confused12 0 Napisano 13 Sierpnia 2023 Witam, Co może być przyczyną braku możliwości połączenia się z internetem w telewizorze Philips 49PUS7502/12? Po kilku minutach łączenia wywala komunikat "Nie można odnaleźć sieci. Upewnij się, że router jest włączony". Wersja oprogramowania najnowsza dostępna dla tego modelu (107.001.143.000). Kiedyś łączył się bez zarzutu, ale od pewnego czasu nie może połączyć się w ogóle. W międzyczasie nie nastąpiły żadne zmiany, więc nie wiem co może być przyczyną tego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 260 Napisano 16 Sierpnia 2023 Raz pamiętam że Komuś coś nie działało w Philipsie i okazało się że nie zaznaczył wszystkich zgód ... Jakieś zmiany musiały zajść ... Ale w Twoim przypadku może zerknij na: https://www.philips.pl/c-f/XC000014137/co-zrobić-w-przypadku-problemów-z-ustanowieniem-połączenia-bezprzewodowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach