Skocz do zawartości

norman13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O norman13

  • Tytuł
    VHS
  1. norman13

    Hisense

    Wracam z tematem: internet po kablu. Ma ktoś takie połączenie? Jaka prędkość? Bo u mnie po kablu chodzi 5-10 razy wolniej niż na wi-fi. Na kablu max 12MB a na wi-fi od 60 do 120MB. Sprawdzane na kilku kablach. Może ktoś sprawdzić. Dziękuję.
  2. norman13

    Hisense

    Też tak uważam. Czekam na nową aktualizację.
  3. norman13

    Hisense

    Cały weekend bez clear motiom i czarnego ekranu. Winny znaleziony. Trzeba czekać na nowy soft, który może coś zmieni. Telewizor zostaje i nie jedzie do serwisu.
  4. norman13

    Hisense

    A jaka wersja softu? A jaki masz teraz soft?
  5. norman13

    Hisense

    Będę testował, oglądał przez weekend. Jak się pojawi czarny ekran też oddam do serwisu. A jak nie to będę czekać na Twoją odpowiedź czy serwis pomógł i działa.
  6. norman13

    Hisense

    Kabel może i nie pomoże ale mam pewność, tak na jakieś 80%, że czarny ekran powoduje CLEAR MOTION. Wczoraj miałem ustawienie tryb HDMI na 120/240 i wlączony clear motiom i czarny ekran po minucie. Przestawiłem na podstawowy i to samo. Wyłączyłem clear motiom a tryb dałem na 120/240 tv działa bez zwiech. Wydaje mi się, że problemem jest soft. Może nowa aktualizacja to zmieni. Jeżeli chodzi o internet i kabel to powinno być na kablu max a na wi-fi strata na przesyle. A u mnie jest na odwrót. Sprawdzajcie clear motiom i dajcie znać czy u Was jest bez czarnego ekranu.
  7. norman13

    Hisense

    Witam ponownie. Wczoraj czarny ekran chyba ze trzy razy. Ale ostatni był wieczorem w ciemnym pokoju. Z lenistwa nie włączyłem światła tylko latarka z fona. Podszedłem do tv, światło na ekran a tam obraz. Tv nie wyłącza podświetlenia tylko maksymalnie je obniża. W świetle można tv używać. Sugeruje zbiorowo zamówić jakieś naświetlacze LED i oglądać.😂🤣😂 Na poważnie to w akcie desperacji zamówiłem certyfikowane kable HDMI 2.1. Jutro mają być. Podłącze, sprawdzę, dam znać. Jak nie pomoże to serwis. Jeszcze jedno pytanie ale w innym temacie. Podłączyłem wczoraj internet kablem do tv. Na wi-fi mam między 60 a 120 MB. Na kablu pokazuje tylko 14MB. Kabel sorawdziłem na Xbox - pokazał prawie całą przepustowość łącza - 900 Mbs.Też tak macie? Bo jak będę zgłaszać tv do serwisu to wywalę wszystko co mi w nim nie pasuje. Dziękuję za odpowiedzi.
  8. norman13

    Hisense

    Witam wszystkich. Dołączyłem do grona "szczęśliwych" posiadaczy U8KQ. 10 października przyjechał do domu a 11 zaczał się pojawiać czarny ekran. Zrobiłem aktualizacje softu, ustawienia fabryczne... i zaczął działać aż do wczoraj. Wczoraj zmieniłem tylko dwa ustawienia. Włączyłem clear motiom oraz zmieniłem tryb HDMI na ten 120/240. Czarny ekran pojawił się po 5 minutach. Będę sprawdzał dalej ale jeżeli ktoś może to sprawdzić to bardzo proszę.i dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...