Powrót

Usługa Xbox Game Pass przekracza 10 milionów aktywnych użytkowników – to ogromny sukces giganta z Redmond

fot. Microsoft

W świetle obecnej sytuacji w zakresie zdrowia publicznego, oraz w miarę jak coraz więcej osób zaczyna dystansować się w społeczeństwie, zauważalne staje się niespotykane wcześniej zapotrzebowanie na nowe źródła rozrywki. Wiele osób wybiera gry wideo, które w angażujący i interaktywny sposób pomagają pozostawać w kontakcie z bliskimi, który obecnie jest mocno ograniczony. Dewizą marki Xbox jest wiara, że gry mają wyjątkową moc łączenia ludzi, zapewniania im rozrywki i inspirowania ich. Jest to jeszcze bardziej prawdziwe w tych wyjątkowych czasach, gdy izolacja staje się nową normą. 

Kierując się wizją przyszłości rozrywki elektronicznej, Microsoft stawia na stworzenie uniwersalnej platformy dla graczy, dostępnej dla wszystkich użytkowników, na dowolnym urządzeniu. Nową erę w gamingu zwiastuje właśnie usługa Xbox Game Pass, dzięki której społeczność graczy uzyskuje dostęp do katalogu najpopularniejszych i zróżnicowanych gier. Ponieważ każdy użytkownik usługi otrzymuje dostęp do jednakowej oferty, dzielenie się treściami i uczestnictwo we wspólnej zabawie staje się prostsze.

Opublikowane właśnie globalne dane, dotyczące użytkowania usługi Xbox Game Pass wskazują na trendy w obecnej sytuacji społecznej:

Jak komentuje Ben Decker, Dyrektor oddziału Gaming Services Marketing w Xbox, „W ludzkiej naturze istnieje naturalna potrzeba zabawy i kontaktów towarzyskich, a gry nigdy nie odgrywały tak znaczącej roli w zbliżaniu ludzi jak obecnie. Słyszymy historie osób, którym gry pomagają odpocząć po długim dniu pracy. Widzimy, że ludzie w każdym wieku odkrywają, że gry to świetny sposób na kontakt ze znajomymi na odległość. Wielu rodziców odkryło też, że gry są sposobem, w jaki ich dzieci mogą towarzysko spędzać czas w domu i zaczęły grać razem jako rodziny.”

„Zawsze wierzyłem, że gry mają wyjątkową moc, która nas łączy, i jestem dumny z tego, jak nasza usługa przedstawia tę wyjątkową moc większej liczbie osób w potrzebie. Nie mam wątpliwości, że wyjdziemy z tego doświadczenia silniejsi, niż kiedykolwiek.” – dodaje Phil Spencer, Dyrektor marki Xbox.

Źródło: Informacja prasowe

Więcej na temat gier i konsol:

(139)