Jump to content

Mkk9Keicam

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mkk9Keicam

  1. Dzień dobry. Domelo20 - dzięki bardzo, kupuję Samsunga. Dziękuję i pozdrawiam.
  2. Domelo20 czyli jak zrozumiałem wybierałeś pomiędzy Q70 a xf90 i wybrałeś xf, ja porównuję już teraz właśnie XG z Q70 i powiem kicha w pomocy. Rezygnuję z RU bo cienki, XF stary i z problemami no więc zostaje: Sony XG95 vs Samsung Q70R no i co teraz Państwo - proszę konkretnie.
  3. Dobry wieczór. Szafa88 no dziękuję Ci bardzo. 1- oglądając w sklepie, zrobiłem taki myk, że na tych właśnie telewizorach włączyłem program 2 (był dostępny 1, 2 i coś tam jeszcze) jakiś polski serial i reklamy - na obu identyczne kanały bynajmniej. Musze przyznać, że Sonowskie kolory mnie bardziej uraczyły, takie żywsze jakby niż Q70-tki 2 - trochę mnie martwią opinie o XF, o nowym XG za dużo nie wiemy (chyba) no i najdroższy w zestawie 3 - Samsung, QLED, niski input-lag i inne przemawiają do mnie na plus - jakoś ciągnie mnie to tego TV. 4 - taki mam właśnie problem
  4. RU odpada - ok. jest 1:1 Samsung vs Sony No nie powiem, myślałem że RU starczy ale żeby nie żałować wydam kasę, ale no teraz to nie wiem co wybrać. Pomiędzy XG a Q70 to 400 złotych różnicy i powiedzmy przeżyję ale co wybrać......... oto jest pytanie.
  5. Dobry wieczór. Dziękuje za odpowiedź. Właśnie, o wszystkich czytałem tu na forum i tak: RU - wiem najsłabszy, ale może by starczył do grania ; XF no tak są pewne uwagi i 2-latek, ale w sklepach go też polecają, dlatego pomyślałem o XG ; no a Q70 no na wstępie bo qled i nowy. Dlatego prosiłem o pomocną dłoń, tv faktycznie chcę do grania, ale kupić i żałować, to wolę kupić dobrze - być zadowolonym, no i mieć radość z giercowania na ps5, a jedynie szkoda kasy - ale to chyba lepsze wyjście. Czyli co Szanowni Forumowicze! kupować Samsung QLED QE65Q70RAT ?
  6. Dobry wieczór. Mam 6000 złotych, chciałbym wydać 4000 a resztę no przyda się :) Potrzebuje telewizora do PS4, PS5, chciałbym wskoczyć na 4K i 65 cali bo teraz gram na 50 calowym 8 letnim Panasonicu. Na nowym tv, oprócz długiego grania, obejrzę coś na tetfilxie. Mam wybrane 4 telewizory: Sony KD-65XG9505 ; Sony KD-65XF9005 ; Samsung RU8002 ; Samsung QU65Q70 Czytałem Państwa testy i różne odpowiedzi na forum, oglądałem wszystkie tv w sklepach, ale jestem laikiem w tych sprawach i fachowa pomoc mi się przyda. O co konkretnie mi chodzi, a mianowicie to że w 99 % telewizor kupuję do grania na konsoli i w tym kierunku chce wybrać i kupić tv. W testach opisany jest Samsung RU jako sprzęt do grania i on jest w moim zestawie najtańszy - jak go kupię to reszta kasy na gry, ale jak mam kupić najlepszego i najdroższego bo grając będę miał orgazm to też dobrze, ale czy warto? Proszę o pomocne dla mnie informację. Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Create New...