Skocz do zawartości
ekuPL

Czy wystarczy tylko dekoder??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem sie "podpiąć" do kablówki u mnie w bloku do głównej żyły na klatce. Jak do tej pory plynie w nim napewno sygnał analogowy bo legalnie jestem do tego podłączony tyle że w skrzynce. Ale dostawca telewizji w najblizszym czasie reklamuje juz że będzie nadawał sygnał cyfrowy. Moje pytanie w związku z tym brzmi- czy wystarczy że kupię dekoder i kiedy podepnę sie na lewo do tej głównej zyły to będe odbierał bez problemu kanały w cyfrowej jakości, bo bez wątpienia w tym głównym kabelku który dochodzi do skrzynki pójda dwa rodzaje sygnału (ANALOG. I CYFROWY) . No a w samej skrzynce pewnie coś tam już bedzie musiało dzielić te dwa rodzaje sygnału, czyz nie tak??

Bardzo prosze o odpowiedzi na moje pytania poniewaz jestem troche zielony w tym temacie. Z góry dziękuje i POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pytasz jak można okraść dostawcę sygnału. To niie to forum Kolego. Nikt ci tutaj na to nie odpowie.

Za to na pewno "doceni" cię pierwszy mod, który się dzisiaj obudzi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Pytasz jak można okraść dostawcę sygnału. To niie to forum Kolego. Nikt ci tutaj na to nie odpowie.

Za to na pewno "doceni" cię pierwszy mod, który się dzisiaj obudzi.

W TAKIM RAZIE DZIĘKUJE I ZAMYKAM TEMAT !!!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jeżeli się podepniesz to nie wiem czy będziesz miał sygnał cyfrowy,ale powinieneś go mieć też na swoim kabelku,napisz jaki masz tv dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Znajomi mają telewizor (jakiś sony) gdzie jest dekoder sygnału DVB-C (jeżeli dobrze pamiętam - kablówkowy).

Mówimy pewnie o UPC - więc kilka kanałów w jakiś sposób nie kodowanych mogą oglądać cyfrowo nie mając wykupionej cyfrowej opcji. ale tylko kilka programów - jakość jest zdecydowanie lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

OK

Edytowane przez ekuPL