Skocz do zawartości

Kamilo71

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Kamilo71

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, Kupiłem telewizor 55PUS8807/12. Telewizor działa prawidłowo, obraz jest bardzo dobry. Ale mam jeden duży problem z telewizorem. Otóż jest problem z połączeniem Wifi do telewizora. Udaje się podłączyć do domowej sieci Wifi, natomiast często gubi się sygnał i wyskakuje komunikat o braku połączenia z internetem. Sprawdziłem w ustawieniach sieci i telewizor widzi moją sieć, widzi prędkość około 400-500 mb/s. Natomiast pokazuje tylko jedną kreskę mocy sygnału. Co jest dziwne, bo inne urządzenia w miejscu gdzie stoi telewizor pokazuję 4 lub 5 kresek mocy sygnału i internet w tych urządzeniach działa prawidłowo. W tym samym pomieszczeniu laptop korzysta z Wifi i działa bardzo stabilnie i dobrze. Próbowałem zalogować się na telewizorze do Netfliksa i po wpisaniu loginu i hasła za każdym razem pokazuje błąd serwisu NW-2-5. Resetowałem router i nic to nie dało. W telewizorze próbowałem podłączać raz jeszcze sieć Wifi i także bez zmian. Dalej gubiło się połączenie i pokazywało jedną kreskę zasięgu. Posiadam internet z Multimedia. Router marki Arris. Router jest dostarczony przez Multimedia, więc nic tam nie można poustawiać. Ale wszystkie inne urządzenia po Wifi działają prawidłowo. Co może być powodem, że telewizor tak słabo łączy się z domowym Wifi? wszystkie inne urządzenia działają z Wifi prawidłowo. Więc wina chyba leży po stronie telewizora. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...