betek 0 Napisano 2 Lutego 2022 Witam wszystkich, mam pytanie odnosnie rozwiązania umowy z telewizja canal+. Mianowicie chcialbym ja rozwiązać, pisałem z konsultantem na czacie jaka kwota jest za rozwiązanie umowy to napisal ze 1200zl na dzień dzisiejszy, sprawdziłem profil i rzeczywiście jest taka kwota, umowe mam do listopada, place miesięcznie 121,89zl. Posiadam tylko pakiet sportowy, pisze ze 241 kanałów. Czy jest jakas inna możliwość zeby zapłacić cos mniej lub jakiś kruczek o którym nie wiem i mógłby pomoc? Proszę o pomoc, dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 2 Lutego 2022 2 godziny temu, betek napisał: Czy jest jakas inna możliwość zeby zapłacić cos mniej lub jakiś kruczek o którym nie wiem i mógłby pomoc? jedyny kruczek jaki zawsze był to jak znika kanał który miałeś wykupiony i gwarantowany to można było zrezygnować ale teraz chyba już są tak sprytni że takich znikających kanałów unikają i nie wpisują do listy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betek 0 Napisano 2 Lutego 2022 2 minuty temu, klaus71 napisał: jedyny kruczek jaki zawsze był to jak znika kanał który miałeś wykupiony i gwarantowany to można było zrezygnować ale teraz chyba już są tak sprytni że takich znikających kanałów unikają i nie wpisują do listy No właśnie zniknął da Vinci ale nie wiem czy on się nadaje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 2 Lutego 2022 (edytowane) 3 minuty temu, betek napisał: No właśnie zniknął da Vinci ale nie wiem czy on się nadaje.. jak masz go na liście w umowie lub jakiejś ulotce formalnej to wg mnie jak najbardziej - po prostu sprawdź i idź najlepiej do salonu cyfry tam pracują ludzie którzy przy odrobninie szczęścia będą życzliwi. by ich zachęcić "do szczerości" możesz powiedzieć że jak już byś rozwiązał to może byś u nich podpisał nową umowę na jakiś mniejszy pakiet. Edytowane 2 Lutego 2022 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betek 0 Napisano 2 Lutego 2022 48 minut temu, klaus71 napisał: jak masz go na liście w umowie lub jakiejś ulotce formalnej to wg mnie jak najbardziej - po prostu sprawdź i idź najlepiej do salonu cyfry tam pracują ludzie którzy przy odrobninie szczęścia będą życzliwi. by ich zachęcić "do szczerości" możesz powiedzieć że jak już byś rozwiązał to może byś u nich podpisał nową umowę na jakiś mniejszy pakiet. Tylko nie wiem czy on się wlicza w to zeby zerwać umowe, bo chyba nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach