Jump to content

zack9352

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About zack9352

  • Rank
    VHS
  1. Cześć wszystkim, Jak w temacie - w jaki sposób na B8 od LG sprawdzić prędkość transmisji (i jednocześnie jakość obrazu przesyłanego - czy hd/fhd/4k) na Netflix? W przypadku wcześniejszego posiadanego przeze mnie oleda A7 od LG na pilocie magic był klawisz "info", po naciśnięciu którego te informacje pokazywały się w lewym górnym rogu podczas oglądania treści na Netflix, obecny pilot magic w B8 tego klawisza nie posiada. Czy jest możliwość takiej weryfikacji lub jest w stanie ktoś polecić pilot, aby przeszło wifi z telefonu móc to sprawdzić na TV? (W pilocie z aplikacji do webos LG TV plus tego nie znalazłem)
  2. Cześć, koniec końców problem po 1 miesiącu powrócił + doszły paski na ekranie od góry do dołu (jak na zdjęciu) czego w starej matrycy przed wymianą nie było wcale. Po ponownym zgłoszeniu do lg, przesłaniu zdjęć do serwisu sprawa wygląda tak - "Uprzejmie informujemy, iż serwis wprowadził wniosek o wymianę produktową" (…). Dodaje informację, jeśli ktoś z innych użytkowników miał podobny problem.
  3. Wrzucę zdjęcie wieczorem jak wygląda u mnie 5% po 3 kompensacjach. Tak, logo Netflix jest smoliście czarne. 1 dnia (przed kompensacją widziałem tylko czerwony napis na czerni ? po 2 kompensacjach trochę szarości doszło na dole (logo jest podświetlane jakby z góry i pod nim jest ten owalny cień) ale i tak ekran jest pięknie czarny ? Tylko muszę lekko zmienić ustawienia względem starej matrycy - nowa kolor biały wyświetla gorzej niż stara na obecnych ustawieniach, ale zobaczę co wyjdzie po jeszcze kilku odświeżeniach obrazu ? U Ciebie ten efekt jakby rozchodzącej się szarości z jednej strony widać mocno, również na 2 zdjęciu. Coś takiego myślę, że by już na wymianę uznali. Ale jak masz nówkę prawie to można poczekać i po prostu wydłużyć potem gwarancję ? A i co do tego, że widać tylko w Netflix to żaden problem - względem reklamacji. U mnie tego błędu np. na YouTube nie szło wcale zauważyć, po prostu było tak jak być powinno.
  4. Wymiana dotyczyła tylko matrycy, elektronika TV i plastik obudowy zostały te same. Tak naprawdę matryca to jest 80% tv, w A7 za nią jest z 3-5 płyt sterujących i to wszystko z czego składa się TV ? I tak jak mówiłeś - 2 lata gwarancji na nową matrycę - wpis o wymianie w karcie serwisowej. Matrycę lecą nowe, nie używane dotychczas. Obecna jest dużo lepsza, na 5% grey od razu to widać i tuż po założeniu matrycy, włączeniu Netflix nawet pole startowe Netflix wygląda dużo lepiej - znów smoliście czarno na środku, bez szarości. Gdyby matryca nie pomogła facet miał też elektronikę na wymianę, więc wtedy zostały by mi tylko plastiki i pilot z starego TV. LG zdaniem serwisanta wymienia przy wszelkich wadach części na zupełnie nowe, nawet przy wypaleniach od pasków tv uznają tę wadę obecnie i wymieniają. W moim wypadku podejrzenie było któregoś z sterowników na matrycy, ale nie było się sprawdzane co dokładnie tylko od razu cała matryca na wymianę i test czy jest lepiej, czy trzeba iść do auta po elektronikę. Serwisant był trochę zdziwiony i stwierdził, że to pierwszy taki przypadek na A7, bo mało kto zgłasza na nich w ogóle wadę, a tym bardziej tego typu, natomiast na B8 jak wspomniałem, że wyższy model miał taki defekt to serwisant od razu wiedział o co chodziło, jeszcze przed pokazaniem zdjęcia Twojego TV. Jego zdaniem w tym modelu często od prawej lub lewej strony ekranu pojawiają się takie prześwity na ciemnych tłach i to podlega reklamacji - pewnie było to już kilka razy reklamowane i przez tego serwisanta naprawiane, bo temat znał jako "znany błąd". Na temat przyczyny nic nie mówił, ale wspomniał tylko, że to też pewna wymiana matrycy.
  5. Podsumowując - temat do zamknięcia, wymiana ekranu przez serwis i problem rozwiązany. Nowy ekran jednolicie czarny, lepiej niż wcześniej oraz bez wcześniejszego pasku. @Zykfyr informacja dla Ciebie - w rozmowie z serwisem poruszyłem, że sprawdzałem też na forum czy taka awaria występuje. Facet jak dziś zobaczył zdjęcie Twojego TV stwierdził, że to jest znana wada B8 z tym paskiem z jednej strony. Ponoć z czasem ta łuna się powiększa. Więc jak zacznie przeszkadzać reklamuj, 100% uwzględnienie reklamacji.
  6. @Zykfyr zgłoś sprawę z tv do LG. Dziś dzwonił serwis. Proszą o więcej zdjęć + tabliczkę znamionową i 2 rozwiązania - albo wymiana ekranu (jeśli mają do mojego modelu tv bo on z 2017 roku) albo wymiana całego TV na nowy model po 14 dniach. Problem ich zdaniem to problem ekranu - nie aplikacji. W Twoim wypadku pewnie wymienią matrycę (masz nowszy model). Tak czy siak sprawa pod reklamacje (pozytywną) ?
  7. Ja właśnie kilku/kilkunastu krotnie widziałem ten efekt w filmach. Zazwyczaj zrzucałem to na konwersję sygnału w Netflix, ale odkąd efekt pojawił się wyraźnie w menu to wydaje mi się, że to jest winowajca. W każdym razie ciężko to w filmie wychwycić, aby móc zrobić zdjęcie, bo obraz ruchomy mocno utrudnia złapaniu tego i przy jasnych kolorach ciężko na to trafić. W każdym razie przesłałem zgłoszenie do LG. Po 1 @ pytanie kiedy może przyjechać serwis. Dam znać po wizycie. Pewnie też w wolnej chwili zrobię też przywrócenie do fabryki ustawień. Na filmie kinowym na tych czarnych paskach widocznego przejaśnienia nie ma. Gdy wyświetla się "Netflix" i tę wypełniające się kolorami okręgi z "wygaszacza" aplikacji też brak tego efektu. Automatycznego odświeżania u mnie niestety nie ma. ?
  8. Pasy na czerwonym to Stopklatka z filmu. Tj. po wybraniu filmu i użyciu pauzy podczas jego trwania (film oglądany w Netflix). Ten dziwny pasek jest, tylko ciężko go wyłapać - jest zależny od tego co w danej chwili wyświetla tv, nie na każdym kolorze/stopklatce jest widoczny. Głównie widać go podczas oglądania w ciemnościach i taki efekt wychodzi podczas zdjęć z bliska. Co do kompetencji ręcznej (długiej) jak to wykonać w A7? Jedyne czyszczenie jakie znam to czyszczenie po ok. 4 godzinach oglądania, to automatyczne. W menu z tego co wiem w moim modelu się tego uruchomić nie da (chyba, że menu serwisowe). Ten typ czyszczenia fabrycznego działa - po ostatnim czyszczeniu powidoki z przeglądarki www na planszy grey 5% zniknęły w całości (te widoczne w 1 poście) i już nie występują. Pasek jest widoczny zarówno na ustawieniach własnych (ekspert 1) jak i na innych trybach fabrycznych (sport, gra, etc.). Zastanawiam się, czy nie zresetować tv do ustawień fabrycznych. Bo w innych aplikacjach niż Netflix, z którego głównie korzystam ciężko mi ten pasek wychwycić. Tylko martwi mnie to, że te paski są w tych samych miejscach, czy to na czerwonym, czy na ciemnym tle w Netflix.
  9. Tak jak sądziłem, paski są również widoczne na innych kolorach, tylko przy ruchomym obrazie (i jego zmianach) ciężko je wyłapać.
  10. @Zykfyr dzięki za odpowiedź ? Właśnie problem wystąpił po ostatniej aktualizacji Netflix, a przynajmniej przed nią na pewno go nie było. Ten szary pasek gaśnie po chwili (ok. sekundy/dwóch) po uruchomieniu filmu i może dlatego mam wrażenie, że go czasem widzę (np. po pauzie). W menu TV, YouTube, przeglądarka etc. Nie jest widoczny, ale może to kwestia mieszanki barw, które piksele mają wyświetlić. Po reinstalacja Netflix dalej występuje. Co do powidoku to już go nie ma po czyszczeniu TV. Chwilę mi zajęło wyszukanie i wyświetlenie planszy i stąd problem ? Już po ok. 5 minutach mam takiego duszka, który potem znika. A i potwierdzam - również w menu odcinków jest problem widoczny, tutaj lepiej zauważyć go u góry ekranu, pasek pojawia się również na wyświetlanym obrazku odcinku. Jakby jeden rząd ok. 20 cm szerokości diod oled dostawał inną treść do wyświetlenia. Efekt u góry widoczny w miejscu refleksu od zdjęcia. W pełnym zaciemnieniu widoczny bardzo dobrze.
  11. Cześć wszystkim, Zauważyłem ostatnio na swoim lg dziwny rozjaśniony pionowy pas - coś w stylu szarości, dodatkowo mam wrażenie, że na niektórych scenach pasek jest widoczny również przy wyświetlaniu dowolnego obrazu podczas oglądania filmu - jakby lekkie rozjaśnienie w obszarze tego paska. Pasek jest pionowy od góry do dołu. Wcześniej nie był widoczny Najlepiej widać go po wybraniu okna filmu w Netflix. Czy u was okno tuż po otwarciu filmu w Netflix wygląda tak samo czy też dół pod oknem podglądu filmu jest całkiem czarny na oled? Czy przypadłość jest pod reklamacje panelu? PS. Zdjęcia wykonane telefonem, ale problem i tak widać. Plansza testowa - 5% Grey. Nie wiem jak to przetestować, żeby najlepiej uwydatnić ? jakaś sugestia? A i zamieszczam zdjęcie podglądu filmu, aby zobrazować co mam na myśli. Na żywo na podglądzie pasek jest widoczny, niestety telefon nie uchwyci całego TV + widocznego paska (niestety nie aż tak dobry aparat). Nie sprawdzę na sygnale z anteny, TV służy wyłącznie pod aplikacje - antena nie podłączona.
  12. Na początku cześć wszystkim, wiele ciekawego się od was dowiedziałem na temat tytułowego TV i koniec końców zdecydowałem się na jego zakup. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw stwierdziłem, że 4K i HDR jest jeszcze dość mało popularne (choć akurat na netflix go całkiem sporo) i generalnie dla mnie osobiście nie potrzebne za obecną dopłatę (różnica w cenie nawet tych 2 tyś. była dla mnie jednak spora). Przy odległościach ok. 2-3 metrów od TV nie widać pikseli i obraz jest naprawdę ostry, choć to subiektywna opinia Ogólnie rzecz biorąc dla tych co też się wahają między A7, a B7 - A7 chodzi całkiem płynnie, obraz podczas oglądania filmów bajka, szybka konfiguracja, dźwięk bardzo dobry, a Netflix chodzi jak marzenie - główna treść, którą TV będzie odtwarzać. Nie przeczę, że B7 nie jest lepszym TV, bo jest lepsze, ale A7 jest naprawdę świetnym sprzętem, jeśli ktoś chcę wydać trochę mniej ,a nie szuka 4K i HDR. Ustawienia z obecnego wątku od Nazwa użytkownika są dobre - ze swojej strony trochę zwiększyłem nasycenie kolorów i muszę lekko zwalczyć żółty, bo mam wrażenie, że TV trochę w niego wpada przy ciemniejszych scenach np. w pokoju, po zmroku, jak są kolorowe obrazy, ale i tak ustawienia bardzo dobre Mam kilka pytań co do samem matrycy i powidoków, czy egzemplarz jest ok: (wiele osób pytało o datę/serie egzemplarza - ten wyszedł według naklejki z fabryki w kwietniu 2018) 1 plansza - 5% grey, 2 plansza - 50% grey 3 plansza - powidoki? Lewy dolny róg proszę się nie przejmować, to nie odklejona nalepka odnośnie zużycia energii. - czy obecne plansze przedstawiają jakościowo według was dobry/w miarę ok egzemplarz jeśli chodzi o banding? są to zdjęcia ok. 2 godziny po uruchomieniu, bez zapuszczenia jeszcze filmów na nim. użytkowanie typu aktualizacje, ustawienia obrazu, przeglądarka itp. - czy waszym zdaniem TV w trakcie użytkowania trochę się wyrówna jeśli chodzi o obraz? W trakcie oglądania filmów jest dużo lepiej niż ok, nic nie widać, ale i tak jestem ciekaw. Raz tylko w narcos bodajże 2/3 odcinek 1 sezonu trafiłem na scene, gdzie było bardzo źle z czarnym, ale to chyba kwestia sceny.... czerń wyglądała jak z IPS LG z 2013 roku.... kolega ma więc mogę porównać. - Czy prawy górny róg, te koła od ikonek ustawień powinny same zniknąć po czyszczeniu matrycy? - Jak rozumiem to powidoki i takie rzeczy będą się sporadycznie zdarzać? Na 3 zdjęciu zrobiłem zbliżenie tego efektu. - Czy w tym TV da się jakoś sprawdzić ile godzin przepracował? Co do samych zdjęć to niestety kwestia aparatu w telefonie, mimo ustawienia jasności na minimum i tak mocno zbiera światło, stąd taki widok.
×
×
  • Create New...