Skocz do zawartości
  • 0
depesh

Sony hx853

Pytanie

Witam kupiłem dziś hx jestem totalnym laikiem i stąd pytanie mój model to hx 853 z wszystkimi ustawieniami na Irlandię. Czy jest możliwość przywrócenia w nim ustawień fabrycznych i wstawić polskie oprogramowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to abyś przeprowadził ponowną inicjalizację telewizora. Informacje jak to zrobisz znajdziesz w I-Manualu :

http://pdf.crse.com/manuals/AE7H100511/PL/index.html

w zakładce Konfigurowanie różnych ustawień -> Wykonywanie konfiguracji początkowej


  1. Naciśnij przycisk HOME, a następnie za pomocą przycisków S_RMb_arwleft.icon.png/S_RMb_arwright.icon.png wybierz S_NUXs_setting.icon.png [ustawienia] u dołu ekranu.

  2. Wybierz S_NUXs_preference.icon.png [ustawienia systemowe] za pomocą przycisków S_RMb_arwup.icon.png/S_RMb_arwdown.icon.png, a następnie naciśnij przycisk S_RMb_apply.icon.png.

  3. Wybierz [Automat. inicjalizacja] za pomocą przycisków S_RMb_arwup.icon.png/S_RMb_arwdown.icon.png, a następnie naciśnij przycisk S_RMb_apply.icon.png.

  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie w celu uruchomienia ustawień wstępnych, które były wyświetlane po pierwszym podłączeniu telewizora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki serdeczne Mylagos.

Zrobiłem właśnie tak ale dalej mam wszystkie opcje tv irlandzkiego. no może oprócz języka. Pokombinuję trochę jeszcze ewentualnie do sony będę pisał.

Mam jeszcze jedno pytanie z serii głupich ale naprawdę nie mam pojęcia jak ustawić w laptopie (sony vaio windows 7 32 bit) wifi direct aby bez dodatkowych kombinacji móc wysyłać na tv zdjęcia/filmy/muzykę przez wifi?

Jakaś szybka porada?

Dzięki Serdeczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0