Skocz do zawartości
  • 0
Shadow2525

Samsung JS9500 Słaby internet

Pytanie

Samsung JS9500.  Od jakiegoś czasu strasznie wolno chodzi internet.  Wcześniej było kiepsko ale znosnie...  W tej chwili zrywa połączenie nie otwierają się strony..  Brak.mozliwosci oglądania filmów online itd.  TV jesy podłączony kablem do modemu (ok 1m)  Prędkość internetu na laptopie przez WiFi ok 10-15 MB/s i to znacznie oddalonym od modemu bo na piętrze..  Modem jest na parterze.  Co mogę zrobić..  Na Tv mam ustawione automatyczne pobieranie aktualizacji..  Może ktoś miał już podobny problem i sobie z nim poradził..  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1

Sprawa załatwiona Wsparcie Samsunga Online krok po kroku pomogło.  Trzeba przyznać szybko profesjonalnie i skutecznie...  Samsung...  Tylko Samsung ;)

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...