Skocz do zawartości
superpn

Patio TV zastąpi Podróże TV

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś będzie zainteresowany. Więcej: [url="http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=10031&page=11"]tutaj[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładniej to cytat ze strony N:
[quote]Uprzejmie informujemy, że z uwagi na zaprzestanie nadawania kanału Podróże TV przez nadawcę, z dniem 1.01.2009r kanał ten zostanie zastąpiony kanałem Patio TV. W przypadku, kiedy uznają Państwo, że zmiana jest dla Państwa niekorzystna, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w terminie do dnia 31.12.2008 włącznie.[/quote]
Więc do dzieła panie i panowie. Pokażmy szanownej platformie jak abonenci odpowiadają, gdy tylko mogą, na te wszystkie cyrki jakościowe w 2008. Pióro to jednak broń potężna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy kojarzy ktos,

jestem w pierwszym miesiacu wypowiedzenia, czy mimo to moge skorzystac z tego haczyku z podróze tv ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy czasem nie jest tak że się ma 14 dni na wypowiedzenie umowy? Bo jak u mnie w UPC zmieniali kanały to miałem 14 dni, a tu wywiesili dziś informacje i jest tylko 2 dni na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hola hola

ta zmiana nie jest z winy nadawcy /podroze tv konczy dzialalnosc/ wiec tutaj nie bedzie chyba tak prosto
W kazdym razie watpie ;)

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwonilem na infolinie

MOZNA REZYGNOWAC
tylko trzeba sie poklocic , mi zajelo to 15 minut
natomiast w moim konkretny przypadek ( okres na wypowiedzeniu ) to niestwty nie dziala ;)

ale panowie

do telefonów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='mobor' post='139301' date='30.12.2008, 14:06 ']hola hola

ta zmiana nie jest z winy nadawcy /podroze tv konczy dzialalnosc/ wiec tutaj nie bedzie chyba tak prosto
W kazdym razie watpie ;)[/quote]

Jak się ma pakiet S-M-M to nie ma problemu. Dzwoniłem rano żeby sobie coś uszczknąć przy tej okazji, a dziewczyna mi bonusa nie chciała dać tylko zaoferowała rozwiązanie starej umowy i zawarcie nowej na promo warunkach (świąteczna promocja). Jedyny feler to taki, że posiadanego recordera miałbym zwrócić a oni mi przyślą białasa, którego na wiosnę będę mógł sobie wymienić na czarnego. I nie wiem co robić, bo kusi też odmiana w postaci napakowanych pakietów w C+....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że skoro możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji kończy się jutro a należy tego dokonać w formie pisemnej, decyduje data stempla pocztowego.
Czy któryś z Kolegów ma jakieś doświadczenia w tej materii i mógłby wstawić gotowca ?
Ile wynosi okres wypowiedzenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym APS

[url="http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=133"]http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=133[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem juz za stary i za leniwy żeby się bawić w takie kruczki. Jak mnie wkurza to załatwię to po swojemu :( A że jestem bardzo spokojny ....... poza tym czekam na Dextera :)

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

macias .... a ja na to ...hahahahahaha :rolleyes: Właśnie dzisiaj rozwiązałem 2 umowy z N :rolleyes: I udało mi się jeszcze załapać na napakowane pakiety z tunerem HD PVR :rolleyes: Jak komuś zależy na ładnym interfejsie w tunerze, ładnym EPG , bajerach bez sensu typu radia internetowe , kanałom HD z bitrate na poziomie 6Mb i oczekiwaniem na połączenie na infolinii przez minimum 30 minut to bierze N. Jak komuś zależy na ofercie programowej i dobrej jakości kanałów HD to bierze C+ ..... a już takie bajki , ze im ucieka premiership to może pisać ktoś kto nie ma pojęcia o rynku Pay TV w Polsce ...
I uwierzcie mi , że w C+ miałem jeden prestiż a w N miałem dwie umowy - jedną na białego i drugą na recordera .... ale po prawie roku korzystania z oferty N doszedłem do wniosku , że już wolę męczyć się z tym ich PVR HD ale za to mieć co oglądać , niż mieć recordera z N i siedzieć wieczorami i oglądać jakieś filmy sprzed 20 lat na MGM ( chociaż raz na 30 pozycji trafia się fajnych ) .... Ot taka prawda .... opisane z autopsji ...
P.S.
Dziękuję bardzo Podróże TV za zakończenie nadawanie i jednocześnie dziękuję jakimś debilom w N za to , że włączyli ten kanał FTA do oferty jako kodowany i dzięki temu mogłem się dzisiaj z nimi rozstać ... Teraz proponuję zakodowanie Patio TV ... za jekiś pół roku oni też zakończa nadawanie ... znowu ze 20 tyś abo N rozwiąże dzięki temu umowę ....
Szczęśliwego Nowego roku :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj 2 umowy wypowiedziałem. Krótkie pisemko ... złożone w APS po drodze , gdziekolwiek w Polsce i po bólu :rolleyes:
Przy okazji 10 metrów dalej zawarłem umowę z C+ na napakowane pakiety i nawet udało mi się dostać PVR HD :rolleyes:
Jaki ja jestem szczęśliwy :rolleyes: Uwolniłem się od tej prowizorki zwanej N .... to jest dopiero jazda bez trzymanki ....
Z taką jakością jak oni proponują i z takim podejściem do klienta to dzisiaj będą mieli 500 tyś abo a za miesiąc 350 tyś :blink: , czego z całego serca im życzę w nadchodzącym nowym 2009 roku :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dodałeś że na Infolinii C+ czeka się też ok. 30 minut. Zrób najpierw rzetelne porównanie i dopiero napisz o obydwu platformach. A najlepiej podejdź do Pani która sprzedaje C+ i spytaj się na co narzekają klienci najbardziej...

Nie powiem że bronię ?N? ? wczoraj także wkurzyli mnie nie miłosiernie. Ale nie zmienia to postaci rzeczy że ktoś piszę że tu jest źle jak tam jest tak samo?..:.//////

PS. Ja mogę napisać że jeżeli ktoś chce czekać 30 minut na połączenie z infolinią Cyfry+ plus dodatkowo mulasty dekoder plus co chwilę podwyżki to na pewno jest dla niego Cyfra+:rolleyes:

Edytowane przez Lukasz436

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to gratulacje Daniel76, zrobiłeś to co ja 7 miesięcy temu. I dzieki temu mogłem zobaczyc dużo dobrych filmów w HD na C+. Ale bacznie sie przyglądam co robi n - jaka bedzie jakość ich kanałów filmowych premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ZNN a jaka może być jakość tych 2 nowych kanałów ? Ja właśnie ze względu na brak perspektyw podwyższenia jakości HD w N zrezygnowałem z niej ... Pominę kanały FTA kodowane i płatne ...bo to jest jeden z największych idiotyzmów . którym zresztą sobie sami strzelają w piętę.
Lukasz436 - wiele ma C+ wspólnego z N ale wolę mieć problemy i mieć co oglądać niż mieć problemy i oglądać co wieczór Na wspólnej ....
Taka mała różnica ...
A tuner PVR HD po ostatniej aktualizacji sprzed kilku dni działa o niebo lepiej niż wcześniej.
Jak się chce coś pisać to tak jak wspomniałeś ... trzeba się upewnić co się pisze. Ja wiem bo byłem abonentem obu platform i mam do tego podstawy i prawo. Po ciul mi śliczny , szybki , wybajerzony tuner skoro nie ma co oglądać ? Włącz N w weekend ... Ani sportu, ani konkretnych , fajnych filmów ... nadmuchany balon marketingowy i nic więcej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano byłem w punkcie Germanos i w ciągu 30 min. dwie osoby zostawiły pisma o rozwiązanie umowy. Wyglądały na zadowolone z siebie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy ktoś dostał już odpowiedź z BOA? Czy kontaktowali się??
Co dalej robić jak brak kontaktu z ich strony??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Jarojaw' post='139960' date='04.01.2009, 11:28 ']A czy ktoś dostał już odpowiedź z BOA? Czy kontaktowali się??
Co dalej robić jak brak kontaktu z ich strony??[/quote]


Dziś zadzwoniłem do N aby zrezygnować z promocji Wszystkie pakiety za 0 zł która kończy się u mnie z końcem stycznia.
+ znalazłem błąd na stronie N ( źle podany numer tel. 012 294 00 78 bo prawidłowy to końcówka 78 00 ) i pani się bardzo ucieszyla :)

Wracaając do tematu, to co chcę oglądać czyli:

informacje i rozrywka
kultura nauka swiat
style moda muzyka
bajki dla dzieci

wyjdzie mi teraz 48 zł + mam w tym kilka kanałów HD ( pomijam ile w nich HD )


i tak sobie mysle..... rezygnować czy nie... co brać czy się wstrzymac...

dodam że nie mam zamiaru wydawać więcej niż te 48 zł na Telewizję


PS, dodzwoniłem się za pierwszym sygnałem... na BOA to jest sukces!

Edytowane przez adamo_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...