Skocz do zawartości
ww-07

TOSHIBA 42Z3030DG i GWARANCJA

Rekomendowane odpowiedzi

Być może trzeba było poczekać na sprzedaż przez Agito:
[url="http://www.agito.pl/telewizory_lcd/toshiba_42_regza_lcd_42z3030dg.360.326595.html?cid="]http://www.agito.pl/telewizory_lcd/toshiba...26595.html?cid=[/url]
tam już po 6350 i z gwarancją autoryzowanego serwisu....Choć czytałem na innym forum:
[url="http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324&highlight=agito"]http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.ph...highlight=agito[/url]
że też nieźle potraktowali klienta sprzedając mu wadliwy tv-lcd wycofany od innego klienta i tylko po nalepkach firmy kurierskiej udało się dojść do szczęśliwego końca nieudanej transakcji.
Choć już parę różnych rzeczy tam kupiłem i nic takiego mnie nie spotkało, to jednak widać że wszędzie (szczególnie w sklepach internetowych) należy być ostrożnym, zwłaszcza przy odbiorze towaru od kuriera.
Digitalo nadal milczy - pewnie czeka na odpowiedź z TTCE... Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prawie 2 miesiącach od zakupu dzisiaj przysłano mi z Digitalo pocztą kartę gwarancyjną Toshiby.
Nie wiem jak powinna wyglądać taka karta, moja ma na 1-szej stronie:
[size=5]TOSHIBA[/size]
[size=3]Karta Gwarancyjna[/size]
[u][b]Gwarancja jest ważna wyłącznie z dowodem zakupu[/b][/u]
Nazwa sprzętu ......................................
Model .......................................
Nr Fabryczny .......................................

potem jest ramka z miejscem na: IMIĘ, NAZWISKO, ADRES, TELEFON KLIENTA

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję warunki niniejszej gwarancji
pod tym dwie ramki:

1- sza na Datę sprzedaży i 2-ga obok z Pieczątką sklepu i podpisem sprzedawcy (tu stempel Digitalo)
................................................................................
..........................................................
Na drugie stronie:
[size=5][u]Lokalizacja Stacji Serwisowych[/u][/size]
TOSHIBA Autoryzowany Seris Centralny
Al. Solidarności 129/131, 00-898 Warszawa
Telefon: 022/620 43 47; fax 022/622 51 17
WWW: [url="http://www.quadra-net.pl;"]http://www.quadra-net.pl;[/url] E-mail: toshiba@orange.pl

i pod tym wykaz stacji serwisowych
od 1-ATMAX Białystok
....
do 37-TON COLOR - Zielona Góra
................................................................................
............................................................
na 3-ciej stronie:
[size=5]Miejsce na Twój dowód zakupu.[/size]
ramka na dowód
i pod nim tabelka na rejestr napraw:
| lp. | Data zgłoszenia sprzętu do naprawy | Data zakończenia naprawy | Data wydania sprzętu z serwisu | Opis naprawy | Pieczątka zakładu | Pokwitowanie klienta|
................................................................................
............................................................
na 4-tej stronie gęsty tekst:

Szanowny Kliencie,


Dziękujemy za zakup produktu firmy TOSHIBA.....
.......
.......
.......
W przypadku usterki produktu objętego gwarancją prosimy o kontakt z Toshiba Autoryzowany Serwis Centralny w celu uzyskania dodatkowych informacji
TOSHIBA Autoryzowany Seris Centralny
Al. Solidarności 129/131, 00-898 Warszawa
Telefon: 022/620 43 47; fax 022/622 51 17
WWW: [url="http://www.quadra-net.pl;"]http://www.quadra-net.pl;[/url] E-mail: toshiba@orange.pl

[b]TOSHIBA Television Central Europe Sp. z o.o. ul. Pokoju 1, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce, Polska[/b]
................................................................................
............................................................


Czy ktoś może potwierdzić czy tak wygląda również jego karta gwarancyjna Toshiby?
Dzięki
Pozdrawiam

P.S. Na pierwszej stronie tej gwarancji/xera jest charakterystyczny błąd ortograficzny: zamiast słowa "pieczątka" jest "[b]piecztka[/b]". Może po tym poznają, że to oryginał:)

Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]Czy ktoś może potwierdzić czy tak wygląda również jego karta gwarancyjna Toshiby?[/quote]


Moja jest różowa, ma logo tosziby i Godło IV RP. żeby było wiadomo ze to u nas kupione.
i ja to mam napisane "Tosziba Polska" a nie tam jakies TeTeCeE albo spółka zoo.
I mam stempel sklepu Polska (troche pieczątka wystaje poza okienko, ale mam nadzieję ,że mi to uznają).
Dzieki temu na 100% bede miał telewizor serwizowany w Polska Polska przez kładra-net Polska.
Ale moja to na pewno jest prawdziwa. to co przepisałeś to raczej gwarancja "Tosziba Uganda" albo z Trynidadu i Tobago.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Zerwi' post='80103' date='18.01.2008, 10:53 ']Moja jest różowa, ma logo tosziby i Godło IV RP. żeby było wiadomo ze to u nas kupione.
i ja to mam napisane "Tosziba Polska" a nie tam jakies TeTeCeE albo spółka zoo.
I mam stempel sklepu Polska (troche pieczątka wystaje poza okienko, ale mam nadzieję ,że mi to uznają).
Dzieki temu na 100% bede miał telewizor serwizowany w Polska Polska przez kładra-net Polska.
Ale moja to na pewno jest prawdziwa. to co przepisałeś to raczej gwarancja "Tosziba Uganda" albo z Trynidadu i Tobago.[/quote]

Moja gwarancja wygląda jak skserowana kartka - jest biała i ma tylko czarne nadruki o podanej treści.
W takim razie zeskanuję ją i wyślę do Quadra-Net z zapytaniem, czy będą ją honorowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ta sama sprawa odnośnie braku gwarancji producenta dotyczy Komputronika. Kupiłem tam wczoraj TV LCD 37R3500PG Regza i powiedzieli, że wystarczy paragon i że mam się zarejestrować na stronie Toshiby, tylko że takiej strony do rejestracji i uzyskania gwarancji do lcd nie ma.
Problem zrobił się dziś, bo pojawił się bad pixel i w serwisie Toshiby twierdzą, że tv jest do wymiany a w Komputroniku powołują się na normy ISO wg których wszystko jest ok bo ileś tam bad pixeli może być. I teraz jest pat- nie mam papierowej gwarancji producenta więc Toshiba gwarancji mi nie uzna a wg Komputronika wszystko jest ok bo mieści się w jakichś ich normach.

Czy ktoś może ma papierową gwarancję na lcd Toshiby i czy tam jest napisane, że bad pixel jest podstawą do wymiany? Byłbym bardzo wdzięczny za taką informację bo to umożliwiłoby mi skorzystanie z rękojmi i zwrot bądź wymianę tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!
Czy ktos ustalil juz cos w sprawie tych kart gwarancyjnych z digitalo ? Czy beda honorowane przez serwis w PL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='pamel' post='82860' date='01.02.2008, 12:23 ']Witam!
Czy ktos ustalil juz cos w sprawie tych kart gwarancyjnych z digitalo ? Czy beda honorowane przez serwis w PL?[/quote]
Zarówno Q-N jak i TTCE Polska nie raczyły jak dotąd odpowiedzieć na moje e-maile w tych sprawach.
Tak bardzo zależy im na polskich klientach, że chyba chowają głowę w piasek...tylko tyle mogę teraz na ten temat napisać.
Q-N uparcie twierdził do tej pory, że musi być wypełniona (i to przez sprzedawcę) karta gwarancyjna i nawet nie raczył odpowiedzieć czy wzór karty otrzymany z Digitalo jest prawidłowy...Ale przez zaprzeczenie: skoro nie napisali, że nie jest niezgodny z ich wzorem, to znaczy że go raczej będą honorować.
Co do bad pikseli, to jak wrócę wieczorem do domu, to sprawdzę...
Ale może najpierw zobacz czy opisywana w jednym z ostatnich numerów (Next, PCWorldKomputer czy CHiP nie pamiętam) metoda na głaskanie delikatne ekranu lcd najpierw ruchami pionowymi, potem poziomymi, a na końcu okrężnymi nie naprawi tego badpixela. Trzeba tylko uważać, aby zbyt mocno nie przyciskać i by nie pojawiło się ich więcej - metoda jest trochę ryzykowna, więc kiedy pojawi się ponad normę tych pikseli to wtedy i wymiana gwarancyjna będzie Ci się należała:) Może od razu wygłaszcz np. znak Zorro albo inny denerwujący symbol:) Tylko zwracaj uwagę aby nie było śladów tego głaskania na lcd. Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ultiva' post='82556' date='30.01.2008, 19:06 ']Ta sama sprawa odnośnie braku gwarancji producenta dotyczy Komputronika. Kupiłem tam wczoraj TV LCD 37R3500PG Regza i powiedzieli, że wystarczy paragon i że mam się zarejestrować na stronie Toshiby, tylko że takiej strony do rejestracji i uzyskania gwarancji do lcd nie ma.
Problem zrobił się dziś, bo pojawił się bad pixel i w serwisie Toshiby twierdzą, że tv jest do wymiany a w Komputroniku powołują się na normy ISO wg których wszystko jest ok bo ileś tam bad pixeli może być. I teraz jest pat- nie mam papierowej gwarancji producenta więc Toshiba gwarancji mi nie uzna a wg Komputronika wszystko jest ok bo mieści się w jakichś ich normach.

Czy ktoś może ma papierową gwarancję na lcd Toshiby i czy tam jest napisane, że bad pixel jest podstawą do wymiany? Byłbym bardzo wdzięczny za taką informację bo to umożliwiłoby mi skorzystanie z rękojmi i zwrot bądź wymianę tv[/quote]
Skoro kupiłeś tak niedawno, to oddaj im to i spokój - chyba w ciągu 7 czy 14 dni możesz zwrócić bez podawania przyczyn i jakiegokolwiek tłumaczenia. Chyba, że liczą na reklamę na takich forach i w takich wątkach jak ten:) Wtedy cierp i pisz:) Tym bardziej, że czujesz się wprowadzony w błąd tą stroną rejestracyjną Toshiby! A może podasz nam jej adres? Ciekawe, ja też o niczym takim nie słyszałem, ale może od niedawna coś takiego jest? Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote]Ta sama sprawa odnośnie braku gwarancji producenta dotyczy Komputronika. Kupiłem tam wczoraj TV LCD 37R3500PG Regza i powiedzieli, że wystarczy paragon i że mam się zarejestrować na stronie Toshiby, tylko że takiej strony do rejestracji i uzyskania gwarancji do lcd nie ma.
Problem zrobił się dziś, bo pojawił się bad pixel i w serwisie Toshiby twierdzą, że tv jest do wymiany a w Komputroniku powołują się na normy ISO wg których wszystko jest ok bo ileś tam bad pixeli może być.[/quote]

Dziwi mnie taka bezgraniczna ufność w to co opowiadają np. na infoliniach producentów, czy serwisów. Bo w sklepie to pracują idioci , a gość z Toshiby to ma racje z racji urzędu.
Na tychże właśnie infoliniach poziom wiedzy jest żenujący. Dotyczy to nie tylko Tośki.

Dla przykładu w Toshibie 3030DG i czy Samsungu M87BD, literka "D" oznacza "Dojczland" :D (OMG !! ) , wpierają w klientów że to towar z Niemiec itd. a sprzedawca to jakis pewnie podejrzany.
Dla Panasonica plazm PZ w ogóle nie ma! jedynie PY

Dla LG plazma PT81 istnieje , ale PT85 już nie itd itd.
Takie przykłady można mnożyć.
głowę daje , że osoba , która stwierdziła , że 1 martwy pixel kwalifikuję się do wymiany pojęcia zielonego nie ma o różnicy między martwym , a subpixelem. Nie ma serwisu który uzna wymianę z powodu jednego pixela. Matryca w tym modelu spełnia normę ISO 13406-2. Gdyby serwisant miał rację to matryca musiała by mieć normę 13406-0, bo nawet 13406-0.00001 dałoby 1 martwy :)
W takim przypadku po prostu oddałbyś tv do serwisu , po 14 dniach by zadzownili , aby go zabrać , bo jest w 100% sprawny

[quote]I teraz jest pat- nie mam papierowej gwarancji producenta więc Toshiba gwarancji mi nie uzna a wg Komputronika wszystko jest ok bo mieści się w jakichś ich normach.[/quote]

Oczywiście , że się mieści. Na karcie gwarancyjnej masz warunki gwarancji, obowiązki gwaranta i nabywcy , a nie zaś normy i opis usterek, które mogą być uznane jako wada.
KArty poza tym są uniwersalne , do wielu urządzeń i nie sposób by tego wymienić.

[quote]Czy ktoś może ma papierową gwarancję na lcd Toshiby[/quote]
Hehe , trzeba bylo kupowac w wiadomym sklepie z bannerka :)

[quote]i czy tam jest napisane, że bad pixel jest podstawą do wymiany? Byłbym bardzo wdzięczny za taką informację bo to umożliwiłoby mi skorzystanie z rękojmi i zwrot bądź wymianę tv[/quote]

Nie masz tego w dokumencie gwarancyjnym.
niestety, przez gówniane polskie prawo żądają takich kart , w których na koncu " oświadczam ,że zapoznałem się z warunkami gwarancji i je akceptuje" ble ble ble itd. To teraz przeczytaj jeszcze raz , wolniej i uważniej , a zrozumiesz dlaczego ich wymagają i jak polscy przedstawiciele tych cudownch , znanych , reklamowanych, ba! światowych firm zrobili cie w balona - polski konsumencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ww-07-- tv był kupiony w salonie a nie wysyłkowo, tak że opcja zwrotu bez podania przyczyny nie wchodzi w grę.

Zerwi--gdzie masz napisane, że matryca w tym konkretnym modelu spełnia normę ISO 13406-2, taką matrycę to mają lcd- ki za 700 zł a nie tv za ponad 4k zł, może moja ma inną normę? właśnie tę z 0 dopuszczalnych pixeli.
Co do serwisantów to dzwoniłem do dwóch różnych serwisów autoryzowanych i twierdzili niezależnie, że w toshibach nawet jeden subpiksel jest podstawą do wymiany. Taką politykę uprawia np LG, że daje gwarancję 1 mc nawet na subpiksel i kilka innych firm przy droższych modelach
Z tego co czytałem w digitalo też był problem z gwarancjami do tosiek...

Pożyjemy zobaczymy, okazało się w komputroniku że gwarancja być powinna i będzie jej [beeep]likat- sprzedawca popełnił błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ultiva' post='82942' date='01.02.2008, 18:19 ']ww-07-- tv był kupiony w salonie a nie wysyłkowo, tak że opcja zwrotu bez podania przyczyny nie wchodzi w grę.

Zerwi--gdzie masz napisane, że matryca w tym konkretnym modelu spełnia normę ISO 13406-2, taką matrycę to mają lcd- ki za 700 zł a nie tv za ponad 4k zł, może moja ma inną normę? właśnie tę z 0 dopuszczalnych pixeli.
Co do serwisantów to dzwoniłem do dwóch różnych serwisów autoryzowanych i twierdzili niezależnie, że w toshibach nawet jeden subpiksel jest podstawą do wymiany. Taką politykę uprawia np LG, że daje gwarancję 1 mc nawet na subpiksel i kilka innych firm przy droższych modelach
Z tego co czytałem w digitalo też był problem z gwarancjami do tosiek...

Pożyjemy zobaczymy, okazało się w komputroniku że gwarancja być powinna i będzie jej [beeep]likat- sprzedawca popełnił błąd[/quote]

Sprawdziłem - ani w gwarancji ani, w instrukcji nic o badpixelach nie ma...Więc ja bym się upierał, że to nie jest sprzęt komputerowy i żądał wymiany lub zwrotu kasy. Bo martwy piksel na telewizorze to jest wada nie do przyjęcia! Jak można oglądać naszego prezydenta lub premiera z badpixelem między oczami! A żadne normy nie były mi dawane do zapoznania się i podpisania w momencie zakupu.
I czy masz pewność, że nie sprzedali Ci od początku wadliwego towaru świadomie wprowadzając Cię w błąd?
Dzisiaj akurat żona zawołała mnie kiedy podczas emsji na TVP2/3 TV-Kuriera Warszawskiego zaczęły masowo pojawiać się badpixele. Okazało się, że to jednak tylko w urządzeniach nadawczych, a nie na Toshibie. Może Ty też dostrzegasz te badpixele tylko na TVP2/TVP3 ? (oby) Swoją drogą ta scenografia w TKW na wprost szyby to jakaś paranoja - wszyscy wyglądają jakby byli prześwietlani rentgenem:)
Napisz jeszcze gdzie jest ta strona Toshiby do rejestarcji... Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Strony do rejestracji nie ma- sprzedawca wprowadził mnie w błąd. Jest tylko jakaś strona do rejestracji i chyba przedłużania gwarancji do laptopów.
Bad pixel może być pobudzony bądź wygaszony. Ja mam pobudzonego- biała kropka świecąca w tym samym miejscu najgorzej wkurzająca przy czarnym, ciemnym tle; widoczna także przy pozostałych kolorach aczkolwiek mniej; zupełnie niewidoczna na białym.
Dali mi wydruk z ogólnymi normami ISO 13406-2, tylko gdzie jest napisane, że mój tv ma spełniać akurat te a nie wyższe normy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! To wie ktoś ile tych bad pixeli jest potrzebnych aby wymienili telewizor?? Bo na mojej toshibie 47z3030 naliczyłem 12 bad pixeli mają kolory: zielony, niebieski i czerwony. TV mam od trzech miesięcy. :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...