Skocz do zawartości
Marcin Gęsicki

Projektor na działkę do kina letniego

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

wpadłem na pomysł, żeby dzieciakom i żonie zrobić niespodziankę i zorganizować mini kino letnie na działce.

Będziemy siedzieli na tarasie, na leżakach, wpierniczali popcorn i oglądali bajki/filmy. Taki mam plan.

Nie chce iść w koszta bo raczej z projektora w domu nie będę korzystał i myślę nad kupnem używki. Projektor będzie stał na czymś. Nie mam możliwości zawieszenia/podwieszenia go.

Seanse wyświetlane będą jak już będzie zmierzchało. Nie ma żadnych latarni/lamp jest ciemno, las. Chciałbym żeby obraz był dobry, wyraźny. Nie może być "jako tako" :)

Teraz kwestia nr 2 to na co ten obraz rzucić? Prześcieradło rozpięte między drzewami? Kupić specjalny materiał i tenże zamontować jakoś między choinkami czy też ekran na stojaku?

Podsuncie proszę jakieś propozycję bo o ile w domu sprzętu dobrego u mnie nie brakuje tak w kwestii projektorów jestem zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wszystko ładnie, pięknie, ale dmuchaniec kosztuje półtora klocka.

To jak? Nikt nie jest w stanie podrzucić jakiegoś kilkuletniego modelu, który będzie się nadawał? To nie musi być wypas. Bez wodotrysków w postaci 3D, 4K. Ot po prostu dobry stosunek ceny do jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to może napisz najpierw ile chcesz wydać?

Epson tw7300 miał bardzo dobry stosunek, cena/jakość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

500zl za projektor....

No szukaj, coś tam znajdziesz.

Raczej będzie to "jako tako"

 

 

  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może ta optoma hd25 się sprawdzi, ma całkiem dobre opinie.
Widziałem używany za tysiąca na olx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach