Jump to content

TommyXV

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About TommyXV

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. W lipcu 2018 kupiłem telewizor Samsung NU8072 w wersji 55 calowej. Od początku posiadał on jeden martwy piksel (czarny) w lewym dolnym rogu, ale z tego co się orientuję, aby gwarancja uwzględniła wadę, tych pikseli musi być więcej (jakiś ułamek od wielkości ekranu?). Wczoraj zacząłem się przyglądać z bliska i okazuje się, że z biegiem użytkowania przybyło mi co najmniej pięć takich czarnych uszkodzonych kropek po prawej stronie ekranu. Czy w takiej sytuacji jest już sens składać reklamację? Okres gwarancyjny wciąż trwa, więc fajnie by było móc coś z tego powodu wywalczyć... Pozdrawiam.
  2. Czyli kwestia raczej nie mająca szans na powodzenie podczas reklamacji? Ponadto telewizor podczas działania ciągle skrzypi raz na kilkadziesiąt sekund, nie wiem czy to wina głośników czy złego złożenia...
  3. Witam. Posiadam telewizor Samsung NU8072 w wersji 55 calowej i od dłuższego czasu posiada on dwa problemy, które szczerze mówiąc doprowadzają mnie do szału. Mianowicie: 1. Podczas korzystania głównie z konsoli Xbox One X (szczególnie widoczne przy FIFA 20 oraz NBA 2K20 i przy graniu w nocy) telewizor po kilkunastu minutach ciągłej gry i nie korzystania z pilota nagle ściemnia obraz. Gdy po sekundzie wciśniemy na pilocie na przykład podgłośnienie, obraz z powrotem się rozjaśnia, a np. za 15 minut sytuacja się powtarza. Mam w ustawieniach wyłączone wszystkie opcje Eco, automatyczne ściemnienie, jasność adaptacyjną, local dimming na niski itp. Już nie wiem co jeszcze można wyłączyć, żeby pozbyć się tego ściemniania, jest to bardzo denerwujące zjawisko. 2. Również podczas grania telewizor nagle postanawia się wyłączyć na 2-3 sekundy, pojawia się ciemny ekran, następnie napis Samsung Smart TV, później znów na sekundę czarny ekran i informacja o zalogowaniu do konta Samsung. Bardzo mile widziane zjawisko podczas grania online... Występuje z reguły raz dziennie, czasem częściej, czasem rzadziej. Gram przy włączonym FreeSync, nie wiem czy to może mieć znaczenie. Nie próbowałem go jeszcze przywracać do ustawień fabrycznych. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, które mogą pomóc wyeliminować te dwa problemy. Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...