Firma NVIDIA opublikowała sterownik Game Ready dla gry Mortal Kombat 11, który obsługuje również wprowadzone na rynek laptopy z kartami graficznymi GeForce GTX serii 16 oraz desktopowe karty graficzne GeForce GTX 1650. Gracze korzystający z kart GeForce uzyskają również do 13% większą wydajność w grze Strange Brigade przy użyciu API Vulkan oraz otrzymują obsługę trybu SLI w grze Anthem, a lista monitorów kompatybilnych z techniką G-SYNC powiększa się o siedem kolejnych modeli.
Anthem otrzymuje wsparcie trybu SLI, zapewniającego wzrost wydajności o ponad 50%
Dzięki nowemu sterownikowi, użytkownicy kart GeForce w konfiguracjach NVIDIA SLI zaobserwują wzrost wydajności w popularnej grze Anthem o ponad 50%. Tryb SLI umożliwia graczom wykorzystanie w komputerze więcej niż jednej karty graficznej.
Siedem kolejnych monitorów otrzymuje certyfikat G-SYNC Compatible
NVIDIA poinformowała również, że siedem kolejnych wyświetlaczy przeszło pomyślnie testy, dzięki czemu lista monitorów zgodnych ze standardem G-SYNC składa się aktualnie z 24 modeli.
Nowe monitory G-SYNC Compatible to:
Producent | Model |
Acer | KG271 Bbmiipx |
Acer | XF240H Bmjdpr |
Acer | XF270H Bbmiiprx |
AOPEN | 27HC1R Pbidpx |
Asus | VG248QG |
Gigabyte | AORUS AD27QD |
LG | 27GK750F (AUSUMPM/BKRUMPN ) |
Program G-SYNC Compatible powstał w celu rozszerzenia ekosystemu produktów wspierających technikę G-SYNC i ma na celu edukowanie konsumentów na temat wyświetlaczy, które oferują odpowiednie parametry zapewniające podstawową obsługę zmiennego odświeżania ekranu (Variable Refresh Rate).
W ramach programu G-SYNC Compatible NVIDIA współpracuje z producentami monitorów, testując poprawność działania modeli obsługujących protokół AdaptiveSync. Monitory, które pozytywnie przejdą wszystkie są oznaczane jako „G-SYNC Compatible”.
Najnowszy sterownik Game Ready obsługuje również desktopowe karty graficzne GeForce GTX 1650 oraz laptopy wyposażone w karty graficzne GeForce GTX 1660 Ti i GTX 1650, a także wspiera majową aktualizację Windows 10 (w tym funkcję Variable Rate Shading).
(116)