Powrót

Detroit: Become Human – graliśmy w grę i rozmawialiśmy ze scenarzystą

W miniony piątek mieliśmy okazję wziąć udział w specjalnym przedpremierowym wydarzeniu związanym z grą Detroit: Become Human na PS4. Mogliśmy zarówno zagrać w obszerny fragment gry kilkoma postaciami, jak również przeprowadzić wywiad ze scenarzystą gry, Adamem Williamsem.

Polski oddział PlayStation zorganizował kolejne wydarzenie związane z dużą produkcją na PS4, w którą już niebawem zagramy. W zeszłym miesiącu był to God of War (premiera 20.04), a tym razem był to Detroit: Become Human, mariaż gry przygodowej z interaktywnym filmem, osadzonej w cyberpunkowym świecie.

Gra zadebiutuje na PS4 i PS4 Pro już 25 maja i będzie to pierwsza produkcja studia Quantic Dream, za którą od strony kreatywnej nie odpowiada wyłącznie David Cage (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Dwie Dusze). Drugim scenarzystą był Adam Williams, z którym mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad. Oprócz tego mogliśmy sprawdzić obszerny, około dwugodzinny fragment gry trzema grywalnymi postaciami. Przy okazji, pracownik Quantic Dream opowiadał w dużych szczegółach o unikatowych cechach Detroit i procesie powstawania.

Z racji tego, że obowiązuje embargo na materiały prasowe związane z wydarzeniem, zarówno wywiadem jak i naszymi spostrzeżeniami dotyczącymi samej gry podzielimy się dopiero w przyszły poniedziałek, 23 kwietnia. Opublikujemy dwa osobne wpisy, jeden z naszą rozmową a drugi dotyczący samej gry.

(304)