JM korona 0 Napisano 11 Lutego 2023 Witam. W grudniu kupiłem Philipsa 55PUS8857/12. Ambilight i obraz są OK,natomiast dźwięk kiepski. Zgłaszany problem do serwisu ,przyjechał pracownik i stwierdził,że" tak ma być" Nie dyskutuję z tą opinią,poustawiałem korektor dźwięku i zaczynam się przyzwyczajać. Ale pojawił się nowy problem - w ustawieniach Dźwięku brak funkcji -Ustawienia Mimi Sound Personalization-. Zgłoszenie online do pomocy tech.27 styczeń 2023. W odpowiedzi dostaję e-maila z wyjaśnieniem co to funkcja "Mimi Sound Personalization" i adresem do pobrania instrukcji obsługi telewizora. Odpowiadam,że to wszystko rozumiem,tylko w moim telewizorze w ustawieniach dźwięku BRAK zakładki - Ustawienia Mimi Sound Personalization.Od tego czasu do dziś brak kontaktu z pomocą tech. Kontakty telefoniczne nic nie wnoszą. Zgłoszenie "Zawieszone"albo "w oczekiwaniu". Może ktoś doradzi co dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach