Skocz do zawartości
cvbs

Samsung LE40C650 NEONET

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ojciec kupił dziś Samsunga LE40C650 w sklepie NEONET niestety trafił mu się wadliwy egzemplarz TV po prawej stronie w dolnym rogu jest jasno różowa plama widoczna na białym tle i tu mam pytanie czy w tej sytuacji Ojciec może żądać natychmiastowego zwrotu kasy bądź wymiany na inny egzemplarz wolny od wad ?

poniżej zdjęcia usterki jakości taka sobie ale widać o co chodzi

Foto.1

Foto.2

Edytowane przez cvbs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zakup przez internet, to 10 dni na zwrot bez tłumaczenia - w sprawie wymiany pilnie skontaktuj się ze sprzedawcą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem w sklepie w którym kupiony był TV niestety by remanent ale udało mi się uzgodnić że Telewizor zostanie wymieniony na nowy w czwartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś miał być wymieniony TV ale niestety ponoć nie było dostawy towaru mam przeczucie że coś kombinują chcieli mi wcisnąć model z wystawy odmówiłem jeśli jutro nie nie będzie dalej tych TV co radzicie zrobić w tej sytuacji ?

Edytowane przez cvbs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny problem Tv Panasonic kupionym w NeoNecie ,padl po 3-4 dniach ,przyjechali zabrali zepsuty zostawili nowy;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu dać im szansę i uzbroić się w trochę cierpliwości. Skoro piszą, że nie mieli świeżej dostawy, to może jest to prawda. Dostawy sprzętu o sporych gabarytach nie odbywają się codziennie. Od razu doszukiwać się teorii spiskowych nie ma potrzeby. Jeszcze gdybyś czekał już nie wiadomo ile i Cię zwodzili cały czas.

A tak, to ile czasu minęło od zakupu, 24 godziny? Poproś o określenie dokładnego i ostatecznego terminu dostawy i postaw sprawę jasno, że jeśli go nie dotrzymają to zażądasz zwrotu gotówki. Wtedy możesz zacząć się dopiero martwić, a nie teraz na zapas.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TV kupiony został we wtorek problem zgłoszony w środę rano dziś czwartek Tv miał zostać wymieniony ale niestety nie było jeszcze dostawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej, dałbym im szansę choćby do końca przyszłego tygodnia. Nikt się nie zatowarowuje na zapas przed zbliżającym się świętem (wolnym dniem), to raz. A dwa, ze względów księgowych i specyfiki podatkowej listopada, wszyscy kombinują żeby zakupy robić już w listopadzie, jeśli jest tylko taka możliwość.

Też na ich miejscu bym się wstrzymywał z zakupami i przesunął je z końca października na początek listopada. A dlaczego to nie będę tutaj tłumaczył, jeśli ktoś jest zainteresowany to niech zapyta dowolnej księgowej :).

Konkludując, twierdzenie po tak krótkim czasie i akurat w tym okresie, że sklep "coś kombinuje" jest z lekka na wyrost. Deadline do takich twierdzeń ustawiłbym im na koniec przyszłego tygodnia roboczego.

Oczywiście klient ma zawsze rację, ale trzeba też zachować jakieś rozsądne proporcje. Nie należy popadać w przesadę :).

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie dodam, że dostawy do takiego sklepu jak Neonet są praktycznie codziennie i wcale nie mówię tutaj o drobnicy to raz. Dwa, to jeśli klient domaga się wymiany sprzętu na nowy, to nie widzę żadnych problemów z załatwieniem mu tego telewizora. Dostawcy przeważnie jeżdżą wytyczonymi trasami przez logistyków i z reguły wygląda to tak, że nawet gdyby zaszła potrzeba przyjechania do danego sklepu tylko i wyłącznie z jednym sprzętem, to tak też by się stało. Nie chcę tutaj podsycać atmosfery, a jedynie wyjaśniam jak to działa. Skoro w środę był zgłoszony problem to mieli 2 dni na dostawę, max. we wtorek w przyszłym tygodniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem dziś do OEONETU i TV na 100% ma być do odebrania jutro ok 16-nastej jeśli nie będzie to zwracam im TV i będę żądał zwrotu kasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po temacie. Pomimo wszystkich teorii i faktycznie podgrzewania atmosfery, kierujmy się rozsądkiem i starajmy się podejść do zagadnienia na chłodno. Dajmy sprzedawcy trochę czasu. Te 24, czy nawet 48 godzin, to jeszcze nie pora, do wszczynania alarmu.

Sprzedawca też człowiek. I trzeba powiedzieć, że większość naprawdę bardzo się stara. Nie można od razu do każdego podchodzić jak pies do jeża, zakładając z góry najgorsze :).

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś też nic z tego kolejna bajeczka że miała być dostawa ale nie będzie bo prawdopodobnie część ludzi pracujących na magazynie wzięła urlop w związku ze świętami pytanie na jaką ustaw się powołać przy zwrocie wadliwego towaru ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś też nic z tego kolejna bajeczka że miała być dostawa ale nie będzie bo prawdopodobnie część ludzi pracujących na magazynie wzięła urlop w związku ze świętami pytanie na jaką ustaw się powołać przy zwrocie wadliwego towaru ?

Poczekaj cierpliwie do wtorku. Trudno, jakoś musisz przeboleć ten weekend bez TV. A we wtorek, jak nie będzie telewizora to poproś o zwrot gotówki. Niech Ci wystawią korektę i sami się bujają z tym, uwierz mi że dla nich nie będzie to żadnym problemem. A jak zaczną się wykręcać, że TV będzie trzeba wysłać na serwis, bo gwarancja już jest podbita, to raczej też nie przejdzie w ich tłumaczeniu. Akurat Samsung na swoich drukach gwarancyjnych nie zapisuje numerów seryjnych sprzętu, więc równie dobrze możesz mieć druk gwarancyjny od lodówki czy pralki. Co do tego, ze dzisiaj nie mieli dostawy, to mnie wcale nie dziwi, bo mało który sklep RTV AGD ma dostawy w soboty, a praktycznie żaden. Więc tym bardziej dziwi mnie fakt, że obiecali dzisiaj go wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezgodność towaru z umową w tym przypadku jest uzasadniona czy raczej Rękojmia za wady ? można żądać wymiany na nowy TV a w przypadku braku możliwości wymiany przez sklep żądać zwrotu gotówki dłużej nie będę czekał myślę że jak by chcieli to by ściągnęli TV z innego sklepu

http://www.neonet.pl/jak-postepowac-w-przypadku-reklamacji.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest OK właśnie jadę wymienić TV na nowy

NEONET to jednak solidna firma

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyszło dokładnie tak jak pisałem. No i dobrze. W końcu czemu zawsze ma być źle. Pozytywne wiadomości też są potrzebne :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...