Skocz do zawartości
arek156

konwersja video mkv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy w temacie, szukałem informacji lecz nie znalazłem. Posiadam film w formacie mkv w rozdzielczości 1920x800, chciałbym go przerobić na 1920x1080. Film waży 14GB. Po konwersji uncropMkv film skurczył się do 8Gb, konwersja programem MultiAVCHD zajmuje bardzo dużo czasu, nie wiem którą opcję wybrać 1pass czy 2 pass??

Pytanie, czy film po konwersji z 1920x800 na 1920x1080 powinien się zmniejszyć aż do 8gb, być może źle dobieram parametry, lecz unncropMkv nie ma zbyt wiele opcji. Proszę o pomoc, jakim programem mogę zmienić rozdzielczość filmu nie tracąc na jakości.

Pozdrawiam

Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać czarne pasy, czy zdeformować obraz ?

Daj printscreena z tego materiału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodać pasy, lecz problem się już rozwiązał, przerobiłem ponownie i już jest OK. pewnie jakiś błąd programu.

Dzięki, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodać pasy

Ale pytanie ... właściwie po co to robisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce dodać pasy, bo po wypaleniu 1920x800 obraz jest rozciągnięty, natomiast po konwersji do 1920x1080 wszystko jest OK. Oczywiście obraz oglądany na TV, bo na komputerze wszystko można dowolnie zmienić

Edytowane przez arek156

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce dodać pasy, bo po wypaleniu 1920x800 obraz jest rozciągnięty, natomiast po konwersji do 1920x1080 wszystko jest OK. Oczywiście obraz oglądany na TV, bo na komputerze wszystko można dowolnie zmienić

Co to za telewizor? Firma, model. W jaki sposób odtwarzasz? Telewizor ma port USB i podpinasz np.dysk twardy?

Nie wierzę, że się nie da zmienić aspect ratio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi