Skocz do zawartości
nimro

dts-hd ma - problem > onkyo tx-sr805 oraz odtwarzacz bluray panasonic DMP-BD35K

Rekomendowane odpowiedzi

proszę o poradę. Posiadam amplituner onkyo tx-sr805 oraz odtwarzacz bluray panasonic DMP-BD35K sprzęt jest podłączony kablem hdmi techlink 700202. Do amplitunera podłączonych jest 6 głosników (5.1). Podczas ogladania filmów z sciezką dźwiękową w trybie dts-hd ma nie jestem w stanie ustawić amplitunera tak aby dźwięk był w tym systemie. Jestem początkującym fanem kd jak i tego portalu takze prosze o wyrozumiałość jesli nie używam właściwej terminologi. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W menu playera ustaw BITSTREAM , a resztą zajmie się amplituner !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='BoDeX' post='138890' date='27.12.2008, 21:58 ']W menu playera ustaw BITSTREAM , a resztą zajmie się amplituner ![/quote]
dzieki za rade. W menu playera ustawilem BITSTREAM i nic. Prawdopodobnie cos zle ustawilem w ampli. Nie wiem czy dobrze zrozumialem instrukcje ale dzwiek w formacie dts-hd ma nie bedzie odtwarzany jesli nie beda podlaczone glosniki tylne surround. Szkoda bo chcialem fronty podlaczyc w biamping
Pozdrawiam i czekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak 805, ale 605 nie wymaga dla DTS MA konfigu 7.1.
Zobacz czy nie masz predefiniowanych zmian formatów w ampli, czyli gdy wejście DTS-MA --> daje stereo...
Czyli np. DTS-MA ---> Last valid, itp..

A może to kwestia firmware ? Podobno wczesne 605 tez miały problem z DTS-MA..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='mrozik' post='140898' date='08.01.2009, 14:43 ']Nie wiem jak 805, ale 605 nie wymaga dla DTS MA konfigu 7.1.
Zobacz czy nie masz predefiniowanych zmian formatów w ampli, czyli gdy wejście DTS-MA --> daje stereo...
Czyli np. DTS-MA ---> Last valid, itp..