Skocz do zawartości
drosophilia

Sprzedam PS 3 -wersja 60 GB!!! uszkodzona!

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo pięknie - koniec z omamianiem klientów ... Walić gwarancje, Sprzedaż Konsumencka rządzi się swoimi prawami ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bzdura - gwarancja trwa tyle, na ile jest wydana. To Ustawa o sprzedaży konsuenckiej daje ochronę na 24 m-ce.

Podaj link do tej USTAWY !

proszę bardzo, może się źle wyraziłem z tą "ustawą"

tutaj 2 lata

http://www.kurczeblade.pl/2005/12/29/2-lat...pione-w-ue.html

a tutaj 14 dni naprawy

ustęp 3 Art. 8 w "Ustawie Konsumenckiej" mówi:

"Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1 (naprawa ablo wymiana na nowy), nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione"

ewentualnie coś takiego

przepis art. 580 §2 KC stanowi, iż gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzającym.

Edytowane przez samir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz wszystko ze wszystkim ... także rękojmię .

Gwarancja może sobie być na 12 m-cy , ale Ustawa Konsumencka wszystko prostuje - 24 m-ce ochrony, pod warunkiem, że

się na Ustawę powołujesz, nie na gwarancję ... NIE KORZYSTAJCIE Z GWARANCJI , USTAWA DAJE WAM WIĘKSZE PRAWA !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i być może Panie :blink:. Przywołuję was do porządku. Chyba wam się wątki i działy pomyliły.

Przypominam, że jest to dział ogłoszeniowy, a już od kilku postów odeszliście od tematu. Począwszy od postu z "celownikiem" UOKiK.

Jeśli ktoś chce wyrazić jakieś ważne opinie i sugestie na ten temat, to proponuję zrobić to w dziale, w którym jest dłuższy czas życia dyskusji, a nie tutaj gdzie przeterminowane ogłoszenia są sukcesywnie usuwane.

Później będziecie mieć pretensje, że przejechaliśmy się po ważnych informacjach, jak wątek zostanie usunięty.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt - dyskusja w dziale SPRZEDAM niezbyt szczęśliwa ..... :(

Rozwiązanie :

Proszę o przeniesienie do innego działu i wyedytowanie tytułu na bardziej odpowiadający tematyce REKLAMACJI i GWARANCJI .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do decyzji, bo rzeczywiście trochę odbiegliśmy od tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobimy tak:

Czekamy na informację autora ogłoszenia o tym, że nie jest już aktualne. Po takiej informacji przeniosę cały wątek do innego działu, zamiast go kasować, lekko modyfikując przy tym post pierwotny (ogłoszeniowy). Nie ma sensu dzielić wątku na części, żeby nie zaburzyć naturalnego toku dyskusji.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem po dluzszej nieobecnosci

Sprawa wyglada nastepujaco: konsole wyslalem do digitalo.pl wraz z odpowiednim pismem reklamacyjnym, jednak bez opinii rzeczoznawcy. A dleczego bez opinii? juz wyjasniam. Mieszkam w Lodzi, tutaj sa 2 serwisy Sony, z czego jeden nie zajmuje sie konsolami, drugi zas - owszem , ale tylko przyjmuje i wysyla do serwisu warszawskiego. Co to ma byc??? Min. koszt opinii serwisu z W-awy to ok 120 zl + koszta wysylki. Gdybym wiedzial. ze sprawa pojdzie po mojej mysli i szybko, to bym sie na to zdecydowal. zalezalo mi na czasie wiec wyslalem , jak napisalem wczesniej, bez opinii rzeczoznawcy. 14 dnia od dostrczenia ps3 do sprzedawcy, otrzymalem poczta listem poleconym od adwokata bedacego pelnomocnikiem sprzedawcy, pismo z informacja, ze po uplywie 6 m-cy od zakupu, to ja musze udowodnic, ze usterka istniala w chwili wydania towaru. Jesli bym zalaczyl odpowiednie pismo od wspomnainego rzeczoznawcy to proces reklamacji zostalby wszczety. Czyli wszystko zgodnie ze wspominana juz ustawa. Troche sie spodziewalem takiego obrotu sprawy, trudno-moja strata. wkurzony jestem tylko, po co istnieja tzw. serwisy??????Powinny sie bardziej nazywac punkty przyjec sprzetu!!!! Koniec koncem, konsola wyladowala na allegro. Dla zainteresowanych: http://www.allegro.pl/item657622205_ps_3_6..._i_dzwieku.html

Bodex - dzieki za okazana pomoc i wsparcie

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhhh - tak właśnie jest - klientom opadają ręce i się wycofują ... kolejny pokonany, a miał sprawę praktycznie wygraną.

Dowód był prosty do przeprowadzenia i uzasadnienia - szkoda, że poszedłeś swoją drogą i w końcu się poddałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, czy praktycznie wygrana sprawa byla...

dlaczego rzeczoznawca z serwisu Sony mialby orzec, ze wina lezy w sprzecie?? Raczej nie wydalby opinii negatywnej na temat swojego pracodawcy, heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiesz - miał jedynie udokumentować, że sprzęt jest niesprawny, a z oględzin nie wynika, że zalałeś go wodą, rzucałeś po ścianach itp.

Przyczyna z logicznego rozumowania tkwiła więc w sprzęcie, a ujawniła się dopiero teraz - koniec, kropka. Sprzęt nie nadaje się do pełnienia

swojej funkcji i koniec udowadniania.

No i warto przypomnieć :

http://biznes.onet.pl/0,1982249,wiadomosci.html

Edytowane przez BoDeX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...