- PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Jak skalibrować DOOM Eternal na telewizorze Ultra HD z HDR?
W najnowszym rozszerzeniu do DOOM Eternal, The Ancient Gods, część pierwsza, gracze znów wcielą się w postać DOOM Slayera i staną twarzą w twarz ze starożytnym złem, przebudzonym w wyniku zakłócenia równowagi niebios. Walcząc i zabijając w zupełnie nowych miejscach w świecie DOOM-a, gracze zmierzą się z dzikimi nowymi demonami i odkryją kolejny rozdział historii DOOM Slayera.
Jaki bronie spotkamy w Doom Eternal?
Poniżej bezpośrednie komentarze artystów, którzy pracowali nad poszczególnymi broniami:
“Proces tworzenia ciężkiego działa był ekscytującym wyzwaniem. Stworzenie oryginalnej i niepowtarzalnej broni ludzkiej było skomplikowanym procesem. Na szczęście wszystko wyszło dobrze i uważam, że ta broń dobrze kontrastuje z innymi rodzajami broni, pochodzącymi z innych światów.”
“To pierwsza broń, którą projektowałem dla DOOM Eternal. Był to bardzo ekscytujący proces, gdyż chcieliśmy tę klasyczną broń zaprojektować w nowoczesnym stylu graficznym. Zarówno pod względem formy, jak i funkcjonalności, postanowiliśmy odejść od kolejnej „rury robiącej bum”.
“W przypadku tej broni chcieliśmy zachować ciężki industrialny styl karabinu maszynowego z roku 2016, a jednocześnie rozszerzyć ją o przesadzone elementy science fiction. Udało mi się to osiągnąć, dołączając bardziej organiczne kształty i rozbłyski energetyczne wokół lufy i taśmy z amunicją. Chciałem, aby ta broń podczas ostrzału rozświetlała się jak choinka bożonarodzeniowa.”
“W tym przypadku moim zadaniem było ulepszenie BFG w perspektywie pierwszoosobowej, a jednocześnie zachowanie starego fundamentu. Inspirowałem się w tym przypadku silnikami i motocyklami. Zmieniłem nieco projekt, aby skupić się na kształtach organicznych i skoncentrować się na animacjach cylindrów i tłoków.”
“Jak powiedział kiedyś John Carmack, DOOM to tak naprawdę gra o „strzelbach i demonach”. Oryginalny DOOM wynosił na piedestał strzelby powtarzalne i dwulufowe pośród panteonu archetypów broni FPS. Nawet dziś oryginalna superstrzelba z DOOM-a II pojawia się na listach wszech czasów najwspanialszych broni w grach. Podczas projektowania superstrzelby dla DOOM Eternal odnosiliśmy się do materiału źródłowego z szacunkiem.”
“Strzelba bojowa w DOOM Eternal jest współczesnym taktycznym odniesieniem dla bardziej niekonwencjonalnego uzbrojenia, które jest dostępne w grze. Ma być przeciwwagą dla starożytnej i brutalnej superstrzelby i kontrastuje z nią swoją wojskowo-futurystyczną estetyką. Nacisk położono na jej funkcjonalność.”
“Karabin plazmowy w DOOM Eternal został zaprojektowany tak, aby złożyć hołd oryginalnej broni, która pojawia się w DOOM-ie z roku 1993. Podczas projektowania często odnosiliśmy się do pierwotnych sprite’ów przygotowanych przez założyciela id Software, Kevina Clouda. Choć dokonano zmian graficznych, ta zaktualizowana broń miała być natychmiast rozpoznawalna dla długotrwałych fanów serii.”
W jaki sposób zagramy w nowe DLC?
The Ancient Gods, część pierwsza będzie dostępna bez dodatkowych opłat dla graczy posiadających Jednoroczną Przepustkę DOOM Eternal lub Deluxe Edition DOOM Eternal. Gracze, którzy nie posiadają Jednorocznej Przepustki, będą mogli kupić The Ancient Gods, część pierwszą osobno, wraz z bezpłatnym dostępem do BATTLEMODE. Gracze nie muszą posiadać DOOM Eternal, aby kupić i zagrać w The Ancient Gods, część pierwszą.
Przypominamy, że DOOM Eternal pojawi się na Xbox Series X i PlayStation 5 w ramach bezpłatnej aktualizacji dla posiadaczy gry na konsolach obecnej generacji, po premierze tych pierwszych. id Software również ciężko pracuje nad tym, aby zapewnić wsteczną kompatybilność DOOM Eternal po premierze nowych konsol.
Dostępność gry Doom Eternal | |
Doom Eternal PS4 | 217,54 zł |
Doom Eternal Xbox One | 217,54 zł |
Więcej na temat konsol i gier:
- Microsoft kupił właśnie wydawcę takich gier jak Doom, The Elder Scrolls czy Fallout. Mega bomba dzień przed startem zamówień na Xbox Series X/S
- Pierwsza od lat tak duża podwyżka cen gier na nową generację konsol PlayStation i Xbox. Dlaczego tak drogo?
- Nowe konsole Xbox w abonamencie? Partnerem Xbox All Access w Polsce będzie Media Expert! Ile trzeba będzie płacić?
- Telewizory z HDMI 2.1 do konsol i PC – aktualizowana lista | WRZESIEŃ 2020 |
- Sony oficjalnie potwierdza 8K, 4K@120Hz, HDR w PlayStation 5. Co to oznacza dla gracza i jaki potrzebuje telewizor?
- Potwierdzono kolejne gry 120Hz na nowe konsole! Sprawdź, czy twój telewizor to obsłuży!
- Cena i data premiery PlayStation 5 zostanie ujawniona za kilka dni! Sony wreszcie zapowiedziało kluczowy event
- Czym różni się konsola Xbox Series S od Series X? Nie dostaniemy 4K, ale będzie 120 klatek. Co jeszcze?
- Dolby Vision potwierdzone dla Xbox Series X i Series S. Technologia będzie wspierana w grach na nowe konsole!
(235)