Skocz do zawartości

Adrian83p

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Adrian83p

  • Tytuł
    VHS
  1. Adrian83p

    Hisense

    Tv po powrocie z serwisu dzialal cacy. Wczoraj włączyłem opcje claer motion I po 20 minutach czarny ekran. Problem nie został rozwiązany. Myślę, że oddawanie tv do serwisu mija się z celem trzeba czekać na lepszy soft.
  2. Adrian83p

    Hisense

    Ok Panowie, mój tv wrócił z serwisu w piatek, przez weekend grał normalnie bez problemów. Dziś włączyłem ta opcje clear motion i niestety po 20 minutach tv zdechł. Zatem wniosek jest taki, że serwis nic nie pomoże. Tak jak wspólnie tutaj stwierdziliśmy raczej nie ma sensu reklamować na serwis, jedynie jak coś zwrot do sklepu. Nic serwis nie pomoże, pozostaje czekać na jakąś aktualizacje systemu, która rozwiąże problem. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję, że wspólnie rozwiązaliśmy problem.
  3. Adrian83p

    Hisense

    Jutro spróbuję aktywować tą funcje i zobaczymy co się będzie działo. Wczoraj 4 h bez problemu dzialal, dziś miałem 2 godziny na testy i też było beż problemu.
  4. Adrian83p

    Hisense

    Być może jest to wina tego ustawienia, ja dziś nie miałem czasu testować tv ale ta opcja jest u mnie wyłączona.
  5. Adrian83p

    Hisense

    Dziś wrócił tv z serwisu trwają testy. Zmiana softu była.
  6. Adrian83p

    Hisense

    Sprawdzę te dwa ustawienia jakie są u mnie, aż jestem ciekaw w piątek się pochwalę.
  7. Adrian83p

    Hisense

    Hejka. Mój tv ma wrócić z serwisu w piątek ponoć tylko został zmieniony soft i tv działa. Zobaczę jakie są ustawienia u mnie dam Ci znać.
  8. Adrian83p

    Hisense

    Mam wieści z serwisu, tv zabrany we wtorek, dziś dzwonilem zapytać co się dzieje. Okazuje się, że telewizor śmiga elegancko nic się nie dzieje normalnie jakieś czary. Problemu nie ma więc nie ma czego rozwiązywać. Masakra jakaś z tą marka tv.
  9. Adrian83p

    Hisense

    Hehe mam seata nie jest tak źle;) Ta seria tv ma jakiś błąd softu może, znajomy ma inny model i jest zachwycony.
  10. Adrian83p

    Hisense

    Czytałem to ale wszystkie zabiegi wykonałem, dużo grałem na tym tv i nie było problemu z konsolą ani razu się taka usterka nie pojawiła. Tylko dekoder i netflix powodował klopot.
  11. Adrian83p

    Hisense

    O to oby ten był sprawny, ciekaw jestem jak serwis u mnie wyjaśni sprawę zobaczymy. Szkoda, że też tak nie zrobiłem jak Ty było zawieźć to [beeep] do sklepu i się nie męczyć przez pół roku
  12. Adrian83p

    Hisense

    Obraz daje ładny, cena była przystępna ale nigdy więcej, jak dawno kupiłeś swój.
  13. Adrian83p

    Hisense

    Dam znać. Dziś tv pojechał do serwisu, jak tylko pojawi się jakaś informacja będę pisal. Wczoraj go cioralem 6 godzin na konsoli i wszystko cacy. Włączyłem po skończeniu gry dekoder i po 10 minutach ciemność. Jest to skomplikowana zależność. Gość który był odebrać moj tv miał na pace inny model 75 cali też jakaś wada była, że jakieś artefakty się pojawiały na ekranie. Ta marka coś słaba jest. A teraz w promocji, żeby tego siana się pozbywać sklep oferuje konsole ps5 za 1 zł.
  14. Adrian83p

    Hisense

    Dlatego mam taki klopot. Reset do ustawien fabtycznuch 2 razy. Wymiana dekodera w sumie to już 3 na którym się tak dzieje. Kable nowe. Konsola pracuje na wejściu 3, tv na tym samym wejściu się wyłącza. Zdążyło się, że podczas oglądanie netflixa też się 2 razy wylaczyl. Najgorsze problemy są na dekoderze. Wszystko co Pan sugeruje sprawdziłem i nie ma poprawy, problem wraca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...