Jump to content

Skreedi

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Skreedi

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cała operacja zakończona sukcesem, po drugiej wymianie na kolejnego XH95 już dostałem telewizor pozbawiony jakichkolwiek paprochów czy mocno rzucających się punktów. Na pewno plus za serwis, mimo kilku zgłoszeń wszystko przebiegało sprawnie. Temat można zamknąć 🙂
  2. A no z takich pierdółek to nie ma tej powłoki polepszającej kąty widzenia, słabsze głośniki/czy tam bez jakiegoś bajeru i na pewno gorszy pilot (brak podświetlenia i czujnika ruchu). Pytanie czy sam panel jakoś odstaje pod względem jakości, reprodukcji kolorów czy jasności ale przy normalnym użytkowaniu wydaje się strasznie zbliżony do poprzedniego XF90.
  3. Czuć skok w wydajności ponieważ menu chodzi bez zająknięcia i nic się nie przycina. Inny pilocik, może nie ten co w wersjach 55"+ ale zawsze to jakiś krok naprzód w porównaniu do XF90. Problem natomiast pojawił się po dokładniejszych oględzinach - naliczyłem 7 czarnych punktów widocznych na białym/jasnym tle, z czego jeden wygląda wręcz jak brud po zewnętrznej stronie panelu. Do kompletu jeszcze mam 8 jasnych, różnokolorowych punktów widocznych na czarnym/ciemnym tle (najlepiej bardzo ciemny szary przy którym działa podświetlenie). Nie wiem czy takie punkty w różnych miejscach kwalifikują się na naprawę czy wymianę (przy starym telewizorze było to większe skupisko) ale zgłoszenie już wysłane 😐 Coś tam szperałem w internecie na ten temat i z tego co rozumiem to jest to delikatnie poprawione XG95 z tą samą matrycą. Standardowo brak informacji czy wersja 49" pod tym względem wypada gorzej od większych rozmiarów ale obraz wygląda przyzwoicie.
  4. Panowie z serwisu od razu powiedzieli, że będzie wymiana. Wczoraj cała operacja serwisowa się zakończyła i dostałem KD-49XH9505, a starego zapakowali w karton i zabrali 🙂
  5. Witam, po ponad półrocznym użytkowaniu zauważyłem, że mam jednego martwego piksela widocznego na białym tle i kilka pikseli, które zacięły się na różnych kolorach i świecą na ciemnym tle. Napisałem już wiadomość do supportu Sony, załączyłem zdjęcie, gdzie widać tych punktów najwięcej i na razie czekam ale chciałem się dowiedzieć jak wygląda przebieg takiego zgłoszenia. Nie ma problemu z naprawą/wymianą takiego panelu? Robią jakieś problemy? Ktoś z was miał podobną sytuację i może się podzielić doświadczeniem? 🙂 Dodam, że oryginalnego pudła po nim już nie mam więc jakakolwiek wysyłka może być problemem. W załącznikach zdjęcia jak to się prezentuje, niby nic ale jednak włos na klacie się trochę zjeżył jak zobaczyłem ten nieregularny pasek z jasnych punktów...
×
×
  • Create New...