Jump to content

Sylwek Zawka

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Sylwek Zawka

  • Rank
    VHS
  1. Witam, wszystkich. Kupiłem w czerwccu 2016 roku Denona AVR X 2200. W poniedziałek odsyłam go ponownie ddo serwisu ponieważ mam awarię. Problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania. Ta awaria dzieje się po raz drugi i wygląda tak samo jak za pierwszym razem: Opis usterki: 1. Denon avr x 2200 jest wpięty do sieci po kablu ethernet. Z laptopa uruchamiam spotify i chcę wybrać jako źródło dźwięku Denon avr x 2200 jednak nie widać go w aplikacji. Muszę go wyłączyć w tryb stand by i dopiero po chwili pojawia się w sieci i jest widoczny w aplikacji. Gdy już się pojawi i odtwarza muzykę to wystarczy, że dowolnym telefonem, który jest w sieci wi fi odblokuję ekran i od razu Denon avr x 2200 zawiesza się, na ekranie pojawiają się zielone paski Po zawieszeniu Denon avr x 2200 pojawia się okno proszę czekać i następuje przypisanie do sieci. Oczywiście w tym czasie również Denon avr x 2200 ginie w aplikacji spotify i go nie widać. 2. Słuchjąc radia online Denon avr x 2200 odtwarza muzykę i się rozłącza sam po około 10 minutach. 3. Słuchając radia online Denon avr x 2200 odtwarza muzykę jednak w chwili kiedy w dowolnym telefonie, który pracuje w tej samej sieci wifi odblokuje się ekram Denon avr x 2200 zawiesza się następuję „proszę czekać”, „esablishing connection” „assambling” co trwa około 5 minut. Sytuacja pojawiła się miesiąc temu. Przedtem wszystko działało poprawnie. Router tp link Archer D2 najnowszy soft. Wykluczam kable i przewody. Na początku winiłem router ale to nie wyjaśnia tego że Denon avr x 2200 się zawiesza. Inne urządzenia w sieci działają poprawnie. Działa Netflix, a router nie wywala błędów, które wyjaśniłyby sytuację z Denon avr x 2200. Tutaj logi z router z chwili zawieszenia: 2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Send OFFER with ip 192.168.1.102 2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102 2018-01-02 17:25:31 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:25:32 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102 2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Send OFFER with ip 192.168.1.102 2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102 2018-01-02 17:27:07 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB 2018-01-02 17:27:08 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102 Po stronie routera jak widać nic niezwykłego więc to coś z Denon avr x 2200. Sytuacja jest niezależna od tego czy DHCPD jest włączone, czy też ustawiam adres ręcznie i to niski spoza puli np. 192.168.1.40. Nic to nie zmienia. Nie zmienia nic sposób połączenia z intelrnetem tj. ethernet lub wifi. 5. Ostatni test przed wysłaniem. Zmieniłem rotuter na inny prawie nowy – wynik to samo. Po pojawieniu się w sieci telefonu Denon avr 2200 zawiesza się a na ekranie pojawiają się zielone paski. Przed wysłaniem spotify w ogóle przestał go widzieć, a Denon zaczął się zawieszać niezależnie od tego czy gra muzyka. Wystarczy, że odpalone jest muzyka online bez konkretnego wyboru i po włączeniu teleeffonu w mojej sieci wifi – zawiesza się. Serwis trzymał i sprzęt 20 dni. Jakieś sugestie?
×
×
  • Create New...