Powrót

Gracze z kartami GeForce przygotowani na Śródziemie: Cień Wojny dzięki sterownikom Game Ready. Gra otrzymuje w dniu premiery wsparcie techniki Ansel

Gra Śródziemie: Cień Mordoru zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień, a już jutro otrzymamy wyczekiwany sequel, Śródziemie: Cień Wojny. Gracze korzystający z kart graficznych GeForce zostali odpowiednio przygotowani na premierę gry Śródziemie: Cień Wojny dzięki wydanemu dzisiaj sterownikowi Game Ready. Sterownik ten zawiera również optymalizacje dla gier ARKTIKA.1 oraz The Evil Within 2, a także zapewnia duże przyrosty wydajności w grze Forza Motorsport 7.

Sterowniki Game Ready są udostępniane najpóźniej w dniu oficjalnej premiery gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Poza tym każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

Śródziemie: Cień Wojny otrzymuje wsparcie techniki NVIDIA Ansel już w dniu premiery

Kolejnym ważnym aspektem sterowników Game Ready jest udostępnianie graczom korzystającym z kart GeForce unikalnych opcji w grach. Obecny sterownik Game Ready wprowadza obsługę funkcji NVIDIA Ansel w grze Śródziemie: Cień Wojny. Na tegorocznych targach Gamescom firmy NVIDIA, Warner Bros. Interactive Entertainment oraz Monolith Productions ogłosiły, że wspólnie pracują nad wersją gry Śródziemie: Cień Wojny przeznaczoną na komputery osobiste. NVIDIA współpracowała ze studiem Monolith nad wprowadzeniem do gry Ansel oraz innych zaawansowanych funkcji, takich jak oświetlenie HDR, które pozwala wyświetlić większy zakres kolorów i poziomów jasności, czyniąc grę bardziej realistyczną i immersyjną.

Technika Ansel jest obsługiwana w następujących tytułach: Agents of Mayhem, ARK: Survival Evolved, Aven Colony, Bulletstorm: Full Clip Edition, CAT Interstellar, CHKN, Conan Exiles, Dark and Light, Dishonored 2, For Honor, Formula Fusion, Hellblade: Senua’s Sacrifice, Kona, Mass Effect: Andromeda, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, Paragon, Pro Evolution Soccer 2018, Raiders of the Broken Planet, Snake Pass, Śródziemie: Cień Wojny, Tekken 7, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, Transformers Online, War Thunder, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz The Witness. Funkcja ta jest zaimplementowana w silnikach Unity Engine oraz Unreal Engine, a wkrótce będzie dodana do Amazon Lumberyard.

Forza Motorsport 7 przyspiesza nawet o 25%

Praca teamu NVIDIA odpowiedzialnego za sterowniki nie kończy się wtedy, gdy gra została już wydana. Inżynierowie pracują niestrudzenie, aby nadal poprawiać osiągi. Efektem ich pracy jest zwiększenie wydajności w grze Forza Motorsport 7, która w zależności od zastosowanej karty graficznej oraz pozostałych komponentów wzrosła od 15 do 25 procent.

Ustawienia HDR Ustawienia rozdzielczości 4K

Optymalizacje dla gry ARKTIKA.1 w środowisku VR

Zapewnienie jak najlepszych doznań w momencie pojawienia się gry na rynku jest bardzo ważne, ale w przypadku tytułów wykorzystujących wirtualną rzeczywistość to priorytet. Jakiekolwiek błędy mogą negatywnie wpłynąć na immersję i zepsuć wrażenia płynące z rozgrywki w środowisku VR. Sterowniki Game Ready od zawsze dbają o najlepszą jakość zabawy optymalizując wydajność i obniżając opóźnienia, co jest szczególnie ważne w przypadku gier VR.

Najnowszy sterownik Game Ready został zoptymalizowany dla gry ARKTIKA.1, wciągającej pierwszoosobowej strzelanki opracowanej przez autorów gry Metro i zaprojektowanej na wyłączność dla Oculus Touch.

Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane z redakcją HDTVPolska. Redakcja HDTVPolska nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji.

(97)