizorem :) Z mojej strony mogę powiedzieć, każdemu kto się zastanawia, żeby nie brał Panasonica. Po prostu przez chwilę będzie o kilka procent lepiej od konkurencji ale później to już nie będziecie w stanie się patrzyć w ogóle na wyświetlany obraz. Jeżeli chodzi o wypalenia to nie katowałem kanałów informacyjnych. Wieczorem przez chwilę. Na codzień filmy i seriale. A jednak wypalił się bez problemu. Z góry dziękuje za rady. Dla osób, które szukają informacji o firmie Panasonic. Nigdy nic nie reklamowałem, nigdy nie musiałem walczyć z jakąś firmą. Oczywiście o 100 czy 200 zł nie kłócę się ale pierwszy raz przy sprzęcie powyżej 500 zł mam taką sytuację. Masakra.
  5. Witajcie, miał być telewizor do sypialni ale zmieniliśmy zdanie. Kupiliśmy kilka rzeczy i teraz nie chcemy wszystkiego zwracać. Mam zapakowany, nigdy nie otwierany, kupiony 13.01.20 r. w RTVEuroAGD LG 55C9. W razie zainteresowania proszę o kontakt Na pewno ustalimy niższą cenę niż w sklepie ale z głową
  6. Zgadza się pytanie jaka różnica w jakości jak odpalę jeden serial na jednym u drugim. Wiem, że fz800 odtworzy w HDR a gz950 w Dolby vision tylko jaka to będzie różnica w jakości? Warto dopłacić do gz950?
×
×
  • Create New...