Skocz do zawartości
ptys

MIRAI 632V200 total SHIT czytaj uważnie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
A więc mam tego złoma, induktor świetlówek buczy jak krowa, matryca ma jeden pixel wypalony i dosłownie kilkadziesiąt subpixeli ,grubo ponad 30, dla mnie czysta farsa, brak jakiejkolwiek kontroli technicznej. Wczoraj dzwoniłem do serwisu i jak powiedziałem o pixelach,to człowiek z "serwisu" mnie się pytał czy występują w jednym klastrze, a ja mu na to że panel przebija wszystkie dopuszczalne normy, jestem ciekaw jak zadziałają, skoro maja na to 10 dni roboczych (14 kalendarzowych). Jak dal mnie czar mirai prysł od razu po zakupie, matryca w pixelach, induktor buczy, serwis mi wmawia że to wszystko normalne, ale co tam wygrałem sprawę z FS (dotyczącą monitora 19" ta sama norma) wygram i z nimi. Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

[quote name='ptys' post='41090' date='06.03.2007, 23:02 ']A więc mam tego złoma, induktor świetlówek buczy jak krowa, matryca ma jeden pixel wypalony i dosłownie kilkadziesiąt subpixeli ,grubo ponad 30, dla mnie czysta farsa, brak jakiejkolwiek kontroli technicznej. Wczoraj dzwoniłem do serwisu i jak powiedziałem o pixelach,to człowiek z "serwisu" mnie się pytał czy występują w jednym klastrze, a ja mu na to że panel przebija wszystkie dopuszczalne normy, jestem ciekaw jak zadziałają, skoro maja na to 10 dni roboczych (14 kalendarzowych). Jak dal mnie czar mirai prysł od razu po zakupie, matryca w pixelach, induktor buczy, serwis mi wmawia że to wszystko normalne, ale co tam wygrałem sprawę z FS (dotyczącą monitora 19" ta sama norma) wygram i z nimi.[/quote]

A co tu jest do wygrywania, sprzęt jest walnięty to kwalifikuje się do zwrotu-wymiany. Żadna "gra" nie jest potrzebna, którą należałoby wygrywać. Z opisu wynika że stan matrycy jest dla Ciebie niespodzianką czyli kupiłeś go wysyłkowo, to tym bardziej masz prawo do zwrotu przed upływem 10 dni bez żadnych dyskusji. Jeśli do tego wszystkiego buczy od nowości to jest to DOA, uszkodzenie w momencie zakupu, kolejny powód do zwrotu. Może ktoś go walnął w transporcie i tyle. Nie widzę powodu do wyciągania wniosków typu total shit. Są 3 powody do zwrotu to trzeba oddać i tyle.

Z Fujitsu Siemensem miałeś podobne przejścia? Może masz po prostu pecha, a jak kto ma pecha to jak to mówią: i w drewnianym kościele cegłówka mu na głowę spadnie.

Szafując na prawo i lewo shitami na podstawie takich przypadków zbieranych od niezadowolonych klientów wszelkiej maści sprzętów, to statystycznie okaże się że wszystko to g...no, za wyjątkiem moczu oczywiście :)

Więcej luzu i dystansu doradzam, szkoda się wrzodów nabawić z takiego powodu.

Pozdrawiam
Sławek

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj zdarza sie że można trafic na wadliwą sztuke no mialeś pecha, ja swojego miraja uzytkuje juz 2,5 miecha i cód miód i orzeszki, nic dodać nic ując, telewizor zamiata nawet ostatnio podlczylem ten tv pod wejscie anteneowe, antene z tesco za 20 zł i kompara mi opadła ze on tak SD odbiera. No cóz walcz masz swoje prawa bo musza ci wymieniec na nowy i to bezgadania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
dziękówki od zadowolonych, tylko ze ja mam do czynienia z euro ces, i jak na razie wrażenia mam kiepskie, są tam ludzie którzy chcą mi wmówić 15 subpixeli jest OK, to jest autentyczna rozmowa z serwisem mirai Polska (a norma dlal mojego panelu 3 całkowicie wadliwe, czyli zapalone lub zagaszone pixele, lub max 6 subpixeli na całej matrycy), może ty SlawekR i damiah , nie mieliście takich problemów jak ja, ale z mojego punktu widzenia to, ktoś chce mnie nabrać w butelkę i wykołować na 2,5tyś.`


dodam tylko ze na kartonowym pudle brakowało 2 nalepek z numerem seryjnym

wnioski wyciągnijcie sami Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

[quote name='ptys' post='41391' date='09.03.2007, 21:16 ']dziękówki od zadowolonych, tylko ze ja mam do czynienia z euro ces, i jak na razie wrażenia mam kiepskie, są tam ludzie którzy chcą mi wmówić 15 subpixeli jest OK, to jest autentyczna rozmowa z serwisem mirai Polska (a norma dlal mojego panelu 3 całkowicie wadliwe, czyli zapalone lub zagaszone pixele, lub max 6 subpixeli na całej matrycy), może ty SlawekR i damiah , nie mieliście takich problemów jak ja, ale z mojego punktu widzenia to, ktoś chce mnie nabrać w butelkę i wykołować na 2,5tyś.`
dodam tylko ze na kartonowym pudle brakowało 2 nalepek z numerem seryjnym

wnioski wyciągnijcie sami[/quote]

Te naklejki z tego co mi wiadomo to są naklejane na kartę gwarancyjną i zgłoszenie rejestracyjne gwarancji, czy jakoś tak. Podobnie jak przy telefonach GSM Nokii. Widzę że szukasz i stwarzasz sobie dodatkowe problemy nie tam gdzie trzeba :). A tak poważnie to sprawa jest prosta i nie podlega dyskusji czy czyjemuś widzimisię. Albo panel spełnia normę ISO, albo jej nie spełnia: [url="http://www.mirai.eu/Download/documents/ice_pages_documents/0/MIRAI%20Pixel%20Policy.pdf"]http://www.mirai.eu/Download/documents/ice...el%20Policy.pdf[/url]

Jeśli jej nie spełnia to jest uszkodzony i go oddaj do sklepu, a nie wdawaj się w żadne dyskusje z serwisem, szczególnie na temat urządzenia którego serwis nie widział na oczy. Poza tym, nadal nie minęło 10 dni od zakupu. Skoro kupiłeś go na odległość, bez możliwości sprawdzenia, to masz swoje prawa. Jeśli masz wątpliwości co do tego to zawsze możesz wspomóc się: [url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/"]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/[/url] Jeśli sprzedawca będzie się stawiał, zawsze do pionu może go przywrócić PIH.

Więc wnioski wyciągamy sami tak jak nam radzisz... Trafił Ci się sprzęt uszkodzony to zamiast wylewać żale tutaj czym prędzej walcz o swoje, nie wdawaj się w dyskusje z serwisem bo i po co. Zwróć telewizor sprzedawcy, skoro masz do tego słuszne prawo. Po co sobie życie komplikować, niech martwi się sprzedawca co ma z tym fantem zrobić, a nie Ty.

Pozdrawiam
Sławek

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i przyszedł nowy z wymieniona matrycą i zasilaczem lamp podświetlających, na nowej matrycy jeden zdechlak, na środku matrycy aczkolwiek nie widoczny z odległości jednego metra, deklarowany kontrast 1200:1 można włożyć między bajki w porównaniu z moim fs na matrycy pva, czerń wygląda dużo gorzej, jest po prostu kiepska i dopiero oglądanie filmów w świetle dziennym niweluje tą wadę, generalnie z moich obserwacji kontrast jest w najlepszym wypadku w granicach 600-700:1, katy widzenia to tez śmiech, już pod katem 40* widać zmianę kolorów, jedynie za co można pochwalić to czas reakcji, bo jest naprawdę dobry i można pograć w dynamiczne gry sieciowe takie jak battelfield 2, na temat dźwięku sie nie wypowiadam bo audiofilem nie jestem, ale o basach przy oglądaniu koncertów możemy zapomnieć a surround jest co najmniej śmieszny na tych pierdziawkach (głośnikach). Podsumowując mirai; kiepska kontrola jakości, parametry obrazu z kosmosu, bardzo średni odbiór sd, głośniczki takie jak w monitorach lcd (czyli kiepskie do bólu i najlepiej podłączyć od razu jakieś kino domowe), najbardziej boli brak kontrastu który jest cienki jak [beeep] węża, może stawiam zbyt wygórowane wymagania ale jak producent deklaruje 1200:1 to oczekuje co najmniej 1000:1 a nie sporo mniej, tak na dobrą sprawę to towar nie zgodny z umową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pełni się zgadzam z powyższą wypowiedzią. I nie rozumiem osób, które próbują mi wmówić, że te wszystkie wady to norma każdego telewizora LCD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie te temaciki o różnych lcd-kach ( bo sam jestem w tzw fazie przedzakupowej ) i czytam i śmiać mi się troszke chce z tych co kupują , będąc potem betatesterami . Tak sobie myśle na tzw zdrowy rozum , po pierwsze : jak ktoś kupuje telewizor czy coś innego za sume ponad 5000 zł to podejrzewam , że nie bieduje i nie je chleb suchy z wodą , tylko jak go stać na 5000 to i stać go na 6500 zł . Po drugie , po co experymentować ze sprzętem wątpliwej jakości , który produkują głodni ludzie w trzcinie cukrowej , jak zamiast Amoi , Xoro ,Mirajów i innych są porządne Lcd-ki renomowanych firm jak minn SHARP , którego zapewne zakupie ( model LCD Sharp LC-37XD1E ) . Renomowana marka , serwis , no i głodni ludzie tego nie robią jak Chinole co za miske ryżu pracują ku chwale swojej Ludowej ojczyzny i jak by dzieki Tajwanowi nie liznęli technologii to by byli na etapie trampek i pingpongów :lol: . Ktoś zaraz powie , że firmy są na rynkach zachodnich itd ale trzeba wspomnieć w tym miejscu o tym , że tam sie tyle zarabia , że jak kupi ktoś bubla za 1300 euro , wywali to bez bólu i kupi coś porzadnego . Więc moim skromnym zdaniem lepiej dopłacić te 1500 zł za przynajmniej pewną marke , pewny serwis , no i zakup najlepiej na żywo , a nie na ładne oczka ze zdjęciami z netu , tym sposobem można się skutecznie pozbyc problemu , że sprzet ma martwe piksele , a wrazie zepsucia po gwarancji nie będziemy musieli jechać do Pekinu ( no chyba że ktoś chce przy okazji mur chiński zobaczyć ) ;) . Pozdrawiam

Edytowane przez peterka1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale się wywiązała żywa dyskusja na temat Mirai-a. Co do pixeli to faktycznie coraz czesciej mozna je spotkac ale nie tylko w Mirai. Kolega kupil 26 calowego Miraia i mial mase subpikseli i kilka pikseli, ale bez problemu przyslali nowy bez jakiegokolwiek gadania.
Generalnie wszystkie marki pewnie tna koszty i tyle. Mirai ma opcje Door to Door wiec uwazam, ze serwis OK. Co do serwisow renomowanych firm to sie troche pospieszyles z pochwalami. Podaj mi przyklad dobrego serwisu ?. Ja mam 32'' JVC, ktorego zakupilem ponad rok temu za ponad 6 kola i jak zaczalem walczyc z serwisem o zlacze HDMI to do dzisiaj nie udalo mi sie nic zalatwic. Samsung tez nie nalezy do najlepszych, poczytaj sobie fora.
Jak popatrzysz na miejsce wytwarzania tych tzw"firmowych marek" to zobaczysz co tam jest napisane. Made in China lub Taiwan. Wszystko w tym temacie.
Rozumiem twoje zdenerwowanie bo to pewnie zakup twoich marzen ale zanim napiszesz taki post zastanów się. To forum odwiedza masa ludzi a naglowek typu SHIT daje po oczach. Zapewniam cie, ze jeszcze zobaczysz nie jeden pixel w swoim zyciu. Idz do sklepu z LCD i dobrze sie przypatrz, albo sciagnij sobie programik do testowania LCD i niech ci zapodaja w sklepie. Z archiwum X przy tym co zobaczysz to przedszkole :-).

Pozdrawiam

braavoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='peterka1000' post='44522' date='12.04.2007, 00:13 ']Czytam sobie te temaciki o różnych lcd-kach ( bo sam jestem w tzw fazie przedzakupowej ) i czytam i śmiać mi się troszke chce z tych co kupują , będąc potem betatesterami . Tak sobie myśle na tzw zdrowy rozum , po pierwsze : jak ktoś kupuje telewizor czy coś innego za sume ponad 5000 zł to podejrzewam , że nie bieduje i nie je chleb suchy z wodą , tylko jak go stać na 5000 to i stać go na 6500 zł . Po drugie , po co experymentować ze sprzętem wątpliwej jakości , który produkują głodni ludzie w trzcinie cukrowej , jak zamiast Amoi , Xoro ,Mirajów i innych są porządne Lcd-ki renomowanych firm jak minn SHARP , którego zapewne zakupie ( model LCD Sharp LC-37XD1E ) . Renomowana marka , serwis , no i głodni ludzie tego nie robią jak Chinole co za miske ryżu pracują ku chwale swojej Ludowej ojczyzny i jak by dzieki Tajwanowi nie liznęli technologii to by byli na etapie trampek i pingpongów :lol: . Ktoś zaraz powie , że firmy są na rynkach zachodnich itd ale trzeba wspomnieć w tym miejscu o tym , że tam sie tyle zarabia , że jak kupi ktoś bubla za 1300 euro , wywali to bez bólu i kupi coś porzadnego . Więc moim skromnym zdaniem lepiej dopłacić te 1500 zł za przynajmniej pewną marke , pewny serwis , no i zakup najlepiej na żywo , a nie na ładne oczka ze zdjęciami z netu , tym sposobem można się skutecznie pozbyc problemu , że sprzet ma martwe piksele , a wrazie zepsucia po gwarancji nie będziemy musieli jechać do Pekinu ( no chyba że ktoś chce przy okazji mur chiński zobaczyć ) :P . Pozdrawiam[/quote]

LOL

Dobry tekst, gdzie w takim razie i przez kogo jest produkowany Sharp? Krasnoludki go składają czy jak. Żebyś się nie zdziwił jak i gdzie są produkowane te tak zwane "renomowane marki". Zaznaczam ze rozmawiamy tu o produktach klasy popularnej, czyli tych sprzedawanych najczęściej i w największych ilościach, a nie o topowych modelach.

Gwoli ścisłości Mirai jest składany w Europie, aby mogły go dotyczyć przepisy unijne.

Do tego kolega zdaje się nie zauważać że rozmowa tyczy się TV 32 cale za około 2200zł, albo teraz już pewnie mniej. Zapewniam, że wiele osób zwraca uwagę na tak nieistotny szczegół jak cena i drobne 1500zł jest dla nich sporą kwotą. Każdy kupuje taki sprzęt na jaki go stać, taka jest nasza smutna rzeczywistość. Negowanie prawa do wolnego wyboru i wogóle możliwości zakupu przez ludzi mniej zamożnych i nabijanie się z nich uważam za niewłaściwe. Nie musisz nikomu uświadamiać że TV za 10 tys. zł będzie lepszy od tego za 5 tys, ale żyjemy w Polsce i w takich a nie innych warunkach, jednego stać na TV za 5 tys i chwała mu za to, kogoś innego na taki za 2 tys. I bardzo dobrze że są produkty dla obu grup odbiorców. I jakoś nie widzę tu powodu żeby akurat się z tego śmiać.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Marduk' post='44521' date='11.04.2007, 23:52 ']W pełni się zgadzam z powyższą wypowiedzią. I nie rozumiem osób, które próbują mi wmówić, że te wszystkie wady to norma każdego telewizora LCD.[/quote]


A kto napisał że przedstawione wady to norma?

Już 2 razy pytałem autora wątku dlaczego nie zwrócił telewizora tam gdzie go kupił, skoro tak jak pisze, był i jest on taki wadliwy. Miał do tego pełne stuprocentowe prawo. A on jakoś wolał bujać się po serwisach i uzewnętrzniać na grupie swoje frustracje rzucając mięchem. To stawia w dość dziwnym świetle jego wypowiedzi, może występowały w całej sprawie jakieś inne czynniki o których "zapomniał" napisać, albo cały wątek napisał w jakimś innym, sobie tylko znanym, celu.

Może jednak wreszcie uzyskamy odpowiedź na pytanie DLACZEGO nie oddał wadliwego telewizora do sklepu w terminie 10 dni od daty zakupu? Nie wiedział o tym, że ma do tego prawo? Jakoś mi na to nie wygląda po historii postów. No ciekawa rzecz, bardzo ciekawa... lepiej pisać jaki to serwis niedobry, jaki to telewizor paskudny. Zresztą każdy swój rozum ma i sam potrafi wyciągnąć wnioski odpowiednie.

I żeby była jasność, nie bronię tu ani marki Mirai, ani serwisu, ani czegokolwiek innego, przyznam że szczerze mi to "lotto", że się tak wyrażę :lol:

Nie podoba mi się po prostu jak ktoś już w tytule wątku rzuca mięchęm, pisząc o czymś że jest to SHIT. podając przy tym dość dziwne argumenty i nie wykazując się przy tym najprostszym działaniem podpowiadanym przez logikę.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedz dla Sławka R . Najpierw czytaj uważnie posty zanim się do nich ustosunkujesz . Po pierwsze nigdy sie nie wyśmiewałem i nie wyśmiewam z ludzi co kasy nie mają , bo sam zresztą krezusem nie jestem to po pierwsze . Po drugie wiem o tym , że większość telewizorów i elektroniki jest składane w Chinach i innych krajach azjatyckich . Jest jedno ale jednak , bo chodzi o to że jak się jakaś renomowana marka podpisuje pod produktem to napewno produkt ten przechodzi odpowiednie techniczne kontrole , bo nie wierze ze taka firma jak Sony , Sharp czy inna pozwoliła by sobie zwłaszcza przy produktach co dopiero rynek maja zdobywać ( myśle tutaj o tv Lcd które dopiero w masowej skali zawojują rynki za 5 do 10 lat ) do tego by buble wypuszczać , pomimo tego nawet ze sa w Chinach produkowane czy gdzieś indziej . A taka firma jak Amoi czy Miraj zdobyć chce rynek za tzw wszelką cene , więc wiąrze sie to prawie zawsze z obnizeniem kosztów produkcji za cene jakosci lub przynajmniej kontroli jakości i obsługi serwisowej ( wystarczy tutaj podać za przykład wspaniała firme Daewo , która wypuszczała samochodowe buble i juz jej nie ma , a zaczynało się pięknie , gwarancja nie wiadomo ile lat , upusty cenowe i rabaty niebotyczne itp chwyty reklamowe , które nic nie pomogły i rynek sam zweryfikował i podsumował ) . Taka prawda . A jak poczytasz mój post to mówie o róznicy 1500 zł przy cenie 5000 zł , a nie jak zaraz przebarwiłeś 2000 zł a 150000 zł , a to zasadnicza różnica . Mnie nie stać kupowaś bubla za 5000 zł jak moge dołożyć 1500 zł i mieć o wiele pewniejszy sprzęt i o wiele pewniejszy serwis . Jak mówią Amerykanie : " tanie jest drogie " i niestety najczęściej się to sprawdza w praktyce. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='peterka1000' post='44595' date='12.04.2007, 18:41 ']Odpowiedz dla Sławka R . Najpierw czytaj uważnie posty zanim się do nich ustosunkujesz . Po pierwsze nigdy sie nie wyśmiewałem i nie wyśmiewam z ludzi co kasy nie mają , bo sam zresztą krezusem nie jestem to po pierwsze .[/quote]

Ano nie wyśmiewasz sie z nikogo, Tylko chce Ci się śmiać z tych co kupują różne tańsze "wynalazki" i są w związku z tym betatesterami. A jak wiadomo w Polsce kupują tanie TV LCD głównie ludzie bogaci, tak z własnego widzimisię, i to z nich Ci się chce śmiać, jak napisałeś w pierwszym zdaniu. Ale niech będzie przyjmuję takie wyjaśnienie. Rozumiem że nie miałeś nic złego na myśli, odwołuję tę część mojej poprzedniej wypowiedzi :P

[quote name='peterka1000' post='44595' date='12.04.2007, 18:41 ']Po drugie wiem o tym , że większość telewizorów i elektroniki jest składane w Chinach i innych krajach azjatyckich . Jest jedno ale jednak , bo chodzi o to że jak się jakaś renomowana marka podpisuje pod produktem to napewno produkt ten przechodzi odpowiednie techniczne kontrole...[/quote]

Na pewno przechodzi..?

O tu wchodzimy w rejony wiary, robi się ciekawie, nie powiem :lol: . Widzisz, ja mógłbym napisać że śmiać mi się chce z ludzi co kupują telewizor "na markę" wierząc w to czy tamto, a nie kierując się racjonalnymi przesłankami. Telewizor jest marki takiej, to NA PEWNO jest tak, a nie inaczej :(

Równie dobrze mogłem też napisać, że śmiać mi się chce z ludzi piszących o "dobrych" telewizorach LCD i kupujących je, głównie za sprawą agresywnego marketingu danej marki, skoro jakość obrazu z LCD, nawet tych drogich i uznanych marek jest nadal skandaliczna w kategoriach absolutnych.

Ale nie piszę tego wszystkiego w dowolnym wątku o LCD, ponieważ SZANUJĘ prawo do wyboru innych ludzi i nie widzę w tym nic śmiesznego.

Takie było meritum mojej wypowiedzi.

[quote name='peterka1000' post='44595' date='12.04.2007, 18:41 ']......bo nie wierze ze taka firma jak Sony , Sharp czy inna pozwoliła by sobie ...[/quote]

O właśnie, bardzo dobry przykład, wiara w markę, niczym nie poparta, poza marketingiem, czysta wiara. Co innego jakbyś napisał :" widziałem obraz z telewizora Sony, był znacznie lepszy niż też z Amoi czy Miraia", ale Ty po prostu przyjąłeś określone założenie na wiarę w markę.

A ja wcale nie napiszę że chce mi się śmiać z czegoś takiego, ponieważ szanuję Twój wybór i twoje rozumowanie, masz oczywiście do niego prawo i szanuję to. Rozumiesz już co mi się nie podobało w Twojej wypowiedzi ?

[quote name='peterka1000' post='44595' date='12.04.2007, 18:41 ']..... A taka firma jak Amoi czy Miraj zdobyć chce rynek za tzw wszelką cene , więc wiąrze sie to prawie zawsze z obnizeniem kosztów produkcji za cene jakosci lub przynajmniej kontroli jakości i obsługi serwisowej ( wystarczy tutaj podać za przykład wspaniała firme Daewo , która wypuszczała samochodowe buble i juz jej nie ma , a zaczynało się pięknie , gwarancja nie wiadomo ile lat , upusty cenowe i rabaty niebotyczne itp chwyty reklamowe , które nic nie pomogły i rynek sam zweryfikował i podsumował ) . Taka prawda .[/quote]

Znowu używasz argumentów "na wiarę". firma A na pewno wypuści bubel bo jest tańsza od firmy B o 1500zł. Firma C robiła marne produkty, to firma D również będzie marne produkować. Firma E to uznana marka to na pewno będzie mieć super serwis, firma F dając 3 lata gwarancji od drzwi do drzwi na pewno będzie robić użytkownikom problemy itp. itd.

I znowu nie napiszę że chce mi się śmiać z takich odgórnie przyjętych aksjomatów. Wiary w to że magia nazwy firmy gwarantuje nam wszystko, jakość, serwis i kto wie co jeszcze. Naprawdę szanuję Twoje podejście do zagadnienia i nie będę się z niego śmiać i nie widzę powodu abyś nam się tym samym nie odwdzięczył, szanując odmienne podejście innych ludzi do produktów za 5000zł, w stosunku do tych 1500zł droższych. A może oni rozumują tak, że te 1500zł to płacimy tylko i wyłącznie za magię marki?

[quote name='peterka1000' post='44595' date='12.04.2007, 18:41 ']A jak poczytasz mój post to mówie o róznicy 1500 zł przy cenie 5000 zł , a nie jak zaraz przebarwiłeś 2000 zł a 150000 zł , a to zasadnicza różnica . Mnie nie stać kupowaś bubla za 5000 zł jak moge dołożyć 1500 zł i mieć o wiele pewniejszy sprzęt i o wiele pewniejszy serwis . Jak mówią Amerykanie : " tanie jest drogie " i niestety najczęściej się to sprawdza w praktyce. Pozdrawiam[/quote]

Masz rację, piszesz o różnicy 1500 przy 5000 tys. Tyle że wyskoczyłeś z tym w wątku o naprawdę tanim urządzeniu w granicach 2000zł, jakby ciutkę nie na temat. Nie widzę też nigdzie przebarwienia 2000zł a 150000 w mojej wypowiedzi, ale to już szczegół.

Pozdrawiam również

Sławek

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze , że można z Tobą przynajmniej podyskutować. ;) Co do śmiechu jak juz pisałem to nie chodzi mi o to że wogóle ktoś kupuje coś taniego bo nie ma kasy , tylko śmiać mi się chce jak ktoś ma właśnie kase a kupuje coś tańszego i nie sprawdzonego . I tym zamykam wypowiedz odnośnie śmiechu . ;) Ale tak na poważnie to tak się składa , że handlowałem troche telewizorami i mój kumpel studiował w Stanach elektronike i potem pracował tam w serwisie , a teraz u nas jest kierownikiem w sklepie z elektroniką .I ma podobne zdanie do mojego . Ponieważ miałem juz nie raz do czynienia z różnymi markami , to śmiało moge powiedzieć , że wyroby te markowe , są mniej awaryjne i z serwisem nie ma praktycznie nigdy problemu . Zaś co się tyczy nowinek w stylu Xoro , Miraj, Amoi i inne to nie mówie , że na bank to buble i może kiedyś się okażą również markowymi produktami ale nikt nie zapewni że nimi będą i nie skończą jak wspomniane przezemnie Daewoo . A jak już wspomniałem różnica 1500 zł za marke plus o wiele pewniejszy serwis nie jest wygórowana i moim zdaneim warto się zastanowić , dołożyć i spać spokojnie . Koniec tematu i pozdrowienia dla Sławka R . :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='peterka1000' post='44617' date='12.04.2007, 22:25 ']Widze , że można z Tobą przynajmniej podyskutować. :) Co do śmiechu jak juz pisałem to nie chodzi mi o to że wogóle ktoś kupuje coś taniego bo nie ma kasy , tylko śmiać mi się chce jak ktoś ma właśnie kase a kupuje coś tańszego i nie sprawdzonego . I tym zamykam wypowiedz odnośnie śmiechu . :( Ale tak na poważnie to tak się składa , że handlowałem troche telewizorami i mój kumpel studiował w Stanach elektronike i potem pracował tam w serwisie , a teraz u nas jest kierownikiem w sklepie z elektroniką .I ma podobne zdanie do mojego . Ponieważ miałem juz nie raz do czynienia z różnymi markami , to śmiało moge powiedzieć , że wyroby te markowe , są mniej awaryjne i z serwisem nie ma praktycznie nigdy problemu . Zaś co się tyczy nowinek w stylu Xoro , Miraj, Amoi i inne to nie mówie , że na bank to buble i może kiedyś się okażą również markowymi produktami ale nikt nie zapewni że nimi będą i nie skończą jak wspomniane przezemnie Daewoo . A jak już wspomniałem różnica 1500 zł za marke plus o wiele pewniejszy serwis nie jest wygórowana i moim zdaneim warto się zastanowić , dołożyć i spać spokojnie . Koniec tematu i pozdrowienia dla Sławka R . :P[/quote]


Ano dobrze że dyskutujemy ;)

A moja konkluzja jest taka, że w całym rozumowaniu jest jeden malusieńki haczyk, który już zacząłeś właśnie dostrzegać. Otóż każda uznana marka musiała kiedyś na samym początku nie być wcale taką znaną, no innej siły po prostu nie ma. Ale jak widać nie wpłynęło to szkodliwie na jej rozwój, skoro dziś jest uznana i ceniona. Co z lekka faktycznie musi kłócić się z dogmatem o całkowitej i stuprocentowej "shitowości" nowych, nieznanych i tanich brandów . A ponieważ są one nowe i nieznane, więc jakoś muszą się przebijać na rynku. Pewnym patentem na to zapewne jest agresywna polityka cenowa, i wcale nie musi ona zawsze oznaczać gorszej jakości, równie dobrze może to być determinacja twórców marki w kierunku jej wykreowania i przebicia się na trudnym rynku. A czy to im się uda to już oczywiście odrębny temat. Jednej marce się uda, innej nie. Sztuką za to jest załapać się na tę dobrą. Tym właśnie zajmują się ryzykujący zakup danego produktu betatesterzy i wcale nie musi to świadczyć o ich braku logicznego myślenia. No może z lekka o ryzykanctwie, ale to też może mieć swój urok i być bodźcem do zakupu takiego sprzętu dla niektórych osób. ;)

No i należy też docenić wpływ tych tanich brandów na ogólną tendencję na rynku. Dzięki temu i ci bardziej znani muszą liczyć się z koniecznością utrzymywania cen na rozsądnym poziomie. Widać to szczególnie po rynku odtwarzaczy dvd. Tanie brandy spowodowały że i ci wielcy musieli zjechać z cenami, no i bardzo dobrze, szczególnie dla nas kupujących.
Miejmy nadzieję że z telewizorami będzie podobnie.

Pozdrawiam również

Sławek

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Miraika 632v200 zakupiłem ok pół roku temu i spokojnie mogę się wypowiedzieć na jego temat. Zdecydowanie nie zgadzam się z użytkownikiem ptys i kilkoma innymi, którzy widzą jedynie "powszechnie uznane marki" i żadne inne. Współczuję, że trafił na niezbyt udaną sztukę i rozumiem rozgoryczenie, ale myślę że zbytnio "pojechał" po tej firmie i tymże modelu. Obecnie rzadko która firma nie może poszczycić się wszystkimi modelami z gamy jako wyjątkowo udanymi. Są i gorsze i lepsze i nie wolno uogólniać tak więc mówienie tylko Sharp czy Samsung nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości. Dodatkowo przychylam się do opinii braavoo, który słusznie zauważył, że większość produkcji to i tak chinki.
Ok teraz do rzeczy.
Co do zalet tego modelu to chyba wszystko napisał SlawekR (dobra robota) i w pełni się z nim zgadzam. Jest to świetny TV za tą cenę (co zdecydowanie podkreślam). Oto moje uwagi:
Obraz
Jakość ze zwykłego sygnału antenowego uważam za zadowalającą. Przy oglądaniu DVD nie mam żadnych zastrzeżeń. Kolory i kontrast bardzo dobre. Co do tematu słabych kątów i zmiany kolorów to ja tego problemu nie widzę. Przy oglądaniu filmów każdy siedzi gdzie chce i nikt nie narzeka - więc tekst o oglądaniu wyłącznie na wprost wkładam miedzy bajki. Po podłączeniu do PC-ta też sprawuje się bardzo dobrze. Testowałem go grając w Call of Duty2 i powiem że jestem zadowolony. Żadnego smużenia i tym podobnych - obraz żyleta. Trzeba trochę pokręcić żeby nie bił tak po oczach, ale to chyba zaleta. Zawsze to lepiej niż jakby było za ciemno. Tu taj kilka fotek:

[url="http://img148.imageshack.us/my.php?image=mirai2qs3.jpg"][img]http://img148.imageshack.us/img148/6214/mirai2qs3.th.jpg[/img][/url]

[url="http://img222.imageshack.us/my.php?image=mirai1ro3.jpg"][img]http://img222.imageshack.us/img222/7342/mirai1ro3.th.jpg[/img][/url]

Co do pierwszej fotki, na której widać minimalne smużenie muszę zaznaczyć, że dla oka było to niezauważalne i wychwycił to jedynie aparat foto. Druga fota w kwestii kątów.

Dźwięk.
Tutaj muszę trochę zganić Mirai. Jest na niskim poziomie, dla przeciętnego audiofila - nieakceptowalny. Mały zakres regulacji tonów, niby jest co zmieniać ale efekt marny. Dodatkowo brak jest oddzielnej regulacji dźwięku dla poszczególnych kanałów, co jest wkurzające. Przy skakaniu z kanału na kanał mamy różne natężenie dźwięku od cichego po strasznie głośny. Niby normalne ale je przywykłem do osobnych ustawień audio dla poszczególnego programu. Co więcej tony niski i wysokie mają dziwnie inne natężenie, nie wiem jak to opisać, ale są sytuacje w których nie słychać głosu aktorów, bo jest zagłuszana przez ścieżkę dźwiękową w tle (np tony wysokie).

Inne.
Kolejną wadą jest nikła możliwość manualnego ust. kanałów. Problem sprawia "dorzucenie" do naszej listy kanałów kolejnej pozycji (np nowego kanału oferowanego przez kablówkę). Jest to spowodowane tym, że nie ma opcji ręcznego wpisania w listę kanałów zakresu pasma, na którym jest on nadawany. Istnieje wprawdzie funkcja manualnego szukania prog jednak powiem szczerze, że albo coś jest z nią nie tak albo ze mną ;) - nie udało mi się przez nią nic dodać a jedynie stracić czas i nerwy. Za to mogę polecić automatyczne ust. kanałów (działa znakomicie i szybko) z tym, że wymaga to późniejszego sortowania.
Za kolejną wadę uznaję powolne przełączanie kanałów - jednak występuje to w większości LCD.

Jeśli chodzi o martwe pixele to trafił mi się jeden subpixel świecący stale na zielono po ok 1 miesiącu użytkowania.
To chyba tyle. Skupiłem się głównie na wadach jednak nie znaczy to, że nie polecam tego modelu. Jak dla mnie jest to najlepszy wybór w kategorii cena/jakość. Proszę wybaczyć brak fachowych określeń.
Pozdrawiam,
koteG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...