Skocz do zawartości
  • 0
lmichal

Sony 55HX850 pixel problem

Pytanie

Zauważyłem dzisiaj w Sony 55HX850 na czarnym tle martwy pixel. Czy to podlega reklamacji / gwarancji ?

Przy normalnym oglądaniu nie widać ale dzisiaj ogładałem film gdzie 1/3 była w nocy i jakoś to mnie drażniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Niestety nie, ale mozesz sprobowac kto wie moze dostaniesz w905 :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dlaczego nie? Jakby nie było towar wadliwy. Jakbym chciał teraz sprzedać to każdy się tego przyczepi że to wada. Najważniejszym elementem jest ekran i jakakolwiek jego wadą powinna podlegać gwarancji.

O co w tym chodzi że niby raz mogą uznać a raz nie? To są jakieś warunki gwarancji czy to zależy od humoru serwisanta albo od pogody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Głupoty opowiadasz... Kwestie pikseli opisuje unijna dyrektywa i masz to jak byk opisane w każdej instrukcji (gwarantuje się sprawność na poziomie 99.99% pikseli)....

Reklamacji podlega ten wyświetlacz który ma minimum kilka tego typu wadliwych pikseli...

Cytat z manuala 55HX850 (po niemiecku):

LCD-Bildschirm

• Obwohl bei der Herstellung des

LCD-Bildschirms mit hochpräziser

Technologie gearbeitet wird und der

Bildschirm 99,99% und mehr

effektive Pixel besitzt, ist es möglich,

dass dauerhaft einige schwarze

oder leuchtende Punkte (rot, grün

oder blau) sichtbar sind. Es handelt

sich dabei um eine strukturelle

Eigenschaft von LCD-Bildschirmen

und nicht um eine Fehlfunktion

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zauważyłem dzisiaj w Sony 55HX850 na czarnym tle martwy pixel. Czy to podlega reklamacji / gwarancji ?

Tego typu wady nie podlegają wymianie/naprawie gwarancyjnej. Co innego, jeśli to świeży zakup, wtedy jest spora szansa, że sklep, w którym kupowałeś, wymieni Ci na egzemplarz wolny od wad. Miałem podobny problem z Panasonic ST60, na którym świecił czerwony piksel. Telewizor odwiozłem do sklepu (Saturn Bydgoszcz) i jako, że nie było innych egzemplarzy (tylko z ekspozycji), zwrócili kasę... a oddany TV wprowadzili ponownie na stan :) Na marginesie dodam jeszcze, że taka wymiana w sklepie to też dobra wola kierownika działu, który nie musi wyrazić na to zgody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...