czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc w rozwiązaniu problemu... Mam 6 letniego UE65HU8500L, po podłączeniu ULTRABOXA 4K okazuje się, że TV nie obsługuje 4K. Otrzymuję komunikat z dekodera, że materiał jest nadawany w 4K i o sprawdzenie wejść obsługujących rozdzielczość UHD. Zwróciłem się z zapytaniem do NC+, odpowiedź: że musi działać - warunek przewód HDMI 2.0a - ja posiadam przewód HDMI 2.0b, który został sprawdzony z tym dekoderem na tegorocznym TV Samsung FRAME, gdzie wszystko prawidłowo działa. Zwróciłem się również do Samsunga o pomoc, gdzie na początek zapytali o ustawienia w opcjach obrazu o HDMI UHD Color, czy wejścia są włączone - oczywiście były. Później otrzymałem informację a właściwie fragment instrukcji obsługi TV dotyczącą obsługi parametrów UHD. ULTRABOX HD+ który, ponoć je wszystkie obsługuje. Czy ktoś z Was miał podobdy problem? TV niby 4K a nie może obsłużyć parametrów NC+.
Wyczytałem na stronie: https://krupapiotr.pl/poradniki/test-dekodera-4k-ultrabox-od-nc/5/ o podobnym przypadku z podobnym modelem z tamtych lat (UE48HU7500L), gdzie zastosowano jakiś konwerter HDCP. Czy tak powinno być? Może są inne rozwiązania?, tym bardziej, że specyfikacja mówi o obsłudze 2.0. TV posiada ostatnią jaka wyszła wersję oprogramowania w one connect boxie co potwierdziła mi firma Samsung. Jeżeli dobrze pamiętam, to Samsung (kiedy w 2014 kupowałem ten TV) sugerował, że w przyszłości wymienimy tylko Connect Boxa na nowszą wersję i tym samym będziemy mieli nowszy model TV... czy tak się stało?! ... z mojej wiedzy wynika, że chyba nie...czy ktoś z Was się spotkał z opcją wymiany One Connect Boxa?
Bardzo proszę podpowiedzcie co robić, szkoda by było się pozbywać tego TV dla samego 4K, aczkolwiek skoro już posiadam ULTRABOXA można by się pokusić o obejrzenie materiału 4K...
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później.
Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.
Witam,
czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc w rozwiązaniu problemu... Mam 6 letniego UE65HU8500L, po podłączeniu ULTRABOXA 4K okazuje się, że TV nie obsługuje 4K. Otrzymuję komunikat z dekodera, że materiał jest nadawany w 4K i o sprawdzenie wejść obsługujących rozdzielczość UHD. Zwróciłem się z zapytaniem do NC+, odpowiedź: że musi działać - warunek przewód HDMI 2.0a - ja posiadam przewód HDMI 2.0b, który został sprawdzony z tym dekoderem na tegorocznym TV Samsung FRAME, gdzie wszystko prawidłowo działa. Zwróciłem się również do Samsunga o pomoc, gdzie na początek zapytali o ustawienia w opcjach obrazu o HDMI UHD Color, czy wejścia są włączone - oczywiście były. Później otrzymałem informację a właściwie fragment instrukcji obsługi TV dotyczącą obsługi parametrów UHD. ULTRABOX HD+ który, ponoć je wszystkie obsługuje. Czy ktoś z Was miał podobdy problem? TV niby 4K a nie może obsłużyć parametrów NC+.
Wyczytałem na stronie: https://krupapiotr.pl/poradniki/test-dekodera-4k-ultrabox-od-nc/5/ o podobnym przypadku z podobnym modelem z tamtych lat (UE48HU7500L), gdzie zastosowano jakiś konwerter HDCP. Czy tak powinno być? Może są inne rozwiązania?, tym bardziej, że specyfikacja mówi o obsłudze 2.0. TV posiada ostatnią jaka wyszła wersję oprogramowania w one connect boxie co potwierdziła mi firma Samsung. Jeżeli dobrze pamiętam, to Samsung (kiedy w 2014 kupowałem ten TV) sugerował, że w przyszłości wymienimy tylko Connect Boxa na nowszą wersję i tym samym będziemy mieli nowszy model TV... czy tak się stało?! ... z mojej wiedzy wynika, że chyba nie...czy ktoś z Was się spotkał z opcją wymiany One Connect Boxa?
Bardzo proszę podpowiedzcie co robić, szkoda by było się pozbywać tego TV dla samego 4K, aczkolwiek skoro już posiadam ULTRABOXA można by się pokusić o obejrzenie materiału 4K...
Pozdrawiam Darek
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach