Skocz do zawartości

Pytanie

Cześć.
Doradźcie: "walczyć" z Philipsem czy odpuścić? A jeśli zawalczyć to w jaki sposób? A może ja się czepiam, wszystko jest super i tak powinno być?

Chodzi o TV Philips 70 cali 70PUS8506, który popsuł się tuż przed końcem okresu gwarancyjnego. Popsuł się w mojej ocenie bo wg Philipsa wszystko jest w porządku.
Ciekawe czy to chodzi o to słynne "skracanie żywotności" tak aby sprzęty psuły się tuż po gwarancji. Myślałem, że to raczej legenda miejska, ale może coś w tym jest. 😉

Załączam zdjęcia, chodzi o prawy dolny róg, który w ciemnych scenach robi się za bardzo ciemny/wręcz czarny, a w jasnych odwrotnie - rozjaśnia się aż do bieli. Biała plama w lewym górnym rogu to odbicie od okna.

Zgłosiłem telewizor do naprawy gwarancyjnej, poniżej wklejam odpowiedź od philipsa.
Co ciekawe najpierw piszą że wszystko jest ok, a zaraz potem że jednak mogę zgłosić się do ich serwisu. 😉

"Szanowny Kliencie ......,
Po przeanalizowaniu Państwa sprawy numer: 04551962 przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż Państwa produkt jest zgodny ze specyfikacją, tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku, kiedy chcieliby Państwo samodzielnie zgłosić interwencję serwisową, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Autoryzowanym Serwisem MIK Radom na stronie: ............
Produkt zostanie zdiagnozowany przez serwis, który wyda ekspertyzę lub podejmie się naprawy.
Z poważaniem,
Daria
Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio"

a3.thumb.jpg.f9d89f0011fdba908af6aa5346edc769.jpg

a4.thumb.jpg.52f45ae5c6e6e399ece99edaff6747ac.jpg

 

a5.thumb.jpg.b0b0aca43bc5322d1e440f7e200e0981.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pozdrawiam szczerze środkowym palcem serwis philipsa ,to jest parodia a nie znana marka .Telewizor kupiony rok temu przestał wyświetlać obraz (pionowe linie widać tylko), sprawa zgłoszona w ramach gwarancji do serwisu 23 grudnia ,do dnia dzisiejszego 16.01.2025 zero kontaktu ze strony serwisu oprócz informacji że kiedyś ktoś podjedzie.Wykonałem do tej pory kilkadziesiąt połączeń w celu ustalenia konkretów kiedy ktoś się pojawi i NIC ,.Panie z infolinii nie mogą nic zrobić ,Pan manager włączył się do sprawy i jest .też bezradny , pozostało tylko ciszyć się tym co jest na ekranie  ;)))))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...