fenixior 0 Napisano 12 Lutego 2022 Tak jak wyżej, dzisiaj pokazała się kreska po środku ekranu, ktoś miał taką przygodę? Mam jeszcze gwarancję na szczęście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lśniąca Tafla Wyobrażeń 21 Napisano 12 Lutego 2022 ja miałem. Ale na high-endowym LCDku z IPSem. Wzdłuż całego ekranu, po lewej stronie tak około 1/5 odległości od krawędzi. kolor żółty, szer. około -3 mm. po prawie 3 latach, wymienili, bo miałem przedłużoną 5-ioletnią gwarancję. Przy okazji witam wszystkich, to mój pierwszy wpis, choć jestem stałym czytelnikiem, obserwatorem, od 6-iu lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelkon4 19 Napisano 12 Lutego 2022 Do wymiany matryca zgłoś na stronie lgWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenixior 0 Napisano 12 Lutego 2022 8 minut temu, pawelkon4 napisał: Do wymiany matryca zgłoś na stronie lg Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tv zakupiłem w Saturnie, zgłosić to lepiej do Saturna czy do LG? I jeśli do LG to mają oni jakiś tam lepszy kontakt czy trzeba emaila pisać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AKI 3 Napisano 12 Lutego 2022 Miałem identyczną w CX zaraz po wyjęciu z pudła, na drugi dzień zgłosiłem w sklepie i dostałem nowy bez żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenixior 0 Napisano 13 Lutego 2022 8 godzin temu, AKI napisał: Miałem identyczną w CX zaraz po wyjęciu z pudła, na drugi dzień zgłosiłem w sklepie i dostałem nowy bez żadnych problemów. W Saturnie? Mi to wyskoczyło po roku użytkowania, bardzo malo intensywnego. Najgorsze jest to że trzeba ściągać teraz tv ze ściany, zawozić, czekać itd. masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelkon4 19 Napisano 13 Lutego 2022 W Saturnie? Mi to wyskoczyło po roku użytkowania, bardzo malo intensywnego. Najgorsze jest to że trzeba ściągać teraz tv ze ściany, zawozić, czekać itd. masakra. Zgłoś na stronie lg . Serwis przyjedzie zdejmie tv z wieszaka i wymieni matryce na miejscu .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach